abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71724367
Oh, we hebben weer een trol Ik ga slapen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:24:53 #27
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71724377
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:21 schreef IndridKoud het volgende:

[..]

wiki heeft niet de vraag gesteld. en daarbij wiki is een en plein publique zijkforum c.q. vaag klankbord waarvan je maar mag aannemen dat het de waarheid bezigt. Nee, ik wacht lekker op Erkel. Trouwens, ik heb het recht, want ik had het laatste veronderstelde "goede" antwoord. Geduld is een schone zaak.
Van mij mocht je allang beginnen aan een nieuwe vraag. Het is niet ongebruikelijk in deze reeks dat vragenstellers plotseling wegvallen en dat iemand anders zijn of haar taken overneemt.
pi_71724382
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:24 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Van mij mocht je allang beginnen aan een nieuwe vraag. Het is niet ongebruikelijk in deze reeks dat vragenstellers plotseling wegvallen en dat iemand anders zijn of haar taken overneemt.
we moeten ons aan de statuten en regelementen houden. Anders zou deze hele site inelkaar donderen als een kaartenhuis. Ik ben van nature geen principeman, maar wat betreft dit soort vitale vraagstukken leg ik graag een dwarsbalkje bij.
pi_71724389
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:26 schreef IndridKoud het volgende:

[..]

we moeten ons aan de statuten en regelementen houden. Anders zou deze hele site inelkaar donderen als een kaartenhuis. Ik ben van nature geen principeman, maar wat betreft dit soort vitale vraagstukken leg ik graag een dwarsbalkje bij.
maar omdat ik natuurlijk niet de onredelijkste ben: ik snap best wel dat jullie je willen laven aan mijn kennis door mijn vraagstelling. Ik ga eens een puike vraag opstellen dan. Zondigen kan ik ook.
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:31:53 #30
111382 Ofyles2
pi_71724398
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:26 schreef IndridKoud het volgende:

[..]

Wees niet zo precies.

En bovendien is Wikipedia, op enkele stukken en artikelen na, zeer accuraat.

Erkel had al gezegd dat hij ervandoor zou gaan en dat we het antwoord konden opzoeken. Jij gaf het antwoord, ik keurde het goed en dan was het de bedoeling dat je een nieuwe vraag stelde.

Edit: betoog niet meer nodig, we kunnen verder gaan.
pi_71724404
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:28 schreef IndridKoud het volgende:

[..]

maar omdat ik natuurlijk niet de onredelijkste ben: ik snap best wel dat jullie je willen laven aan mijn kennis door mijn vraagstelling. Ik ga eens een puike vraag opstellen dan. Zondigen kan ik ook.
Wie is dit?

is een wiskundig fysicus die de zeer ingewikkelde M-theorie onderzoekt. Hierdoor doet hij op veel gerelateerde gebieden eveneens belangrijk onderzoek. Zijn resultaten zijn moeilijk te begrijpen, zelfs voor collega wetenschappers, maar worden door de wetenschappelijke wereld op de voet gevolgd. Enkele onderzoeksterreinen waaropie zich laat horen:
Kosmologie
M-theorie
Zwaartekracht
IJkveldtheorie
Morsetheorie
Spiegelsymmetrie
Supersymmetrie
Topologie
Geometrie
Kwantummechanica
Kwantumveldentheorie
Snaartheorie
Algemene relativiteitstheorie
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:37:26 #32
111382 Ofyles2
pi_71724411
Oppenheimer?
pi_71724415
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Oppenheimer?

nee, het is toch duidelijk een jood die je hier ziet.
pi_71724419
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:39 schreef IndridKoud het volgende:

[..]

nee, het is toch duidelijk een jood die je hier ziet.
I feel kinda Locrian today
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:40:24 #35
111382 Ofyles2
pi_71724422
Leibowitz?
pi_71724431
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Leibowitz?
voor mijn part zoek je het op met wiki..ik wil een quiz spelen, niet de vragen stellen.
pi_71724439
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:43 schreef IndridKoud het volgende:

[..]

voor mijn part zoek je het op met wiki..ik wil een quiz spelen, niet de vragen stellen.

laatste hint: hij komt ook voor in de reeks "schoonheid en de troost" van wim kayzer, een vpro serie uit de jaren 90.
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:47:47 #38
111382 Ofyles2
pi_71724445
quote:

[..]

Ik laat het aan een ander, kan er niet op komen.
pi_71724447
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:47 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik laat het aan een ander, kan er niet op komen.
ja dan ga ik het gewoon zeggen want ik kan hier niet tegen dus he dat getreuzel.

EDWARD WITTEN

hoppa, jij weer!!!
pi_71724580
quote:
Als je niet minstens net zoveel vragen wilt stellen als vragen goed beantwoorden dan heb je hier niet veel te zoeken IndridKoud Misschien eerst een paar topics lurken om de regels en gebruiken een beetje op te snuiven?
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:42:02 #41
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_71725137
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 05:38 schreef zebaz het volgende:

[..]

Als je niet minstens net zoveel vragen wilt stellen als vragen goed beantwoorden dan heb je hier niet veel te zoeken IndridKoud Misschien eerst een paar topics lurken om de regels en gebruiken een beetje op te snuiven?
misschien als ie dit vanmiddag weer nuchter leest komt ie tot bezinning, of zien we hem nooit meer
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_71725368
Goedemorgen; de boel maar eens opengooien;

Wat is het verschil tussen enerzijds een plutonium of uranium bom en bijvoorbeeld een waterstofbom?

even koffie pakken brb
Got a sky that looks like heaven
Got an earth that looks like shit
And its getting hard to tell where
What I am ends
pi_71725591
niemand aanwezig of te lastig??
What I am ends
pi_71725853
Plutonium en Uraniumbommen zijn splitsingbommen: de atomen vallen uit elkaar en geven zo energie
Een waterstofbom is een fusiebom. de atomen worden samengevoegd en geven zo energie.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_71725864
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:35 schreef IndridKoud het volgende:

[..]

Wie is dit?
[ afbeelding ]

is een wiskundig fysicus die de zeer ingewikkelde M-theorie onderzoekt. Hierdoor doet hij op veel gerelateerde gebieden eveneens belangrijk onderzoek. Zijn resultaten zijn moeilijk te begrijpen, zelfs voor collega wetenschappers, maar worden door de wetenschappelijke wereld op de voet gevolgd. Enkele onderzoeksterreinen waaropie zich laat horen:
Kosmologie
M-theorie
Zwaartekracht
IJkveldtheorie
Morsetheorie
Spiegelsymmetrie
Supersymmetrie
Topologie
Geometrie
Kwantummechanica
Kwantumveldentheorie
Snaartheorie
Algemene relativiteitstheorie
das verre familie van mij , helaas is het antwoord al gegeven
bron
pi_71725884
Ik ga zo weg, dus alvast een nieuwe vraag:

Hoe kennen we Agnes Gonxha Bojaxhiu beter?
bron
pi_71725889
Heeft het iets te maken met radio-activiteit?

En ik sta niet in de ranking !!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_71725901
Moeder Teresa
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_71725906
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Heeft het iets te maken met radio-activiteit?

En ik sta niet in de ranking !!
dan moet je gauw een vraag goed beantwoorden
bron
pi_71725912
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Plutonium en Uraniumbommen zijn splitsingbommen: de atomen vallen uit elkaar en geven zo energie
Een waterstofbom is een fusiebom. de atomen worden samengevoegd en geven zo energie.
jepzz
Stand deel 1696

1 erkel
1 IndridKoud
1 PhysicsRules
What I am ends
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: