na lang zoeken hebben we besloten om een pvc vloer te nemen.
toen volgde er nog een langere zoektocht naar een geschikte kleur
goed allemaal gevonden en dus de hele boel besteld.
nu gaat het om een nieuwbouwwoning welke zo ongeveer in november opgeleverd gaat worden
vloerbedrijf wil de vloer gaan inmeten, bouwer heeft een vaste dag beschikbaar gesteld waarop dat dus kan.
was allemaal geen probleem toen we het bestelde.
ik wist aleen uit m'n hoofd niet meer welke dag het was en zou dus nog even contact opnemen omdat door te geven.
ik dus de dag doorgegeven, belde ze gister van de winkel terug dat ze niet van te voren gaan inmeten, want dat gaat nooit goed

want ja de kwaliteit van de betonvloer kan tussen nu en november wel anders zijn.(het is een appartement en alle grote werkzaamheden zijn klaar en het sanitair en tegelwerk is ook gedaan)
dus ik moet maar bellen wanneer we de sleutel krijgen + de persoon die het inmeet zit op die dag niet in die regio ja en als hij dan om 5 over 3 aankomt dan is hij te laat ( meten kan tussen 8 en 15 )
ik vindt dat het niet mijn probleem is dat hij op die dag niet in deze regio werkt hij weet nu lang genoeg van te voren op welke dag hij terecht kan en het lijkt mij dat je dit wel kan plannen.
verder vertelde ze dat ze een week nodig hebben i.v.m. het drogen van de egalisatie.
wie o wie heeft er ervaring met de tijd van het drogen van die laag ?
het gaat om een vloeroppervlakte van 85 m2 en alles gelijksvloers.
en verder heb ik er nu echt een rotgevoel aan over gehouden terwijlik eerst zo blij was met onze keuze.