quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie, doe es niet zo hyper![]()
Ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ben heel benieuwd wat het op gaat brengenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Ja toch he? Met 40+BBSen en kerst die in Lushland weer met rasse schreden nadert is het makkelijker iets te verkopen.
tab klik, tab klik, tab klik, tab klik, tab klik, tab klik, tab klik, tab klik, .quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh yeah!
*rent kraampjes weer langs*
You know you want to!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
OMG nog maar 16 minuten dan komt er een stortvloed aan vrouwen (en een paar mannen) V&A bestormen
Search for cover!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
OMG nog maar 16 minuten dan komt er een stortvloed aan vrouwen (en een paar mannen) V&A bestormen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Man, ik zit helemaal klaar!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:46 schreef Greys het volgende:
Tof!
En als jullie tijdens de Vlooienmarkt vragen hebben, gooi ze dan even hier neer![]()
Als deze vol is, open ik weer een nieuwe. Dan hoeven wij organisaaaaaaasie-tsjiks en de V&A mods niet steeds alle asielactie topics langs te hollen om te kijken of alles goed gaat.
Dus mocht je hulp nodig hebben waarbij niet persé een mod nodig is, maar gewoon wat advies...
Plemp dan hier even een gil, dan komen we bij je kraampje kijken
Dus Ing, Hara en Q, willen jullie helpen door hier ook af en toe te blijven kijken?
Dat zou een strakke actie zijn!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
snel een algeheel slotje op V&A om de bestorming tegen te gaan
Jouw avatar daar ook bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als we nou in DIT topic op een gegeven moment NU gillen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef poohy het volgende:
Welke tijd houden we bij voor als het 14.00 is? Bij iedereen is het natuurlijk op een ander moment 14.00 uur![]()
www.dejuistetijd.nl
?
Niet zenuwachtig worden hè?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Oke.. dit moet even hoor... ik kan het niet langer inhouden:
Hihiiiiiihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiihihihihihi!![]()
Goed ideequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we nou in DIT topic op een gegeven moment NU gillen?
En dan allemaal gaan openen?
quote:
Ik vind de versie van Butters leukerquote:
I see you watching mequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en bedankt
vooral voor dat "in the butt"
![]()
Volgens mij nog niet zo heel veel hoor...quote:
presentquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er een foto bij staan? Is ie leer of gewoon 'touw'?
Ik maak nog even snel een foto van mijn lijst ding.
*nagelbijt*
ING! Ben je er ook nog?Kweej en Haar? Zijn jullie er allemaal?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:54 schreef Dipkip het volgende:
Cat alleen al heeft toch 765 topics omdat ze voor iedere bubble bar een kraam moest hebben?
WTF! Ellebopogspikes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
*trekt nike-air max en elleboogspikes aan*
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
*trekt nike-air max en elleboogspikes aan*
Tuurlijk DURF ik datquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef Mirjam het volgende:
wie durft daar 3 minuten voor tijd een topic te openen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |