SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Een PM is een persoonlijk eigendom, ik maak het zelf openbaar. Hoe zou je daar een ban voor kunnen krijgen? Als iemand anders mijn PM openbaar zou maken dan was het niet rechtmatig geweest. Nu is er niks onrechtvaardigs gebeurd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:28 schreef L.no het volgende:
Hopen dat je geen ban krijgt omdat je een PM openbaar maakt.
Misschien vindt die 'G' het wat minder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een PM is een persoonlijk eigendom. Hoe zou je daar een ban voor kunnen krijgen? Als iemand anders mijn PM openbaar zou maken dan was het niet rechtmatig geweest.
Gaan we dreigen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Je krijgt mijn handtekening in bloed ook!
Als tbp neergaat maak ik je af! Verdoemde smeerlap!
jaah jong!quote:
Ik heb Danny een PM gestuurd! Binnen 30 minuten heb ik je IP in mijn bezit!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
jaah jong!
tbp is mijn hele leven! Tbp neer, jij neer. Dat is geen bedreiging maar een belofte! (cliché)
oowjaah danny is natuurlijk ook pro-timquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb Danny een PM gestuurd! Binnen 30 minuten heb ik je IP in mijn bezit!
Sow dat is lang geleden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Je krijgt mijn handtekening in bloed ook!
Als tbp neergaat maak ik je af! Verdoemde smeerlap!
djahaniiiii!!!!quote:
de piraten baaiquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef I-Love-Lamon het volgende:
Wat is TPB?
PM's plaatsen mag gewoon nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:26 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik nu doen!!!???
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
PM's plaatsen mag gewoon niet
Jij staat er vast morgen ook tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |