Doe je je Lush als pakket of doe je losse items?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vooral dingen van 2 of 3 euro. Maar dat maakt samen ook weer een leuk bedrag.
Die overigens nog steeds niet beantwoord isquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?Viel mij ook tegen!
Vooral toen ik alles opnieuw moest doen omdat ik zonodig een PM moest lezen en ik dus weer alle linkjes bij alle boeken moest gaan zoeken![]()
Ik heb FF dus keurige tabbladen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebruik dan toch FireFox, Werkt met tabbladen en veel makkelijker.
*Telt 12 tabs, en ben net weer een half uurtje online.
Present, gedouched en alquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er een foto bij staan? Is ie leer of gewoon 'touw'?
Ik maak nog even snel een foto van mijn lijst ding.
*nagelbijt*
ING! Ben je er ook nog?Kweej en Haar? Zijn jullie er allemaal?
Alles los maar ik heb in mijn kraampjes gezet dat er over combinaties van produkten zeker te praten is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Doe je je Lush als pakket of doe je losse items?
Nog ff geduld, over een klein half uur kun je er eentje kopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Net op de dag dat ik geen énkele reden heb om naar IKEA te gaan hebben jullie het constant over hotdogs
Ik heb de tekst ook voor de zekerheid nog ff in een kladblokje staan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb FF dus keurige tabbladen.Maar ook daar kun je FLOEP op een kruisje klikken.
![]()
*rent kraampjes weer langs*
Pfew, ze staan er nog.
Nee, magic is heilig!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik trouwens heel slecht omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen één van mijn 5Magics
te koop aan te bieden?
![]()
Ja hoor, dat doen er wel meer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Even nog een kort vraagje, ik heb een dvd die geen uitleg hoeft en bekend genoeg is, wel een boek dat niet bekend is, mag ik daar gewoon een kleine beschrijving bij zetten?
2 zinnetjes vind ik te kort, mensen willen wel een beetje een idee hebben waar het over gaat. Mag het gewoon een korte alinea zijn?
Tuurlijk, doet Qwea ook bij haar boeken zag ik!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Even nog een kort vraagje, ik heb een dvd die geen uitleg hoeft en bekend genoeg is, wel een boek dat niet bekend is, mag ik daar gewoon een kleine beschrijving bij zetten?
2 zinnetjes vind ik te kort, mensen willen wel een beetje een idee hebben waar het over gaat. Mag het gewoon een korte alinea zijn?
Neejoh!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles los maar ik heb in mijn kraampjes gezet dat er over combinaties van produkten zeker te praten is.![]()
Ben ik trouwens heel slecht omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen één van mijn 5Magics
te koop aan te bieden?
![]()
Ja toch he? Met 40+BBSen en kerst die in Lushland weer met rasse schreden nadert is het makkelijker iets te verkopen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, magic is heilig!!
het is mij niet gelukt wat dan ook uit mn stash aan te bieden
Ik heb links en rechts linkjes weggeplukt en die onder de titels gezet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Doen we allemaal het superman logo als post icon?
Dan vallen ze lekker nog meer op!
Greysie, doe es niet zo hyperquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Oeh yeah!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Joahhh!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |