Bij Veronica kijk je de hele tijd door zo'n brillenglas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef IJsblock het volgende:
Straks op Veronica; Dantes Peak
Slotje op SBS, toch een zuigzender.....
Nee die troep komt er inderdaad ook nog wel eens door, met paulus pietsma en de rest van dat tuig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef WhAzAaA het volgende:
shownieuws nog niet geweest een uur lang in het midden van de film?
Inderdaad ! Dat heb ik toevallig ook nog gezien.. dat was ook al een WTF moment...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij Veronica kijk je de hele tijd door zo'n brillenglas.
Zie je, lag het niet aan mij, gisteren ook al door topgear.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij Veronica kijk je de hele tijd door zo'n brillenglas.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef DjMoonlight het volgende:
Ik ben normaal al geen voorstander van films kijken op tv.
Maar vanaf nu weet ik zeker dat ik toch echt nooit meer een film op sbs ga kijken.
Punt 1: Er komt om de zoveel minuten een irritant ding rechts bovenin het scherm met een of andere advertentie voor een ander kut programma van hun.
Punt 2: Zit ik net forest gump te kijken ( goh, nog nooit gezien.. maar goed) Komt er ineens in beeld "Storing". Dus ik denk wtf, komt die homo van een gerard joling in beeld met de boodschap dat popstars weer begint, en 15 seconden later gaat de film weer verder.
Hoe ver moet dat gaan met die irritante KUT reclame.
Zo, wou ik even kwijt.
Dank u.
Lees de eerste regelquote:
Veronica is van SBSquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef IJsblock het volgende:
Straks op Veronica; Dantes Peak
Slotje op SBS, toch een zuigzender.....
Maakt niet uit, het klinkt nog steeds beter dan SBS, en topgear komt erop dus dat is altijd goedquote:
Het feit dat TS hier op klb toegeeft SBS aanstaat op zijn tv is al schrijnend genoeg........quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef DaanA het volgende:
Huur of download zo'n film gewoon.
Hoef je je ook niet te verlagen tot het kijken van SBS6.
Straks komt er morgen iemand bij je langs, die ongevraagd de tv aanzet en dan ziet dat hij nog op SBS6 stond, dan sta je mooi voor lul met die pauperzender.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef DjMoonlight het volgende:
Punt 2: Zit ik net forest gump te kijken ( goh, nog nooit gezien.. maar goed) Komt er ineens in beeld "Storing". Dus ik denk wtf, komt die homo van een gerard joling in beeld met de boodschap dat popstars weer begint, en 15 seconden later gaat de film weer verder.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:24 schreef Pakspul het volgende:
Film begint om 20:00 en duurt 2 uur en 22 minuten (imdb) en zeggen dat hij om 22:50 stop (zal wel eerder zijn) dus dan heb je z'n 38 minuten reclame en andere bullshit
Ik vergeef het je, het was een typo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:24 schreef Pakspul het volgende:
Film begint om 20:00 en duurt 2 uur en 22 minuten (imdb) en zeggen dat hij om 22:50 stop (zal wel eerder zijn) dus dan heb je z'n 38 minuten reclame en andere bullshit
rekenfout, zaterdagavond he moet kunnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, het was een typo waarschijnlijk.
De hele avond Fok!en is ook zoiets hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het feit dat TS hier op klb toegeeft SBS aanstaat op zijn tv is al schrijnend genoeg........
Uiteraard, maar dat schijnt te worden gedoogd hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:28 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
De hele avond Fok!en is ook zoiets he
Nee, houd het maar op een typo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
rekenfout, zaterdagavond he moet kunnen
Wat dacht je van 500k?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:39 schreef Szura het volgende:
Ik stel voor om SBS6 te bestoken met honderden e-mails met klachten over die verrekte kutreclames van die Joling
Ik ben niet zo technischquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 500k?
Dan moet SBS6 met al het beschikbare geld de site opnieuw opbouwen na die plotselinge DDoS-aanval.
DDoS = Distributed Denial Of Servicequote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch![]()
Wanneer is het nou eens genoeg geweest
Oh zoals bij Twitter was gedaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DDoS = Distributed Denial Of Service
Ingrediënten: computers en kwaadwillenden die zoveel mogelijk verzoeken naar SBS6 sturen zodat die site omvalt.
Patty Brard mag bij ons niet uitgesproken wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef Ofyles2 het volgende:
En nog iets:
Ik hoop dat Patty, Evert, Hans, Ellemieke en alle belspel- en astrohoeren ontslagen worden, zonder wachtgeld en ze mogen alleen baantjes aannemen ver onder het minimumloon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |