quote:Arsenal zit achter Rafael van der Vaart aan. Ondanks de uitstekende competitiestart wil Arsène Wenger nog een aanvallende middenvelder aantrekken. Dit mede door het blessureleed van Samir Nasri en Tomas Rosicky. Real Madrid is bereid de voormalig speler van Ajax en Hamburger SV voor negen miljoen euro te laten gaan. De Premier League is één van de favoriete bestemmingen van de international. (Mail on Sunday)
Negen miljoen is natuurlijk een mooi prijsje voor VdV.quote:
Gaafquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:25 schreef Maravilla het volgende:
Op de website van de BBC is op een leuke manier te zien waar Arsenal spelers nu, en 20 jaar geleden, vandaan komen. De wereld wordt steeds groter.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/8182090.stm
1e helft in samenvatting voor de 2e helft live begint.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:19 schreef Tim86 het volgende:
NOS doet alleen de 2e helft van Celtic-Arsenal zie ik nu
Maar dan is er gelukkig altijd nog Sport1.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:19 schreef Tim86 het volgende:
NOS doet alleen de 2e helft van Celtic-Arsenal zie ik nu
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:37 schreef Gunner het volgende:
We staan drie nul voor. Ik ga nu op iedereen in
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Horloge het volgende:
er zijn tijden geweest dat we het moeilijker hadden met die ploeg...
Jullie wonen alle drie in Engeland en bezoeken regelmatig wedstrijden neem ik aan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:23 schreef neilpad het volgende:
Niet echt de speler die we nodig hebben momenteel maar toch...
Dat snap ik wel, maar dan mag je ook wel een bal aannemen of in 1 keer doorspelen en dat zie ik niet bij hem. Bij de rest van de spelers wel. Ik zeg nog steeds, van der Vaart op die plek en Arsenal is levensgevaarlijk door het wisselen van positie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:20 schreef Horloge het volgende:
Bendtner stond opgesteld als rechtsbuiten. Gewoon niet zijn positie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |