Omdat jij het bent?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
hoe weet je dat het is gebaseerd op niks?
Ga je nu huilen?quote:
We staan drie nul voor. Ik ga nu op iedereen inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
Dat jullie er uberhaupt nog op in gaan
Sorry, ik was even weg de champagne ontkurken.quote:
Op dit is het voornamelijk de verdediging van Everton die door de mand valt en de verdediging van Arsenal die goed stand houdt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat de neuk?! 0-3![]()
Is Arsenal nou zo goed of loopt Everton nou te kutten?
In ieder geval hebben de boys mijn ongelijk bewezen.
Everton staat erg te slapenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat de neuk?! 0-3![]()
Is Arsenal nou zo goed of loopt Everton behoorlijk te kutten?
In ieder geval hebben de boys mijn ongelijk bewezen.![]()
quote:If anybody spots the Everton defence, could they let David Moyes know. The Toffees go AWOL again at another set-piece and William Gallas is completely unmarked as he meets another Robin van Persie delivery to put the Gunners even further in front.
Is ie of boven zichzelf uitgestegen of waren ze nog slechter gewendquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Op A-M vonden ze hem allemaal geweldig. Zelf heb ik de wedstrijd niet gezien.
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=39896
Ratings topic. Overal minimaal een 8.
Het eerste kwartier heb ik wel gezien maar hij was gewoon agressief en won veel kopballen. Misschien speelt hij beter met meer kwaliteit om zich heen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is ie of boven zichzelf uitgestegen of waren ze nog slechter gewend?
Hopelijk gaat ie zo door.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het eerste kwartier heb ik wel gezien maar hij was gewoon agressief en won veel kopballen. Misschien speelt hij beter met meer kwaliteit om zich heen.
quote:Arsenal zit achter Rafael van der Vaart aan. Ondanks de uitstekende competitiestart wil Arsène Wenger nog een aanvallende middenvelder aantrekken. Dit mede door het blessureleed van Samir Nasri en Tomas Rosicky. Real Madrid is bereid de voormalig speler van Ajax en Hamburger SV voor negen miljoen euro te laten gaan. De Premier League is één van de favoriete bestemmingen van de international. (Mail on Sunday)
Negen miljoen is natuurlijk een mooi prijsje voor VdV.quote:
Gaafquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:25 schreef Maravilla het volgende:
Op de website van de BBC is op een leuke manier te zien waar Arsenal spelers nu, en 20 jaar geleden, vandaan komen. De wereld wordt steeds groter.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/8182090.stm
1e helft in samenvatting voor de 2e helft live begint.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:19 schreef Tim86 het volgende:
NOS doet alleen de 2e helft van Celtic-Arsenal zie ik nu
Maar dan is er gelukkig altijd nog Sport1.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:19 schreef Tim86 het volgende:
NOS doet alleen de 2e helft van Celtic-Arsenal zie ik nu
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:37 schreef Gunner het volgende:
We staan drie nul voor. Ik ga nu op iedereen in
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Horloge het volgende:
er zijn tijden geweest dat we het moeilijker hadden met die ploeg...
Jullie wonen alle drie in Engeland en bezoeken regelmatig wedstrijden neem ik aan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:23 schreef neilpad het volgende:
Niet echt de speler die we nodig hebben momenteel maar toch...
Dat snap ik wel, maar dan mag je ook wel een bal aannemen of in 1 keer doorspelen en dat zie ik niet bij hem. Bij de rest van de spelers wel. Ik zeg nog steeds, van der Vaart op die plek en Arsenal is levensgevaarlijk door het wisselen van positie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:20 schreef Horloge het volgende:
Bendtner stond opgesteld als rechtsbuiten. Gewoon niet zijn positie...
Nee johquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
Mooie seizoensstart.. Toch denk ik dat jullie - sinds jaren - weleens de Nr. 3 van London kunnen gaan worden... Like:
- Chelsea
- Spurs
- Arsenal
Spurs.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
Mooie seizoensstart.. Toch denk ik dat jullie - sinds jaren - weleens de Nr. 3 van London kunnen gaan worden... Like:
- Chelsea
- Spurs
- Arsenal
Resultaten uit het verleden etc etcquote:“I’m not trying to talk down Arsenal - they are a great team with great players all comfortable on the ball. But we’ve played against better teams and won.
Ach, hij kan natuurlijk ook wel gaan roepen dat ze er nu al zeker uit liggen, maar dat willen de supporters ook niet horen. Al weten ze het welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef ktnxbye het volgende:
AIDEN McGEADY
[..]
Resultaten uit het verleden etc etc
http://www.celticfc.net/news/stories/news_190809102429.aspx
Niet zo vreemd. Je krijgt een pasje en dat is je toegang tot het stadion als je online geboekt hebt. Anders heb je echt geen kans op kaarten als iedereen voor die anderen op hetzelfde nummer kaarten kan krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Edit: Ai, dat van die één kaartje per membership regeling is wel jammer![]()
https://eticketing.co.uk/arsenal/default.aspxquote:Purchasing Limits:
4 seats per visit / 1 seats per member
Ja, ik begrijp het ook wel hoor, maar is toch weer een paar pond extraquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. Je krijgt een pasje en dat is je toegang tot het stadion als je online geboekt hebt. Anders heb je echt geen kans op kaarten als iedereen voor die anderen op hetzelfde nummer kaarten kan krijgen.
Zie bv
[..]
https://eticketing.co.uk/arsenal/default.aspx
Dream on Lasagna boyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
- Spurs
- Arsenal
Juist nu met United en City uit in het vooruitzicht.quote:Wenger denkt Fábregas drie weken kwijt te zijn
Cecs Fábregas zal naar alle waarschijnlijkheid enkele weken uitgeschakeld zijn. De middenvelder van Arsenal bleef in de rust van de ontmoeting met Portsmouth (4-1 winst) in de kleedkamer achter vanwege een blessure aan zijn hamstrings. Manager Arsène Wenger denkt zijn pupil zeker drie weken niet te kunnen inzetten.
"Als het een klein scheurtje is, dan zal hij drie weken moeten passen", vertelde de Franse oefenmeester na afloop. "Als het een lichte verrekking betreft, dan is hij mogelijk woensdag tegen Celtic weer van de partij. Maar het eerste scenario lijkt mij het meest waarschijnlijke. Over 48 uur verkrijgen we meer duidelijkheid."
Het ligt niet voor de hand dat Wenger onnodig risico zal nemen met de Spanjaard, indien deze niet lang aan de kant hoeft te staan. De Londenaren, die in de competitie met een 1-6 zege op Everton van start gingen, wonnen de eerste Champions League-wedstrijd tegen Celtic met 0-2. Op het spel staat de groepsfase van het miljoenenbal.
quote:
Net alsof een Arsenal fan de zelfde moraal erop na houdt als hij wel belangrijk wasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:56 schreef Bananenman het volgende:
Schandalige schwalbe zeg. Op dat soort momenten vraag je je af waarom we nog niet aan de hand van videobeelden tijdens de wedstrijd dit soort situaties beoordelen. Stel je voor dat de eerste wedstrijd een gelijkspelletje was, en dan kost een duik van zo'n debiel je als club zijnde gewoon miljoenen. Bizar eigenlijk dat dit nog kan
Quote je nou de verkeerde of kraam je gewoon weer een hoop onzin uit?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof een Arsenal fan de zelfde moraal erop na houdt als hij wel belangrijk was
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef TTD het volgende:
Ideale lopting om door te komen :
Arsenal
Rangers
Stuttgart (HLEB)
Zürich ofzo
niet de mooiste wedstrijden maar wel de makkelijkste![]()
trouwens Real en Inter in pot 2
Dank je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Na Jammer.
Gefeliciteerd. Was wel duidelijk dat dit voor The Hoops niet te winnen was.
Succes verder...
Je krijgt hem wel weer terug. Hij zal alleen wat moeilijker lopen.quote:
quote:Sheffield W'day zet Jeffers te koop na rode kaart
Francis Jeffers heeft een forse straf gekregen voor de kopstoot die hij dinsdag uitdeelde in het Carling Cup-duel met Port Vale. De 28-jarige aanvaller, ooit een grote belofte bij Everton en voor tien miljoen euro gekocht door Arsenal, kreeg van Sheffield Wednesday een grote boete en is en passant per direct op de transferlijst geplaatst.
Jeffers zag na 37 minuten rood nadat hij tegenstander Tommy Fraser een kopstoot verkocht. De Championship-club ging na rust onderuit toen Port Vale, dat uitkomt op het vierde niveau in Engeland, door twee treffers na rust van Kris Taylor de sterkste bleek. Jeffers bood zijn excuses aan voor zijn actie, maar Sheffield-trainer Brian Laws kent geen genade met de geroutineerde aanvaller.
“Zijn gedrag was absoluut onaanvaardbaar en iets wat de club niet tolereert. Van geen enkele speler”, aldus Laws op de officiële clubwebsite. “We hebben hem daarom de zwaarste straf opgelegd die maar mogelijk is en hem daarnaast te koop gezet. Dit gedrag kan niet door de beugel en laat niet zien waar Sheffield Wednesday voor staat.”
Jeffers debuteerde in het seizoen 1997/98 namens Everton in de Premier League. Na vier seizoenen nam Arsenal hem voor acht miljoen pond over, maar bij de Gunners kon hij zijn belofte eveneens nimmer inlossen. Hij werd opnieuw verhuurd aan Everton maar brak ook daar geen potten. Sindsdien speelde hij nog bij Charlton Athletic, Glasgow Rangers, Blackburn Rovers en Ipswich Town.
In februari 2003 werd hij opgeroepen voor het Engels elftal en speelde hij zijn eerste en enige interland voor The Three Lions. In de wedstrijd tegen Australië kwam hij ook nog eens tot scoren. Namens Jong Engeland is hij, samen met voormalig spits Alan Shearer, nog altijd topscorer aller tijden.
Ben ik ook benieuwd naar, want ik mag me sindskort ook Red Member noemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef Gunner het volgende:
DG, kan je als Red Member ook aan kaarten komen voor het uit-vak in Alkmaar?
No chance met zo'n klein uitvak zoals AZ heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef Gunner het volgende:
DG, kan je als Red Member ook aan kaarten komen voor het uit-vak in Alkmaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |