Omdat als ik t dan vergeet ik nog één in de koelkast hebquote:
Dat heb ik ook een hele tijd gedaan, elke rol in 4 stukken gesneden, hier eten 4 honden van 250 gram dus dat is een dagportie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef anboni het volgende:
Wat ik zelf deed toen ik aan het proberen was, ik heb de rol in portiestukken gesneden (ging heel aardig, was net ietsje ontdooit door het vervoer). Per portie in een diepvrieszakje, dan hoef je je ook niet zo'n zorgen te maken of het wel lang genoeg goed blijft (en waarschijnlijk ontdooit het nog sneller ook). Dat is natuurlijk voor 'n kat die 5-7 porties uit 'n kilo haalt een ander verhaal dan als je 3/4e rol per keer gebruikt
Kun je toch gewoon uitrekenen wat jouw richtlijn is? 20/30gr per kiloquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Guess. het volgende:
Oh-Oh eten 4 honden bij jou samen 250gram per dag? Dan hebben ze ook niet veel nodig van dat spul!
Daar komen die van mij dus echt niet aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon uitrekenen wat jouw richtlijn is? 20/30gr per kilo
Ja, maar daarom is het een richtlijn, dat is toch t eerste waar je vanuit gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar komen die van mij dus echt niet aan.
Bil weegt 6 kilo en eet ongeveer 125 gram en dat is echt veel voor hem!
Frits weegt 2 kilo en eet ongeveer 70 gram.
Karel is iets meer dan 3 kilo en eet 35 gram of zo, Kees is ook 3 kilo en eet nog net iets minder dan Karel.
Was dat maar t ergst, wat is Nieuw-Amsterdam een raar gehucht zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Jij weet ook van alles een spectakel te maken he
told yaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was dat maar t ergst, wat is Nieuw-Amsterdam een raar gehucht zeg
Nog te kort om echt iets over te zeggenn. Maar de laatste weken voor Carnibest moest je hem de keuken in roepen om te eten, nu blijft in die keuken staan als je Carnibest uit de koelkast haalt, tot dat drie kwartier later op goede temperatuur isquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:41 schreef nieslief het volgende:
Hoe'st nu met overzetten op rauwvleesvoer??
Dan zou ik ook overgaan denk ik. Als ze het er even goed op doen als op CB, why the hell not.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga trouwens denk ik de hele bende omzetten op duck nu Frits er niet meer is.
Frits deed het super op cb, de rest doet t wel goed op alles.
En duck is net iets handiger te doseren, Karel en Kees krijgen minder dan een halve plak elk, en Billy krijgt 1 plan en wat dr over is van die andere twee, en Chico gewoon 1 plakje.
Tis ook makkelijker te halen, gewoon bij de dierenwinkel bij mij beneden.
Zat ik inderdaad ook nog aan te denken maar mij viel het nu pas op, terwijl mijn moeder zegt dat dat er altijd al zatquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:05 schreef nieslief het volgende:
Die gekke plek kan ook ontgiften zijn. Dat komt doordat hij wel even moet wennen aan rauw voer versus brokvoer. Geen zorgen over maken dus.
De 'ligplekken' op zijn ellebogen had ie alquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Uhm volgens mij had ie die plekken al en worden ze juist minder hoor!
Ik ga definately Bil en de chihuahua's weer op CB zetten, van evenveel duck zitten ze echt niet vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |