Hij was erg zoekende naar die eerste goal, ik hoop nu dat het vertrouwen weer begint te groeien bij hemquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:39 schreef Seam het volgende:
Zo blij was ik anders niet met hem deze wedstrijd, leuk dat hij er drie inknikkert, maar ze komen allemaal wel erg laat in de wedstrijd en pas als we een man meer hebben.
Hij was erg egoistisch, maar toch ook weer super belangrijk. Het is wel een speler waarvoor je naar het stadion komt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:39 schreef Seam het volgende:
Zo blij was ik anders niet met hem deze wedstrijd, leuk dat hij er drie inknikkert, maar ze komen allemaal wel erg laat in de wedstrijd en pas als we een man meer hebben.
Heb je Vertonghen zien spelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Blij met de 3 dik verdiende punten, absoluut niet met het vertoonde spel. Tempo lag absurd laag, passes waren te onzuiver, zeer onrustig allemaal.![]()
En wat is Wielaert toch een groot drama. Traag als stront door een trechter, verliest vrijwel iedere duel op snelheid, en de enige mogelijkheid om zijn directe man te stoppen is door hem naar beneden te trekken. Zo doorzichtig.
Enoh, De Zeeuw en Luis waren prima. En ja Urby....ik zeg maar niks.
Helaas, wel ja.quote:
Extra spits is ook wel handig. Cvitanich was ook weer dramaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Honda moet gewoon komen. Die gast scoort als een gek.
Honda + beer van een centrale verdediger.
Mickeyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Extra spits is ook wel handig. Cvitanich was ook weer drama
Honda is al van aangegeven dat hij niet naar ajax komt. Centrale verdediger. tja, oleguer zou beter moeten kunnen dan hij afgelopen seizoen heeft laten zien. Verder is wielaert daar in principe voor gehaald, moet er dan nu nog eentje bij komen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat je al blij mag zijn als er een verdediger komt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:44 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg;quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:45 schreef Nashje het volgende:
Steek
V/d Wiel - Alderweireld - beer - Atouba
De Zeeuw
Enoh - Aissati
Honda
Suarez - Mickey
Grossiert in balverlies, stoort niet, trapt een dozijn ballen in de tribune, te solistisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer dat mensen zo lopen te zeiken op Suarez. Hij scoort 3 keer, dus doet wat hij doen moet
Ja. Een beuker. Eentje die niet deugd. We hebben te veel schatjes in het team staan. Ik heb altijd vertrouwen gehad in Oleguer en Wielaert, maar het is wel gebleken dat zij alleen op volle sterkte presteren als er een team staat. Dat is nog niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:47 schreef Harlon het volgende:
[..]
Honda is al van aangegeven dat hij niet naar ajax komt. Centrale verdediger. tja, oleguer zou beter moeten kunnen dan hij afgelopen seizoen heeft laten zien. Verder is wielaert daar in principe voor gehaald, moet er dan nu nog eentje bij komen?
Vrees dat het slechts een vaag gerucht is. Deze achterhoede snakt naar een combi Boulahrouz - Chivu.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:49 schreef cheqy het volgende:
Hoe zit dat nu met Chivu. Zijn ze er serieus mee bezig of is het gewoon weer een gerucht?
Tot nu toe maakt alleen Ajaxmedia.nl ofzo er melding van, dus dan weet je wel hoe laat het isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:49 schreef cheqy het volgende:
Hoe zit dat nu met Chivu. Zijn ze er serieus mee bezig of is het gewoon weer een gerucht?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer dat mensen zo lopen te zeiken op Suarez. Hij scoort 3 keer, dus doet wat hij doen moet
Waarom moeten we die vergeten? Als Ajax slim is bieden ze 4 miljoen + 1 jaar huur De Jong en Blind aan ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk dat je al blij mag zijn als er een verdediger komt.
Honda kan je wel vergeten.
Is gewoon onzin natuurlijk. Komt van Ajaxmedia af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:49 schreef cheqy het volgende:
Chivu heeft in de rust van Ajax - RKC getekend......... op het Mickey Mouse-tekeningetje van z'n zoontje in Italie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:49 schreef cheqy het volgende:
Was ook niet best. Maar we weten inmiddels dat Vertonghen als noodoplossing daar staat. Ik mag toch hopen dat Atouba gaat vlammen. Die heeft in ieder geval meer specifieke kwaliteiten voor een linksback.quote:
We hebben al veel te veel middenvelder en op andere plekken ligt de prioriteit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom moeten we die vergeten? Als Ajax slim is bieden ze 4 miljoen + 1 jaar huur De Jong en Blind aan ofzo.
Met Pasen weet ik wel iets, verder... Pfoe. Even logisch nadenken. "Uhhhhhhhhhhhhhhhh helemaal niets. En Ajaxmedia.nl is nog grotere bullshit dan Ajaxshowtime. Dus waar hebben we het over."quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat heeft Chivu nu bij Ajax te zoeken?.
Maar Vertonghen is op geen enkele plek binnen de lijnen goed!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was ook niet best. Maar we weten inmiddels dat Vertonghen als noodoplossing daar staat. Ik mag toch hopen dat Atouba gaat vlammen. Die heeft in ieder geval meer specifieke kwaliteiten voor een linksback.
Daarom moet je er een paar verhuren/verpatsen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hebben al veel te veel middenvelder en op andere plekken ligt de prioriteit.
Jij bent hier ook niet goed en toch mag je (helaas) blijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar Vertonghen is op geen enkele plek binnen de lijnen goed!
Ik snap 'm! Je bent een junk. Lijnen -> drugs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar Vertonghen is op geen enkele plek binnen de lijnen goed!
Verder dan een koppie high tea en een plakkie spacecake ben ik nooit gekomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap 'm! Je bent een junk. Lijnen -> drugs.
Ik heb het goed he?
je hebt wel gelijk ja
Yes! Even worse than usual!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef Rejected het volgende:
Was Jantje V echt zo slecht?
.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef Rejected het volgende:
Was Jantje V echt zo slecht?
Die gozer ontwikkelt zich erg goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:06 schreef jna het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Enoh de komende wedstrijd gewoon weer in de basis staat
Hopelijk is Atouba binnenkort fit, kunnen we zien of hij het beter kan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij speelde matig. Maar is ook geen LB natuurlijk.
Die gozer moeten we maar eens een keer proberen te verkopen. Hadden we nou 7miljoen geweigerd voor hem vorig jaar? Erg jammerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:48 schreef Urquhart het volgende:
Zeegelaar was ook al 10x beter dan Urby
Preciesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:07 schreef Silenus het volgende:
Slap geleuter hoer door sommigen. Als 70% van de kansen gewoon zou worden benut win je met 9-1. Op naar PSV!
De bank of de tribune ... daar komt hij misschien tot zijn recht. In het veld in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij speelde matig. Maar is ook geen LB natuurlijk.
Blijf maar dromen dan. Het moet aanvallend en verdedigend echt heel veel beter!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:07 schreef Silenus het volgende:
Slap geleuter hoer door sommigen. Als 70% van de kansen gewoon zou worden benut win je met 9-1. Op naar PSV!
Je plaat zit weer vast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
De bank of de tribune ... daar komt hij misschien tot zijn recht. In het veld in ieder geval niet.
Kan wel zijn maar het is wel goede tekst!quote:
Precies, het is een mooiweer-voetballer die een beetje in zijn talent-fase is blijven hangen. Doet soms leuke dingen met een bal, maar veel te weinig rendement. En zijn nonchalante manier leidt vaak tot balverlies. Ik zou hem zeker voor een goed bod verkopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die gozer moeten we maar eens een keer proberen te verkopen. Hadden we nou 7miljoen geweigerd voor hem vorig jaar? Erg jammer
7 miljoen? Als men dat nu biedt .. zelfs bij 4 a 5 miljoen zeg ik: strik erom en weg d'r mee!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, het is een mooiweer-voetballer die een beetje in zijn talent-fase is blijven hangen. Doet soms leuke dingen met een bal, maar veel te weinig rendement. En zijn nonchalante manier leidt vaak tot balverlies. Ik zou hem zeker voor een goed bod verkopen.
nee barca lult weer uit z'n nek. Vertonghen komt vooral tot z'n recht op het middenveld.quote:
Moet je nagaan hoeveel kansen je creëert met dit spel. Zal wat worden als Ajax echt op dreef begint te komen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
Blijf maar dromen dan. Het moet aanvallend en verdedigend echt heel veel beter!
Maar dat gaat niet gebeuren tenzij er versterkingen (spelmaker en spits) komen. De verdedigende zwakte van de achterhoede en het middenveld ... dat moet echt verbeteren. Dus ook daar zijn versterkingen hard nodig!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel kansen je creëert met dit spel. Zal wat worden als Ajax echt op dreef begint te komen...
Dat wordt best lastigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie. Volgende week die boeren lekker op 9 punten zetten.
8 danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat wordt best lastig
Verder, erg veel kansen gecreëerd, paar prachtige aanvallen gezien en 6 uit 2. Maar lekker allemaal blijven kankeren hoor
Cvita was ook niet zo dramatisch als Barca ons wil doen geloven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef Harlon het volgende:
[..]
nee barca lult weer uit z'n nek. Vertonghen komt vooral tot z'n recht op het middenveld.
Als we zo blijven verdedigen denk ik dat dat ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef Messenga het volgende:
Ik ben bang dat Aisatti weer buiten de boot gaat vallen..
Niet wil doen geloven. In de samenvatting zie ik 'm in eerste 20 minuten paar leuke passes geven. 1 assist en 2e pass wordt helaas geen goal van Greg. (Lat)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Cvita was ook niet zo dramatisch als Barca ons wil doen geloven.
Hij deed het redelijk goed. Vond Suarez in het positie spel veel minder die liep telkens de ruimte dicht voor de derde man.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet wil doen geloven. In de samenvatting zie ik 'm in eerste 20 minuten paar leuke passes geven. 1 assist en 2e pass wordt helaas geen goal van Greg. (Lat)
Ik heb ook gezegd dat Toby slecht was vanavond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:41 schreef GieJay het volgende:
Iedereen (barca) zit nou wel te zeuren over vertonghen maar 1 iemand in de verdediging werd echt 2 keer volledig gedolt door die spits (die de goal maakte) en 1 keer werd het dus fataal (die andere was ook een mega kans)
Alderweireld ja
Doe mij maar: wiel wiel vertonghen atouba
Dat klopt .. de eerste kans daar had die jongen maar 1 beweging voor nodig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:41 schreef GieJay het volgende:
Iedereen (barca) zit nou wel te zeuren over vertonghen maar 1 iemand in de verdediging werd echt 2 keer volledig gedolt door die spits (die de goal maakte) en 1 keer werd het dus fataal (die andere was ook een mega kans)
Alderweireld ja
En niet te vergeten de bijna assist op de inlopende Suarez. een goede kaats.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet wil doen geloven. In de samenvatting zie ik 'm in eerste 20 minuten paar leuke passes geven. 1 assist en 2e pass wordt helaas geen goal van Greg. (Lat)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat Toby slecht was vanavond.
Ik vond 'm niet redelijk goed. Wat betreft Suarez: inderdaad. Die denkt te veel aan zichzelf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij deed het redelijk goed. Vond Suarez in het positie spel veel minder die liep telkens de ruimte dicht voor de derde man.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:43 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Ik vond 'm niet redelijk goed. Wat betreft Suarez: inderdaad. Die denkt te veel aan zichzelf.
Maar verder vond ik hem te onopvallend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En niet te vergeten de bijna assist op de inlopende Suarez. een goede kaats.
Ik hoop het ook maar vrees dat het gaat tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat het team er wel komt. Er zit aanvallend structuur in en goede positiewisselingen. Nu nog de uitoering
Toe maar hoor. Twee wielen, linker en rechter?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:41 schreef GieJay het volgende:
Alderweireld ja
Van wat ik in de samenvatting zag was hij lang niet de enige die kansen verneukte hoor. Niet zo ziemelen dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:33 schreef Bullebak het volgende:
Rommedahl! Hoeveel kansen en aanvallen heeft hij verneukt zeg
![]()
Tot het moment dat hij er in kwam weinig dreiging. Weinig directe acties naar de goal. Hij zocht meer de weg rechtdoor. Een goede wissel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van wat ik in de samenvatting zag was hij lang niet de enige die kansen verneukte hoor. Niet zo ziemelen dus.
Hoe speelde Ajax eigenlijk op het moment van Zeegelaar? Kwam veel dreiging vanuit trouwens.
Ja, die laatste bal had 'ie dus gewoon in de linkerhoek moeten plaatsen. Had tijd zat om 'm niet tegen de reet van Rommedahl moeten schieten. Ik vond hem de slechtste vandaag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik snap de kritiek van sommigen op Cvitanich niet. ik zie hem net in de samenvatting meerdere malen uitermate betrokken zijn bij het creeren van kansen. ook zijn manier van positie kiezen is super, en verdiende een goal (ware het niet dat Rommedahl in de weg stond).
Maar qua systeem? Zeegelaar en Mickey stonden allebei op links.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Tot het moment dat hij er in kwam weinig dreiging. Weinig directe acties naar de goal. Hij zocht meer de weg rechtdoor. Een goede wissel.
Mond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Suarez scoort drie keer, dus laat alsjeblieft elke criticus over hem z'n bek houden, allemachtig zeg. Hij is met afstand de allerbeste voetballer van de selectie, en we mogen God op onze blote knietjes danken voor elke dag dat 'ie nog onder contract staat bij Ajax.
quote:
Mickey ging meer centraal spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar qua systeem? Zeegelaar en Mickey stonden allebei op links.
4 mans aanval toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar qua systeem? Zeegelaar en Mickey stonden allebei op links.
Suarez is redelijk belangrijk maar hij kan beter worden en er meer uithalen als hij positioneel bewuster gaat spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, die laatste bal had 'ie dus gewoon in de linkerhoek moeten plaatsen. Had tijd zat om 'm niet tegen de reet van Rommedahl moeten schieten. Ik vond hem de slechtste vandaag.
Suarez scoort drie keer, dus laat alsjeblieft elke criticus over hem z'n bek houden, allemachtig zeg. Hij is met afstand de allerbeste voetballer van de selectie, en we mogen God op onze blote knietjes danken voor elke dag dat 'ie nog onder contract staat bij Ajax.
Ik heb genoten van een hoop aanvallen, verdedigend zat het nog niet helemaal goed, vooral aan de linkerkant, maar met Atouba moet dat een stuk beter gaan. Wat mij betreft tegen PSV zo laten staan met Atouba ipv Vertonghen en evt Vertonghen ipv Alderweireld in de CV. Blok met De Zeeuw en Enoh voor de verdediging en verder mag Jol het uitzoeken.
Voor en achter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toe maar hoor. Twee wielen, linker en rechter?
Heb ze hier geteld tot de 40ste minuut. 3 ballen breed 16 diep en positioneel was hij een van de weinigen die goed vrij liep . Verdedigend laat ie het wel afwetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan ze Vertonghen de grond in boren![]()
![]()
. Wat een stel jokers ook he.
Hij was zeker niet de beste van het veld, maar gezien het feit dat het niet zijn positie is deed ie het echt niet slecht. Hij had alleen meer op kunnen en moeten komen. Ook Alderweireld vond ik naar zijn achtergrond totaal niet slecht spelen, die jongen komt net kijken joh.
Aissati was bedroevend slecht om het maar even hard te zeggen. Enorm dom balverlies waar de tegengoal uit komt, totaal geen openingen creëren maar situaties dicht lopen. Meer ballen breed dan in de diepte en het spel vertragen. Terecht gewisseld.
Urby kon ook niet brengen wat het moest zijn, en Cvitanich probeerde het wel, maar wordt ook niet echt begrepen door medespelers. Had een paar uitstekende kaatsen, maar ook een paar uitermate zwakke ballen.
Enoh en De Zeeuw zijn een gouden duo, al gleed De Zeeuw wel echt heeeeel vaak uit hoor. Suarez scoort drie keer. Punt. Uit. Sulejmani vond ik goed invallen.
Had je de hele pot moeten kijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van wat ik in de samenvatting zag was hij lang niet de enige die kansen verneukte hoor. Niet zo ziemelen dus.
knip
Serieus? Die indruk kreeg ik echt totaal niet in het stadion. Ik vond hem het spel enorm vertragen en totaal geen diepgang zoeken waar het kon. Hij heeft echt niemand voor de goal gezet bijv.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb ze hier geteld tot de 40ste minuut. 3 ballen breed 16 diep en positioneel was hij een van de weinigen die goed vrij liep . Verdedigend laat ie het wel afweten
Yup had ze express bijgehouden. Kan er 2 naast zitten. Heb die wedstrijd zojuist zitten opnemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Serieus? Die indruk kreeg ik echt totaal niet in het stadion. Ik vond hem het spel enorm vertragen en totaal geen diepgang zoeken waar het kon. Hij heeft echt niemand voor de goal gezet bijv.
Sowieso was er amper iets van breedte te vinden en waren ze allemaal voor postbode aan het spelen.
Ik vind dat 442 in zo'n wedstrijd voorlopig nog helemaal niks.
Meen je dat nou?? DIe man heeft echt op 2 ballen na geen knikke rgoed geraakt en werd constant vrij gelaten omdat hij zich geen raad wist met die ruimte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:24 schreef mash_ het volgende:
oh weetje wat ik vaag vond ! dat van der wiel man van de wedstrijd wasen niet suarez
ja maar schiet er wel weer 3 inquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? DIe man heeft echt op 2 ballen na geen knikke rgoed geraakt en werd constant vrij gelaten omdat hij zich geen raad wist met die ruimte.
Oh ik dacht dat je bedoelde dat van der Wiel MOtm was. Suarez is het terecht als ie er 3 inlegtquote:
Ja en dat was hij dus nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat van der Wiel MOtm was. Suarez is het terecht als ie er 3 inlegt
Van der Wiel had gewisseld moeten worden zo slecht was hijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja en dat was hij dus nietDat vond ik dus het vreemde. sowieso dat het in de 85min al omgeroepen word wie het is.
Ook telkens dat getreuzel van hem. Heeft ie soms als back een meter of 30-40 ruimte voor hem, legt ie telkens de bal stil. Ook bij counters.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Van der Wiel had gewisseld moeten worden zo slecht was hij
Vooral als hij op kan komen en er ruimte is daarvoor en dan de bal stil legt onder zijn voetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ook telkens dat getreuzel van hem. Heeft ie soms als back een meter of 30-40 ruimte voor hem, legt ie telkens de bal stil. Ook bij counters.
Meneer sukkel heeft de wedstrijd live gezien via een stream!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:31 schreef No_One_Knows het volgende:
Hey Barca, ga jij is lekker weg. Ik lees dit topic graag zonder te reageren maar jij verneukt hier echt 3/4 keer de hele discussie met je gezeik. Als je nou er nog verstand van had, maar meneer kijkt alleen de samenvatting. Sukkel.
Mikequote:
Ja dat bedoel ik dus. En dan vooral als er ruimte is bij (halve) counters, de spaarzame momenten dat RKC minder dan 9 man achter de bal had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vooral als hij op kan komen en er ruimte is daarvoor en dan de bal stil legt onder zijn voeten vervolgens opzij legt om hem daarna weer terug te krijgen
Mee eens. Jammer van de bal in het zijnet op het eind ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:55 schreef Chadi het volgende:
Ik kijk nu naar die tweede helft maar Sulejmani heeft een uitstekende invalbeurt gemaakt. Hij is helemaal op de weg terug.
Als zelfs Suarez na 3 doelpunten hier kritiek op zijn spel krijgt verdient vd Wiel het helemaal. Die vent had nog zoveel nuttiger kunnen zijn, naast dat eerste kwartier. Maakt vaak erg stomme beslissingen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:01 schreef Barca het volgende:
Van der Wiel was, bleek uit de samenvatting nog duidelijker, in het eerste kwartier goed. (1 goal, bal op de lat, goede combinaties.) Zakte daarna ver weg.
Mee eens! Daarom kreeg hij van mij ook niet meer dan een 4. Gaf eerder een 5. Nou, maak er maar 4,5 van!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als zelfs Suarez na 3 doelpunten hier kritiek op zijn spel krijgt verdient vd Wiel het helemaal. Die vent had nog zoveel nuttiger kunnen zijn, naast dat eerste kwartier. Maakt vaak erg stomme beslissingen.
In het eerste kwartier had hij al 3 ballen ingeleverd doordat zijn aanname niet goed was. Dat hij daarna scoort en op de lat schiet is natuurlijk primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als zelfs Suarez na 3 doelpunten hier kritiek op zijn spel krijgt verdient vd Wiel het helemaal. Die vent had nog zoveel nuttiger kunnen zijn, naast dat eerste kwartier. Maakt vaak erg stomme beslissingen.
Als Vertonghen een minuut of 70 lang geen duel weet te winnen van fucking De Ceulaer, mag je hem best bekritiseren lijkt me? De Ceulaer kon vier keer gevaarlijk zijn aan de rechterkant, dat is gewoon vier keer teveel voor zo'n prutser. Vertonghen was twee seizoenen geleden nog gewoon een uitstekende linksback (hij speelde er behoorlijk wat wedstrijden) in mijn ogen, dus zo'n onbekende plek is het ook weer niet. Hij tobt gewoon al een tijdje met zijn vorm, en blijkbaar nog steeds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan ze Vertonghen de grond in boren![]()
![]()
. Wat een stel jokers ook he.
Hij was zeker niet de beste van het veld, maar gezien het feit dat het niet zijn positie is deed ie het echt niet slecht. Hij had alleen meer op kunnen en moeten komen. Ook Alderweireld vond ik naar zijn achtergrond totaal niet slecht spelen, die jongen komt net kijken joh.
True true!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben ook net terug. Eerste helft viel echt tegen, 2e helft was een stuk beter, mede door de rode kaart.
Het probleem was vooral dat de balsnelheid te traag was en dat er vooral voorin niet genoeg of vaak ook verkeerd gelopen wordt..
2e helft kom je nog goed weg met de pingel, maar goed 3 punten.
Klopt, daar heeft het zeker niet aangelegen. Vooral het veld zag er verbazingwekkend goed uit zeg.Ik ga tukken, voor mij staat er morgen ook nog een lekker conditie training op het programma.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:08 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
True true!
maar als je dan die arena binnenloopt en het zonnetje schijnt, de grasmat ziet er eens goed uit en je ziet die prachtige shirts dan weet je weer waarom je fan bent he
Jammer dat Zlatan al een transfer heeft gemaakt deze zomer, anders was ie vast terug gekomen volgens ajaxmedia.nlquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Een balvaste centrumspits lijkt Jol's hoogste prioriteit afgaande op onderstaand interview:
http://video.eredivisielive.nl/license.php?amercon=1&ProductID=21895
Vertonghen is het lievelingetje van de meeste Fok!kers, die mag je dus niet bekritiseren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als Vertonghen een minuut of 70 lang geen duel weet te winnen van fucking De Ceulaer, mag je hem best bekritiseren lijkt me? De Ceulaer kon vier keer gevaarlijk zijn aan de rechterkant, dat is gewoon vier keer teveel voor zo'n prutser. Vertonghen was twee seizoenen geleden nog gewoon een uitstekende linksback (hij speelde er behoorlijk wat wedstrijden) in mijn ogen, dus zo'n onbekende plek is het ook weer niet. Hij tobt gewoon al een tijdje met zijn vorm, en blijkbaar nog steeds.
Alderweireld was ook samen met Wielaert veel te lamlendig. Steeds mocht een speler van RKC de bal rond zo'n 20-30 meter van de Ajax-goal aannemen en vervolgens rustig een keuze maken. Dat kan je toch geen verdedigen noemen? Je staat met 5 man tegen 2, 3 man.. dan moet je er gewoon volop zitten. Dan creëert RKC deze hele wedstrijd geen kans. Verder faalde Alderweireld in het rugdekking verlenen aan Vertonghen en won ook hij zelden een duel. Nou komt hij inderdaad net kijken, en staat hij verder links in het centrum wat lastig en wennen is, maar uiteindelijk wil jij toch ook kampioen worden? Met deze verdediging en de bijbehorende instelling gaat dat niet gebeuren.
Ik krijg in ieder geval flash-backs naar de Ajax-verdediging van vorig seizoen.
Ik denk dat Jol na vandaag ook wel weet dat er een centrale verdediger bij moet.
Lijkt me prima, ik vind het een hele goede speler en een jaartje naar rkc kan nooit kwaad. Als ie maar geen goal maakt tegen ajax waardoor ajax het kampioenschap mist (vertonghen...)quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd welke spelers op huurbasis naar RKC vertrekken. Brood is in ieder geval gecharmeerd van Jan-Arie.
1-1 werd het verkeerde been gedekt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Ytereo het volgende:
Steek had de 1-1 best mogen pakken![]()
Suarez wat was die weer geweldig zeg![]()
![]()
112 km per uur was dat harde schot![]()
lol is er een rode kaart gevallenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben ook net terug. Eerste helft viel echt tegen, 2e helft was een stuk beter, mede door de rode kaart.
Het probleem was vooral dat de balsnelheid te traag was en dat er vooral voorin niet genoeg of vaak ook verkeerd gelopen wordt..
2e helft kom je nog goed weg met de pingel, maar goed 3 punten.
Bekritiseren is compleet wat anders dan compleet afbranden en zeggen dat hij niet Ajax-waardig is. Vertonghen zou bij elke eredivisie ploeg in de basisstaan achterin of op het middenveld. Hij heeft de techniek, de duelkracht, het inzicht en mentaal genoeg om te brengen wat nodig is. Dat zijn positie geen linksback is, is duidelijk, maar dan nog vond ik hem niet volledig door de mand zakken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als Vertonghen een minuut of 70 lang geen duel weet te winnen van fucking De Ceulaer, mag je hem best bekritiseren lijkt me?
Aissati moet gewoon geen verdedigende taak krijgen. in een 4-3-3 kun je hem opstellen met De Zeeuw en Enoh erachter. Urby eruit, die brengt echt te weinig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef Chadi het volgende:
Alleen het verdedigende deel nog daar werd hij er 4-5 keer uitgelopen.
Ik geef je zo gelijk. Aan dat opportunisme is Ajax mede ten onder gegaan onder de voorgaande coaches. De gekozen spelers moeten eens een hele reeks wedstrijden opgesteld worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 06:19 schreef Pritt het volgende:
Elke week worden weer andere spelers afgeschreven omdat ze 2 matige partijen spelen. Stop eens met die bullshit hier. Oppertunistisch gedrag.
Inderdaad, hopen op een gelijkspelletje in Enschede en een overwinning voor Vitesse.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:22 schreef manny het volgende:
vandaag wel lekker leunen en kijken of er nog wat punten verspeeld worden zo links en rechts..
Ik weet nog dat Luque werd gezien als een verlossing waar iedereen vurig op had zitten wachten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk is Atouba binnenkort fit, kunnen we zien of hij het beter kan.
Het was gewoon een pakbare bal, maar volgens mij werd hij verrast, omdat De Ceulaer in één keer schoot.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:34 schreef Dvm86 het volgende:
Het valt mij op dat o.a. Van der Wiel en Vertonghen hier volledig bekritiseerd worden terwijl Stekelenburg buiten schot blijft. Hij is niet voor niets uit de basis gehaald door Van Basten. Ik houd mijn hart vast als er een aanvaller in zijn buurt komt. Deze goal had hij ook gewoon tegen moeten houden.
Je was goed te horen op tvquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
lol is er een rode kaart gevallen
verder wel geil sfeertje op 410, constant drums,zingen, lekker ouwehoeren. Weer toppie zo een thuis wedstrijd!
Volgende week op naar Eendhoven!
Dan heb jij vast een andere wedstrijd gezien dan mij, want ik vond het voor geen meter draaien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:51 schreef toma het volgende:
Het draaide wel goed alhoewel ik Aissati en Emanuelson slap vond.
Waarom vond jij het dan niet goed lopen? Volgens mij heb ik een Ajax gezien dat constant kansen creëerde tegen een club die met 11 man voor de goal hing.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere wedstrijd gezien dan mij, want ik vond het voor geen meter draaien.
Maar misschien ben ik te kritisch.
Ga toch weg. Jij denkt dat clowntje Vermeer hem wel had gehad?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:34 schreef Dvm86 het volgende:
Het valt mij op dat o.a. Van der Wiel en Vertonghen hier volledig bekritiseerd worden terwijl Stekelenburg buiten schot blijft. Hij is niet voor niets uit de basis gehaald door Van Basten. Ik houd mijn hart vast als er een aanvaller in zijn buurt komt. Deze goal had hij ook gewoon tegen moeten houden.
en op corners hopelijk. Dat zag er nog steeds niet goed uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:59 schreef TheJanitor het volgende:
Die Engelse commentator zei nog: Ajax gaat deze week zeker weten op afronden trainen
Vrijwel elke kans die werd gecreëerd, werd recht op de keeper geschoten. Ideale wedstrijd voor de keeper, want de ballen waren totaal niet geplaatst. Leuk dat Sulejmani een paar keer op doel weet te schieten, maar kijk eens uit welke hoek hij schiet? Verder was Rommedahl ronduit dramatisch, maar dat wordt verbloemd omdat hij af en toe wel betrokken was bij een aanval. Hij vertraagde het spel, durfde geen actie te maken, bleef stilstaan als de rest naar voren ging, speelde alle ballen terug naar Van der Wiel, haalt een bal van de doellijn, etc.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom vond jij het dan niet goed lopen? Volgens mij heb ik een Ajax gezien dat constant kansen creëerde tegen een club die met 11 man voor de goal hing.
Dat met 11 man voor de goal hangen viel erg mee. Uitgespeelde kansen waren het niet eens. Losse flodders in de tribune of recht op de keeper af heb ik wel gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom vond jij het dan niet goed lopen? Volgens mij heb ik een Ajax gezien dat constant kansen creëerde tegen een club die met 11 man voor de goal hing.
Ach kom nou toch! Vertonghen is niet eens Emmen-waardig! Dat hij dan Ajacied van het jaar is, dat zegt dan genoeg over de rest van het zooitje!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bekritiseren is compleet wat anders dan compleet afbranden en zeggen dat hij niet Ajax-waardig is. Vertonghen zou bij elke eredivisie ploeg in de basisstaan achterin of op het middenveld. Hij heeft de techniek, de duelkracht, het inzicht en mentaal genoeg om te brengen wat nodig is. Dat zijn positie geen linksback is, is duidelijk, maar dan nog vond ik hem niet volledig door de mand zakken.
Twee seizoenen geleden was hij bijv nog Ajacied van het jaar als ik me het goed herinner.
Alderweireld vond ik ook echt niet heel erg slecht en naast Oleguer of Wielaert is het gewoon een meer dan prima duo hoor. Je kan niet verwachten dat hij alle taken op zich neemt en de verdediging leidt, ook qua opbouw vond ik het niet aan hem liggen; er werd gewoon totaal niet bewogen.
Ben ik met je eens. Omschakeling was gewoon belabberd. Weet niet goed wat de oorzaak daarvan is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Defensief draaide het voor geen meter!
Gebrek aan kwaliteit (zowel spelinzicht als mentaliteit)!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef toma het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Omschakeling was gewoon belabberd. Weet niet goed wat de oorzaak daarvan is.
Moet jij niet toevallig een column schrijven?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit (zowel spelinzicht als mentaliteit)!!
Denk dat het meer komt omdat zowel Vertonghen als vd Wiel bijna constant op de helft van de tegenstander stonden. Wanneer er omgeschakeld moet worden hebben zij een flinke achterstand die ze niet snel kunnen overbruggen. Hun posities moeten dan overgenomen worden door middenvelders als de Zeeuw, Urby en Aissati. Dat gebeurde te weinig imo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit (zowel spelinzicht als mentaliteit)!!
Dat we op de helft van de tegenstander spelen is bekend. Dat doen we vaker. De meeste ploegen laten zich zakken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:17 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat het meer komt omdat zowel Vertonghen als vd Wiel bijna constant op de helft van de tegenstander stonden. Wanneer er omgeschakeld moet worden hebben zij een flinke achterstand die ze niet snel kunnen overbruggen. Hun posities moeten dan overgenomen worden door middenvelders als de Zeeuw, Urby en Aissati. Dat gebeurde te weinig imo.
Ik moet niks. Maar, wellicht dat ik later vandaag nog wat ga schrijven. Alvast veel leesplezier toegewenst!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet jij niet toevallig een column schrijven?
Had ik ook, maar goed; boeien. Ik ga wel, want er moet een resultaat neergezet worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via de online-shop via ajax.nl krijg ik alleen maar de ticketbox-standaard prijs en geen onlineprijs, laat staan korting- om kaarten te kopen voor Slovan thuis.
Al weet ik nog niet of ik ga, geldtechnisch gezien enzo.
Met Ray op de tribune wordt het sowieso 1-0?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Had ik ook, maar goed; boeien. Ik ga wel, want er moet een resultaat neergezet worden.
Het is geen Borac na 4-1 uit.
De eerste helft had het al 4-1 of 5-1 moeten staan. En over dat tegendoelpunt. Aldeweireld dekte toch weer het verkeerde been waardoor die gast net als in de 20ste minuut weer kon schieten op doel. EN ja er ging een fout vooraf van Aissati en daarna van Stekelenburg maar je moet als verdediger zijn sterke been dekken .quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met je eens maar dit keer wel hoor. Als je ook ziet dat die gast bij een van die corners uit een rebound voor kan zetten en dat er dan iemand kan koppen omdat hij voor onze verdediger komt op 5 meter van het doel.. Toivonen kopt dat soort ballen gewoon raak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef Barca het volgende:
Dat het aanvallend eens niet draait kan gebeuren. We zijn echter standaard zwak in de afwerking. Defensief kut spelen is helaas ook geen uitzondering! Sterker nog: we doen niet anders!
Preciesquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:56 schreef toma het volgende:
Ach,.. waarom zeuren? We staan bovenaan!
[ afbeelding ]Kampioenen!
Ja, zelfs de nieuwe spits van NEC weet wel raad met dat soort kansen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met je eens maar dit keer wel hoor. Als je ook ziet dat die gast bij een van die corners uit een rebound voor kan zetten en dat er dan iemand kan koppen omdat hij voor onze verdediger komt op 5 meter van het doel.. Toivonen kopt dat soort ballen gewoon raak.
Valt echt wel mee manquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:06 schreef Bullebak het volgende:
Waarom zijn die kaarten tegen een club als Slovan zo fokking duur![]()
Moet het anders zeggen, duurder dan ik had verwachtquote:
Nou we hebben gisteren ook niet echt veel mazzel gehad hoor . Als je die 100% kansen telt mag je gerust stellen dat we veel pech hebben gehad bij het afronden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, zelfs de nieuwe spits van NEC weet wel raad met dat soort kansen.
Leuk dat je met 4 - 1 wint maar:
- ploegen als PSV, Twente, AZ (ook al draait het bij die clubs ook nog niet echt) zullen niet die ruimtes weggeven als RKC deed
- tot de penalty was het knap armoedig (dat "geluk" heb je niet tegen PSV, Twente, AZ)
- zo veel slechte schoten (tegen PSV, Twente en AZ heb je misschien 3 schoten over de hele wedstrijd, dan moet je soms al 2 van benutten)
Dan kunnen sommigen hier wel lullen dat het allemaal niet zo slecht was als ik VIND dat hat was. Maar ik denk echt dat het beter moet, willen we eindelijk weer eens kampioen worden.
Sommige spelers zijn altijd slecht, andere spelers lossen elkaar af in het spelen van een zwakke wedstrijd. Deze selectie komt kwaliteit tekort. Daar mag je om lachen, maar volgens mij wordt het keer op keer aangetoond dat deze selectie te veel zwakke punten heeft.
Hm ... het niet goed afronden van die kansen is in mijn ogen geen pech maar een gebrek aan kwaliteit. Als het eens een keer niet lukt kan je nog spreken van pech, maar dat we zo slecht schieten komt zo vaak voor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou we hebben gisteren ook niet echt veel mazzel gehad hoor . Als je die 100% kansen telt mag je gerust stellen dat we veel pech hebben gehad bij het afronden.
En zolang die 3 punten binnenkomen tegen "de kleintjes" komt het goed.
![]()
![]()
![]()
Neuk toch eens op met je gejank.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... het niet goed afronden van die kansen is in mijn ogen geen pech maar een gebrek aan kwaliteit. Als het eens een keer niet lukt kan je nog spreken van pech, maar dat we zo slecht schieten komt zo vaak voor.
Ballen recht op de keeper af of in de tribune is geen pech.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Neuk toch eens op met je gejank.Ik word al depri als ik je naam alleen al zie.
Wat ben je nou aan het zeiken met je gebrek aan kwaliteit voorin? ze hebben godverdomme zes keer gescoord in twee wedstrijden. En dat 10 andere kansen er een keer niet in gaan, nou poehpoeh wat een drama. Ballen op de paal en lat kan je echt geen gebrek aan kwaliteit noemen maar pure pech.
Had Suarez in de beginfase de bal in het net gekegeld ipv op de paal dan was ie meteen al ontketend ipv ver in de tweede helft.
Ja dat was continu het geval.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Ballen recht op de keeper af of in de tribune is geen pech.
Precies. Maar goed, dit is zoals de mods het willen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef kevin6188 het volgende:
Wat begint het Ajax-topic hier triest te worden zeg dankzij de (te grote) inbreng van bepaalde figuren hier. Lol gaat er snel vanaf zo.
Echt! Okay, ik lurk alleen maar in dit topic, dus heb misschien niet zoveel recht van spreken, maar zit me nu al zo lang te ergeren. Hele topics staan vol met dat repetitieve geblaat, op vrijwel elke pagina weer 10 van die zeikposts. Slaap jij ooit Barca? Kom je überhaupt wel eens de deur uit? Of bestaat je hele leven uit het spammen van die autistische voetbaltheorieën in dit topic?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Neuk toch eens op met je gejank.Ik word al depri als ik je naam alleen al zie.
Ik geloof niet dat ik ergens opperde dat Vermeer het beter zou doen. Ik vind beiden namelijk erg zwak en onzeker overkomen. We zullen zien hoe Stekelenburg het woensdag tegen Engeland doet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ga toch weg. Jij denkt dat clowntje Vermeer hem wel had gehad?
Ik lurk hier ook meer dan dat ik reageer maar ik kon er even niet meer tegen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Echt! Okay, ik lurk alleen maar in dit topic, dus heb misschien niet zoveel recht van spreken, maar zit me nu al zo lang te ergeren.
Iedereen je moeder, lees eens goed.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Jajong het volgende:
Iedereen
Maar je had het er wel over dat ie verleden jaar terecht werd vervangen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ergens opperde dat Vermeer het beter zou doen. Ik vind beiden namelijk erg zwak en onzeker overkomen. We zullen zien hoe Stekelenburg het woensdag tegen Engeland doet.
Velen hier zijn niet ouder dan 20 hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef Moonlighter het volgende:
Ik geloof ook niet dat al die zeikerds echte Ajax supporters zijn. Zijn allemaal van die bandwagon fans. die zijn ergens in de mid jaren negentig fan geworden van Ajax toen het goed ging. en als het wat minder gaat of het voetbal niet zo goed is als toen alleen maar zitten te zeiken.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
Goed dat jullie Schwalbuarez hebben en de scheids er weer eens (nou ja twee keer) intrapte.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
Goed dat jullie Schwalbuarez hebben en de scheids er weer eens (nou ja twee keer) intrapte.
Ik ben absoluut groot fan van Ajax maar ik vond gister wel een beetje bedroevend hoor. Het was niet zoveel tot aan de penalty. Overigens vind ik Barca wel verschrikkelijk irritant en de topics redelijk verpesten, maar hij mag zijn mening wel uiten, hoewel er soms misschien net wat teveel troll posts bijzitten lijkt het wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef Moonlighter het volgende:
Ik geloof ook niet dat al die zeikerds echte Ajax supporters zijn. Zijn allemaal van die bandwagon fans. die zijn ergens in de mid jaren negentig fan geworden van Ajax toen het goed ging. en als het wat minder gaat of het voetbal niet zo goed is als toen alleen maar zitten te zeiken.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, dit is zoals de mods het willen...
Suarez kreeg gewoon een schop tegen zn donder hoor, terechte penalty.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
De 430.000 mogelijke opstellingen die gepost worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:11 schreef Seam het volgende:
irritant
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:14 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Suarez kreeg gewoon een schop tegen zn donder hoor, terechte penalty.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:18 schreef _Mike_ het volgende:
SCH kan je beter negeren, die geilt juist op al de aandacht die hij nu krijgt.
Soms denk ik dat SCH een kloon is van Barca.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:18 schreef _Mike_ het volgende:
SCH kan je beter negeren, die geilt juist op al de aandacht die hij nu krijgt.
Andersom denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Soms denk ik dat SCH een kloon is van Barca.
das wel jammer van die Suarez en z'n geschwalb, dat zelfs als het gewoon een dikke terechte penaltie is nog half nederland loopt te huilen over zogenaamde schwalbes. Nu jij ook al. Jammer.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef MaxC het volgende:
SCH is weer de enige in de wereld die er geen penal inzag![]()
Zijn shirt werd half uitgetrokken en kreeg een trap. Die vrije trap ook gewoon terecht, bal is al weg en standbeen word onderuit gehaald
Als het een dikke terechte pingel en dikke terechte vrije trap was hoor je mij niet hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:31 schreef manny het volgende:
[..]
das wel jammer van die Suarez en z'n geschwalb, dat zelfs als het gewoon een dikke terechte penaltie is nog half nederland loopt te huilen over zogenaamde schwalbes. Nu jij ook al. Jammer.
Idd en dan ook nog claimen objectief te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef MaxC het volgende:
Zijn shirt werd half uitgetrokken en kreeg een trap. Die vrije trap ook gewoon terecht, bal is al weg en standbeen word onderuit gehaald
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het een dikke terechte pingel en dikke terechte vrije trap was hoor je mij niet hoor.
het was geen enorme aanslag op zijn leven, maar het was wel gewoon een terechte penalty.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het een dikke terechte pingel en dikke terechte vrije trap was hoor je mij niet hoor.
Joh laat hem, als je echt wil lachen moet je eens zien hoe ze hem uitkotsen in het Heerenveen topic. Hij is zeg maar de Barca van de Ajax topics, en de Happel van de Feyenoordtopics.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef MaxC het volgende:
Andere spelers waren daar niet gevallen, hij lokte het slim uit. De vrije trap was echt belachelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het was geen enorme aanslag op zijn leven, maar het was wel gewoon een terechte penalty.
Ze?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh laat hem, als je echt wil lachen moet je eens zien hoe ze hem uitkotsen in het Heerenveen topic. Hij is zeg maar de Barca van de Ajax topics, en de Happel van de Feyenoordtopics.
Alleen niet wanneer het om Ajax gaat SCH. Ik heb je nog nooit iets positiefs over Ajax horen zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
En toen bleek dat jij niet eens de wedstrijd had gezien, maar dat je dom mensen aan het nablaten was van het SCH forum.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze?
1 user die het normaal vindt om de middelvinger naar spelers op te steken die naar het uitvak komen, is een beetje gefrustreerd geraakt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toen bleek dat jij niet eens de wedstrijd had gezien, maar dat je dom mensen aan het nablaten was van het SCH forum.
Ware supporter
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toen bleek dat jij niet eens de wedstrijd had gezien, maar dat je dom mensen aan het nablaten was van het SCH forum.
Ware supporter
Ik vind het rolstoelvak heel mooiquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alleen niet wanneer het om Ajax gaat SCH. Ik heb je nog nooit iets positiefs over Ajax horen zeggen.
Maar je hebt gelijk, ik ben niet zo'n ajaxfan maar kan er best nog redelijk objectief over oordelen. Het is voor mij natuurlijk heerlijk om ajax zo te zien spartelen na de 1-1 en dan is het wat frustrerend om uit een onterechte vrije trap een gemakkelijk gegeven pingel gegeven te zien worden. (niet geheel) Toevallig is de zwaluw er bij betrokken.quote:
moest hier wel om lachenquote:Column: Vreemde toestanden
Geschreven door: Wouter Pennings - Bron: Ajaxinside.nl
Moet dit nou? "Het is voor Bobby." Vooruit dan maar. Een gigantische berg textiel ligt uitgespreid over de bovenste rij van vak 428. Waar wij als tweede ring'ers het al zo zwaar hebben, omdat we altijd twee verdiepingen op moeten en ook nog eens een gigantisch eind trap moeten lopen voor we onze zitplaats bereiken, kunnen we nu niet eens fatsoenlijk gaan zitten.
"Als er zo meteen niks aan is hebben we wel een mooi deken." Een papiertje op de betonnen muur achter ons, ondertekend door de ULTRA'S (zijn dat dezelfde als diegenen die door de toespraak van directeur V/d Boog heen aan het zingen waren?) leert dat het voor een sfeeractie bedoeld is, om de beste assistent- en hersteltrainer aller tijden, Bob Haarms, te eren. Maar daarvoor zullen een paar honderd mensen wel eerst vrijwillig een paar minuten onder zo'n stinkend doek moeten gaan staan.
"Hier, dit gedeelte goed vasthouden en pas loslaten als eraan getrokken wordt!" De jongens van het sfeerteam nemen hun taak bloedserieus. Als het beschilderde laken te vroeg of te laat naar beneden uitrolt staat Ajax voor het hele land voor lul en krijgen die gasten ongetwijfeld een pak op hun falie.
En raad eens wie de zware verantwoordelijkheid dragen om het ding aan de bovenkant vast te houden? Juist ja. Op zich maakt het niet uit, want iemand moet het natuurlijk doen, maar we worden zo wel dubbel getroffen door het feit dat we op de bovenste rij onze vaste stoel hebben. Eerste kun je nauwelijks zitten tot de wedstrijd begint en daarna moet je ook nog eens minuten lang zo'n laken vasthouden. Als u nog eens zo'n prachtig plaatje op tv of in het stadion ziet, bedenk dan wat de mensen daaronder en daaromheen allemaal moeten doorstaan. (Ik geloof dat er ook nog ik-weet-niet-hoeveel manuren nodig zijn om dat ding überhaupt vol te tekenen, overigens.)
(...)
http://www.ajaxinside.nl/(...)n-Vreemde-toestanden
Jij hebt frustraties over Ajax? Arm SCHaepquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, ik ben niet zo'n ajaxfan maar kan er best nog redelijk objectief over oordelen. Het is voor mij natuurlijk heerlijk om ajax zo te zien spartelen na de 1-1 en dan is het wat frustrerend om uit een onterechte vrije trap een gemakkelijk gegeven pingel gegeven te zien worden. (niet geheel) Toevallig is de zwaluw er bij betrokken.
Aggossie. Mensen in Ethiopie, die hebben het pas zwaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
moest hier wel om lachenblijkbaar is niet iedereen zo blij met die grote doeken.
moet hij maar beter voetballen. die gozer is tot nu toe geen schijntje waard van wat ze voor hem hebben betaald.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:52 schreef Radegast het volgende:
Was Cvitanich nou boos op Jol na z'n wissel?
Wat een jankbal columnquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
moest hier wel om lachenblijkbaar is niet iedereen zo blij met die grote doeken.
Mafketel ook net of hij heel dat doek in zijn eentje heeft vast moeten houdenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Hij deed het behoorlijk goed.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:56 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
moet hij maar beter voetballen. die gozer is tot nu toe geen schijntje waard van wat ze voor hem hebben betaald.
die sfeeractie zag er wel supermooi uit trouwens. heel erg mooi doek.
Zo is het. Prachtig eerbetoonquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:58 schreef fathank het volgende:
Wat een zeikstraal. Als je dat er niet voor over hebt om een van je grootste clubiconen van de laatste 50 jaar te eren verdien je een rotschop naar Alkmaar om daar lekker de hele wedstrijd met je klappertjes te spelen.
Uit de samenvatting kwam hij over als 1 van de beteren bij ajax idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:06 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar ik zag Cvitanich wel aardige combinaties aangaan waaruit kansen kwamen.
Die hebben vast de reactie van Brood gezien op eredivisie.nlquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:06 schreef Dvm86 het volgende:
Omroep Brabant meldt dat RKC Van der Heijden een seizoen zou willen huren.
Tja, die keuze was wel vrij simpel, moet ik zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef SCH het volgende:
Wat ik trouwens knap van Jol vindt is dat hij de heromrewisseling van de keepers vrij geruisloos heeft laten passeren: zonder gedoe en veel media-aandacht. Zo doet een goede trainer dat.
Van Basten had het er anders maar knap moeilijk mee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:10 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tja, die keuze was wel vrij simpel, moet ik zeggen.
Dat is meer aan de media te danken/wijten dan aan Jol. Van Basten zat in een situatie met een geblesseerde keeper en een sterk optredende backup met Vermeer. Toen Stekelenburg terugkwam en een paar wedstrijden aanmodderde, was Vermeer duidelijk beter. De media waren destijds op de hand van Vermeer en probeerden het vuurtje lekker op te stoken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef SCH het volgende:
Wat ik trouwens knap van Jol vindt is dat hij de heromrewisseling van de keepers vrij geruisloos heeft laten passeren: zonder gedoe en veel media-aandacht. Zo doet een goede trainer dat.
Voor de rest was ie wel vrij onzichtbaar. Maar ik houd vertrouwen, vooral als je zag hoe die tot 2x toe in korte tijd de bal prima teruglegde op een inkomende speler.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit de samenvatting kwam hij over als 1 van de beteren bij ajax idd.
Gezien zijn situatie was dat logisch, Vermeer had hele goede wedstrijden gekeept toen Stekelenburg geblesseerd was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Basten had het er anders maar knap moeilijk mee.
De media waren op de hand van? Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is meer aan de media te danken/wijten dan aan Jol. Van Basten zat in een situatie met een geblesseerde keeper en een sterk optredende backup met Vermeer. Toen Stekelenburg terugkwam en een paar wedstrijden aanmodderde, was Vermeer duidelijk beter. De media waren destijds op de hand van Vermeer en probeerden het vuurtje lekker op te stoken.
Inmiddels heeft Vermeer alweer een tijdje twijfelachtig gekeept en zijn de media het er eigenlijk over eens dat Stekelenburg een stuk verder is. Verder hebben ze nog niks te stoken, omdat ze allemaal nog in de reet van Jol zitten gekropen om het maar plat te zeggen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar heb je het over man
Lichte psychose?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een onzin. Ik ben er vaak zat bij maar kon en wilde gisteren niet om 18.00 in Nijmegen zijn. En op het Heerenveenforum wordt vrij massaal niet veel anders geschreven dan ik hier doe. Door mensen die wel en niet bij de wedstrijd waren.
quote:
Nekschot. Echt. Twee voor de zekerheid. Dat soort mensen moeten de Arena desnoods utgeschopt worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Hoezo slim aanpakken? Hij heeft gewoon Stekelenburg gekozen en klaar. Er valt niks aan te pakken. Twi heeft gelijk.. Van Basten had het LOGISCH moeilijk omdat Vermeer even ongelofelijk goed keepte. In mijn ogen moest hij alsnog voor Stekelenburg kiezen maar goed. Om nou na 2 wedstrijden te zeggen dat Jol geweldig is met de media.... hij moet nog wat tegenslagen krijgen (hoop van niet).quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
De media waren op de hand van? Hoe kom je daar nou bij
Van Basten heeft dat gewoon onduidelijk en slecht gedaan. Jol pakt dit soort dingen slim aan.
Hoe ik daar bij kom? Het nieuws omtrend Ajax dagelijks volgen en zien dat er wel heel erg gemakkelijk een vuurtje opgestookt wordt rondom de keeperskeuze. Vermeer is natuurlijk alleen tijdelijk eens een betere keuze geweest dan Stekelenburg, maar gedurende de periode dat Stekelenburg niet 100% was hebben Derksen & co dat onderwerp gewoon aangegrepen om Van Basten bij de strot te pakken. Wat verder niet geweldig is gemanaged door Van Basten, maar ook niet dramatisch.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
De media waren op de hand van? Hoe kom je daar nou bij
Van Basten heeft dat gewoon onduidelijk en slecht gedaan. Jol pakt dit soort dingen slim aan.
Het is maar een column.. betekent niet dat er echt mensen waren die er zo over dachten. Geloof eerlijk gezegd van niet. En dan ga je al helemaal niet de media opzoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Die columnist schrijft in de reacties onder de column dat hij sarcastisch is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het is maar een column.. betekent niet dat er echt mensen waren die er zo over dachten. Geloof eerlijk gezegd van niet. En dan ga je al helemaal niet de media opzoeken.
Ik dacht, laat ik eens iets positiefs zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe ik daar bij kom? Het nieuws omtrend Ajax dagelijks volgen en zien dat er wel heel erg gemakkelijk een vuurtje opgestookt wordt rondom de keeperskeuze. Vermeer is natuurlijk alleen tijdelijk eens een betere keuze geweest dan Stekelenburg, maar gedurende de periode dat Stekelenburg niet 100% was hebben Derksen & co dat onderwerp gewoon aangegrepen om Van Basten bij de strot te pakken. Wat verder niet geweldig is gemanaged door Van Basten, maar ook niet dramatisch.
Inmiddels was het vrij duidelijk dat na de zomer Stekelenburg weer zou gaan keepen, en Jol heeft de logische keuze gemaakt. Dan kan er verder geen haan naar kraaien.
Zowel het positieve als het negatieve moet wel ergens op gebaseerd zijn. Onzin blijft onzin, SCH, of het nu positief of negatief isquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens iets positiefs zeggen
Vooral zn vraagprijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat Honda nogal overhyped wordt.
Zolang ze vast blijven houden aan die 10 miljoen kunnen ze de tyfus krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat Ajax er verstandig aan doet om die Honda te halen.
Die gozer is veel verder dan Aisatti (zal wel fout geschreven zijn) , maar die komt er wel , en als die Honda zich zo blijft ontwikkelen vang je over 2 á 3 jaar misschien wel het 3-voudige , want een beetje creativiteit missen we wel een beetje op het middenveld als Aisatti niet speelt
Tuurlijk wordt 'ie overhyped. Dat soort spelers moet je alleen halen als ze nog niet echt ontdekt zijn door de massa. Bovendien ligt op die positie niet de prioriteit, het middenveld kan goed opgevuld worden en tegen sterke tegenstanders hebben we sowieso een defensiever middenveld nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat Honda nogal overhyped wordt.
Van wie is dit domme verhaal?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Beste bezoekers van Ajax-RKC, zittende in vak 416,
Iemand die net zo weinig in de Arena komt als al die andere mensen die in 416 zaten gok ikquote:
Inderdaad.. Ze waren ff de weg kwijt na die gelijkmaker, maar men vergeet gemakshalve even die tig kansen die er niet ingingen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:09 schreef Chadi het volgende:
begreep er ook geen moer van van dat gefluit. Zo slecht was het echt niet.
Ik zou maar niet naar HC gaan dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Iemand die net zo weinig in de Arena komt als al die andere mensen die in 416 zaten gok ik
Voel je je aangesprokenquote:
Ik heb geen seizoenskaart nee, maar wat een onzin om mensen te gaan vertellen dat ze maar thuis moeten blijvenquote:
Ze leveren geld op voor Ajax, dus mogen ze best komen. Maar het is best triest als je als 40-jarige man met een Ajax-sjaal, al zeggend dat je een Ajacied bent, niet eens weet wie "die ene neger" is. Dat soort mensen heb ik ook liever niet om me heen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb geen seizoenskaart nee, maar wat een onzin om mensen te gaan vertellen dat ze maar thuis moeten blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |