#1: Klaagbakers die denken dat ze 4chan zijn...quote:Het zelfbeschreven grootste forum van Nederland...
Je neemt een subforum..
Je neemt een stel anonieme debielen...
Je neemt een stel administrators die teveel aan hun kop hebben...
En wat krijg je:
Pubers/Volwassenen die nooit volgroeid zijn, die denken dat ze hun eigen heldenforum hebben gecreeerd, waar anderen met hun gratie wat neer mogen plempen, en zij wel even beoordelen of ze je tot op het bot gaan afkraken, je gaan naaien op vele verkeerde manieren, of iets anders zieligs.
Niet naar luisteren, stiekem uitlachen, en beseffen dat het randdebielen zijn is de grote oplossing.
Daar heb je geen mods, noch adjes voor nodig, ze zetten zichzelf vrijwillig al voor gek en de frustratie is door de regels door te lezen.
Mocht iemand nog fatsoenlijk genoeg zijn om zich door dergelijke mongolen tegen te laten houden hier te posten, have no fear, ze stellen niets, maar dan helemaal niets voor en zijn niet eng, al helemaal niet stoer, en zeker niet indrukwekkend.
Het zijn pubers, en ze zijn dom, meer hoef je niet te weten.
En je mag over ze klagen, omdat ze zo zijn, maar je mag ook medelijden hebben, omdat ze zo zijn.
KLB is voor sommige gewoon een uitlaatklep. En sommige kunnen daar wel eens te ver in gaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Het zelfbeschreven grootste forum van Nederland...
Je neemt een subforum..
Je neemt een stel anonieme debielen...
Je neemt een stel administrators die teveel aan hun kop hebben...
En wat krijg je:
Pubers/Volwassenen die nooit volgroeid zijn, die denken dat ze hun eigen heldenforum hebben gecreeerd, waar anderen met hun gratie wat neer mogen plempen, en zij wel even beoordelen of ze je tot op het bot gaan afkraken, je gaan naaien op vele verkeerde manieren, of iets anders zieligs.
Niet naar luisteren, stiekem uitlachen, en beseffen dat het randdebielen zijn is de grote oplossing.
Daar heb je geen mods, noch adjes voor nodig, ze zetten zichzelf vrijwillig al voor gek en de frustratie is door de regels door te lezen.
Mocht iemand nog fatsoenlijk genoeg zijn om zich door dergelijke mongolen tegen te laten houden hier te posten, have no fear, ze stellen niets, maar dan helemaal niets voor en zijn niet eng, al helemaal niet stoer, en zeker niet indrukwekkend.
Het zijn pubers, en ze zijn dom, meer hoef je niet te weten.
En je mag over ze klagen, omdat ze zo zijn, maar je mag ook medelijden hebben, omdat ze zo zijn.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
Ben er weerquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:23 schreef Gierigesloeber het volgende:
De stamgasten zijn iig alweer terug
Waarom post jij hier danquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:24 schreef Bakkerbier het volgende:
Wt een gezeur
zag in het andere topic mezelf al staan_! ben berucht blijkbaar
_!!
Wat een levenloos gedrag om andere users af te janken op een forum waarvan je weet dat 75% van de users uit kutpubers met idem humor bestaat
Ging over niks, totdat er een bepaalde user op zijn tenen getrapt werd en de hel los brak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk moet ik het vorige topic misschien lezen, want ik weet niet waar het over ging.
Maar ik weet wel dat dit the place to be is vanavond![]()
Hij vond zich letterlijk de ZOON van GOD!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef wise het volgende:
[..]
Ging over niks, totdat er een bepaalde user op zijn tenen getrapt werd en de hel los brak.
Zeg gewoon: Bij de nikker, ontstond het geflikkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef wise het volgende:
[..]
Ging over niks, totdat er een bepaalde user op zijn tenen getrapt werd en de hel los brak.
Iets met negers en lange tenenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk moet ik het vorige topic misschien lezen, want ik weet niet waar het over ging.
Maar ik weet wel dat dit the place to be is vanavond![]()
ik behoor tot die 75% inderdaad en ben er nog trots op ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:24 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Waarom post jij hier danJij hoort zeker niet tot die andere 25%
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:27 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Zeg gewoon: Bij de nikker, ontstond het geflikker
Wie wie wie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef wise het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikker_(mythisch_wezen)quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:27 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Zeg gewoon: Bij de nikker, ontstond het geflikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |