abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:43:13 #201
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72218061
Zit wat in wat je zegt maar een schwalbe mag van mij harder bestraft worden dan geel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72221080
Als je tijdens de wedstrijd een speler met geel bestraft lijkt het me onnozel om hem achteraf een schorsing te geven alleen maar omdat de scheids het niet heeft gezien.
pi_72221932
Jullie zouden vaker dit soort shitty taferelen moeten uithalen, dan kijkt niemand naar je om (hint naar de vallende zwaan Steven Gerrard). Grappig/apart om te zien dat Arsenalfans deze actie niet goedspreken, itt fans van andere clubs jegens 'eigen' spelers (als Drogba, Gerrard, Ronaldo etc die een lijst met duikelingen hebben itt één van Dudu).
pi_72222682
Als ze alle schwalbes gaan bestraffen lijkt dit me een hele goede zaak. Toen ik eeeergister zat te kijken dacht ik ook van: Waarom
Maar als zo'n schwalbe een beslissend doelpunt tegen een ManU oplevert zul je me niet horen klagen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:24:02 #205
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_72226307
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
Zit wat in wat je zegt maar een schwalbe mag van mij harder bestraft worden dan geel.
Van mij ook inderdaad, maar dan moet de hele bestraffing van dit gedrag veranderen. Dus een schorsing als de scheidsrechter het ziet, en ook als je achteraf bestraft wordt. En niet: een gele kaart als de scheids het opmerkt, en een schorsing als hij het mist. Want dan ga je de fout van de arbiter afwentelen op de speler.

Overigens pleit dit incident vóór gebruik van videobeelden. Dat moeten ze echt zo snel mogelijk invoeren.
quote:
Arbiter González verdedigt penalty voor Eduardo
Geschreven op vrijdag, 28 augustus om 09:42

Scheidsrechter Manuel Mejuto González heeft zich verdedigd na de kritiek op zijn beslissing om een penalty toe te kennen aan Arsenal-aanvaller Eduardo. De Kroatische spits versierde met een fopduik een penalty, die hij vervolgens zelf benutte. González zegt dat hij naar eer en geweten heeft gehandeld, maar geeft toe dat hij ernaast zat.

“Ik nam een eerlijk besluit gezien mijn positie in het veld”, liet de arbiter weten tegenover The Telegraph. “Mijn assistent bevestigde mijn beslissing. De spelers van Celtic waren woedend, maar mijn oordeel was gebaseerd op wat ik zag. Het is niet altijd gemakkelijk voor scheidsrechters.”

González zei dat iedereen weleens een fout begaat. Bovendien benadrukte hij dat het niet eenvoudig is om in een fractie van een seconde beslissingen te moeten nemen. “We moeten direct een oordeel vellen zonder hulp van televisiebeelden.” Donderdag liet UEFA-preses Michel Platini weten dat de mogelijkheid bestaat om Eduardo te schorsen voor zijn schwalbe. “Binnen onze organisatie is er een comité die zich over dit soort gevallen buigt”, zei de Fransman.
Bron: voetbalzone
Het verbaast mij trouwens niks dat het Mejuto González weer eens was. Dat is één van de matigste scheidsrechters actief op het hoogste niveau...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:45:17 #206
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72233200
quote:
Update: UEFA gaat schwalbe Eduardo bestraffen
Geschreven op vrijdag, 28 augustus om 09:42

Scheidsrechter Manuel Mejuto González heeft zich verdedigd na de kritiek op zijn beslissing om een penalty toe te kennen aan Arsenal-aanvaller Eduardo. De Kroatische spits versierde met een fopduik een penalty, die hij vervolgens zelf benutte. González zegt dat hij naar eer en geweten heeft gehandeld, maar geeft toe dat hij ernaast zat.


“Ik nam een eerlijk besluit gezien mijn positie in het veld”, liet de arbiter weten tegenover The Telegraph. “Mijn assistent bevestigde mijn beslissing. De spelers van Celtic waren woedend, maar mijn oordeel was gebaseerd op wat ik zag. Het is niet altijd gemakkelijk voor scheidsrechters.”

González zei dat iedereen weleens een fout begaat. Bovendien benadrukte hij dat het niet eenvoudig is om in een fractie van een seconde beslissingen te moeten nemen. “We moeten direct een oordeel vellen zonder hulp van televisiebeelden.” Donderdag liet UEFA-preses Michel Platini weten dat de mogelijkheid bestaat om Eduardo te schorsen voor zijn schwalbe. “Binnen onze organisatie is er een comité die zich over dit soort gevallen buigt”, zei de Fransman.

Update 14.42 uur: UEFA gaat schwalbe Eduardo bestraffen
De UEFA heeft het onderzoek naar de schwalbe van Eduardo geopend. De Kroatische aanvaller van Arsenal kan een straf tegemoet zien voor de fopduik die hij liet zien in het Champions League-duel met Celtic, eerder deze week. De bond beroept zich op het artikel uit de spelregels waarin dergelijke handelingen verboden worden.

Arsène Wenger, manager van de Gunners, noemt de strafaankondiging in een reactie ‘een ongelooflijk besluit’. “Het geeft aan dat een individuele speler als valsspeler behandeld wordt en dat is onacceptabel. We zullen de straf die de UEFA gaat uitdelen dan ook niet accepteren.” De voetbalbond komt op 1 september met een straf voor Eduardo. Een schorsing van twee duels ligt voor de hand, gezien de regelgeving van de UEFA op dit gebied.

Als de spits geschorst wordt, mist hij de groepsduels met Standard Luik (16 september) en Olympiakos Piraeus (29 september). Hij is dan weer inzetbaar voor het tweeluik met AZ. Wenger is furieus over de gang van zaken. “Ik vind dat je kunt discussiëren over de vraag of het wel of geen strafschop was. Maar dit impliceert dat Eduardo met kennis van zaken handelde en de scheidsrechter bij de neus wilde nemen.”
pi_72233950
Volgens mij zoekt de UEFA gewoon een zondebok.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:20:44 #208
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72234286
Ze hebben toch al eerder iemand bestraft voor een schwalbe?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:54:35 #210
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72237024
Standard weet zijn prijzen wel, slechts 65e. ;')
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:35:05 #211
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_72238110
quote:
Zonder hem kunnen we ook een goed resultaat behalen
pi_72242671
quote:
"Wenger is furieus over de gang van zaken. “Ik vind dat je kunt discussiëren over de vraag of het wel of geen strafschop was. Maar dit impliceert dat Eduardo met kennis van zaken handelde en de scheidsrechter bij de neus wilde nemen"
erm... dat is toch eigenlijk waarom je een schwalbe maakt...

Als de UEFA een ban oplegt voor dit... dan zijn de rapen gaar!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:00:02 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72244328
Hij drukt zich op mzijn zachtst gezegd ongelukkig uit maar curieus is het allemaal wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:12:57 #214
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_72244816
Het is een nogal ongelukkige vertaling...

Hij zei:
quote:
I believe you can debate whether it is a penalty or not. But this charge implies there was intent and a desire to cheat the referee. Having seen again the pictures again, nothing is conclusive.
Bron: BBC
Wenger wil dus zeggen dat het in zijn ogen geen penalty was, maar dat Eduardo niet de intentie had om er één te versieren. Oftewel: Wenger zegt dat het geen schwalbe was. In het bronartikel slaat hij ook de spijker op zijn kop:
quote:
But now the existing rules of football have been changed just for one case so we will from now on challenge every single decision that is made in Europe by the referees.

This is the first time since I've been in football that the judgement made by the referee is not accepted by the football bodies.
Twee dingen vallen hier op. Ten eerste is het zo dat we niet toestaan dat er videobeelden tijdens de wedstrijd worden gebruikt, waardoor scheidsrechters soms foute beslissingen nemen. Die fouten gaan we vervolgens achteraf, met behulp van tv-beelden, lopen corrigeren.

Ten tweede heeft de scheidsrechter beoordeeld dat het een overtreding was. Als een speler in een wedstrijd een gele kaart krijgt, kan dat naderhand niet overruled worden. Waarom kan een scheidsrechter, die constateert dat er een overtreding werd gemaakt, in dit geval wél achteraf overruled worden? En als Eduardo wordt veroordeeld, wordt dan ook het doelpunt geschrapt? Als je toch allerlei dingen naderhand gaat zitten wijzigen, kan dat er ook wel bij!
pi_72248163
Hoezeer ik het ook 'betreur' dat Eduardo een schwalbe maakt, dit gedoe slaat nergens op. Hij kan nu een hogere schorsing krijgen dan wanneer de scheidsrechter had geconstateerd dat het een schwalbe was, en ook het feit dat 9 van de 10 keer de schwalbemaker er mee wegkomt, geef deze zaak toch een raar tintje.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 29 augustus 2009 @ 07:46:55 #216
213457 engine
pi_72251640
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

No chance met zo'n klein uitvak zoals AZ heeft.
En tegen Luik dan? Ik ben namelijk ook van plan om het te gaan proberen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_72252784
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef Smeich het volgende:
Grappig/apart om te zien dat Arsenalfans deze actie niet goedspreken, itt fans van andere clubs jegens 'eigen' spelers (als Drogba, Gerrard, Ronaldo etc die een lijst met duikelingen hebben itt één van Dudu).
"Wij" willen graag normaal winnen
pi_72254751
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoezeer ik het ook 'betreur' dat Eduardo een schwalbe maakt, dit gedoe slaat nergens op. Hij kan nu een hogere schorsing krijgen dan wanneer de scheidsrechter had geconstateerd dat het een schwalbe was, en ook het feit dat 9 van de 10 keer de schwalbemaker er mee wegkomt, geef deze zaak toch een raar tintje.
True. Bovendien denk ik dat je nu bezig blijft. Je krijgt op z'n minst elke speelronde een geschorste speler zo.. En wat doe je met Gamst Pedersen? Lach je hem alleen maar uit, want dit is niet eens serieus meer te nemen? Of moet je hem wel schorsen, want duidelijker dan dit ga je ze weer niet krijgen?

Belachelijk. Punt. Uit.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:22:32 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72254897
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 07:46 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

En tegen Luik dan? Ik ben namelijk ook van plan om het te gaan proberen.
Daar krijg je wel 800 tickets meer dan bij AZ en daar zou het best wel eens tot een Red Member sale kunnen komen maar dan zit je weer met het feit dat je ticket zeer wsl nooit op tijd op je postadres verschijnt omdat altijd (over het algemeen) de RM pas een week vantevoren kunnen kopen.

EDIT, het staat trouwens gewoon op de site;

Priority Booking Period 7 (PB:7)
Tickets for this fixture will go on sale on Thursday 03rd September 2009 @ 12.15pm until Thursday 10th September 2009 @ 12noon to any Platinum, Gold, existing Travel Club, Silver and Red members only.
Internet and Contact Centre sales will stop on Thursday 10th September 2009 @ 12noon.

Any remaining tickets will go on sale to Personnel callers ONLY at the Highbury House Box Office for the sale of this fixture from Thursday 10th September 2009 @ 12noon until Monday 14th September 2009 @ 12noon .

[ Bericht 32% gewijzigd door DutchGooner op 29-08-2009 12:30:36 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:25:05 #220
213457 engine
pi_72257755
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar krijg je wel 800 tickets meer dan bij AZ en daar zou het best wel eens tot een Red Member sale kunnen komen maar dan zit je weer met het feit dat je ticket zeer wsl nooit op tijd op je postadres verschijnt omdat altijd (over het algemeen) de RM pas een week vantevoren kunnen kopen.

EDIT, het staat trouwens gewoon op de site;

Priority Booking Period 7 (PB:7)
Tickets for this fixture will go on sale on Thursday 03rd September 2009 @ 12.15pm until Thursday 10th September 2009 @ 12noon to any Platinum, Gold, existing Travel Club, Silver and Red members only.
Internet and Contact Centre sales will stop on Thursday 10th September 2009 @ 12noon.

Any remaining tickets will go on sale to Personnel callers ONLY at the Highbury House Box Office for the sale of this fixture from Thursday 10th September 2009 @ 12noon until Monday 14th September 2009 @ 12noon .
oke tnx. Maar dat betekent dus dat die kaarten gewoon op tijd binnen zouden zijn als het lukt om te kunnen bestellen.
Ik ben alleen nog geen Red Member. Maar dat is denk ik niet zo moeilijk om te worden of toch wel?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:19:18 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72258722
Je kan a la minuut RM worden alleen het duurt het een tijdje voordat je card en lidnr. binnenhebt.
Ik betwijfel of dat voor 3 sept is namelijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72263760
Geweldige goal van Arshavin . Arsenal verdient op voorsprong is wat beter als United en verdiende toch wel een penalty.
pi_72264373
Andreeeei sssshhhh
pi_72264655
Pfffffffff 1-1, pingel van Rooney. Zul je zien dat United weer in de 91 minuut 2-1 maakt.
pi_72264882
eigen goal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')