Grappig, ik dacht juist dat mensen die hem wél leuk vinden geen humor haddenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:32 schreef J.Herrer het volgende:
TS heeft geen humor
Najib is fucking baas
leuk voor je vriendquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:27 schreef starla het volgende:
Nog niet één spiertrekking rond mijn mondhoeken....
Wat hebben de meeste hier met het woordje baas? Is dat stoer? Coolquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:32 schreef J.Herrer het volgende:
TS heeft geen humor
Najib is fucking baas
Ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beste starla, Najib heeft gewoon 'talent'
Net als Javier Guzman, Theo Maassen, Hans Teeuwen, Freek de Jonge, Youp van 't Hek en Jochem Meyer...
Pffff, als er eentje zo niet grappig is, is Guido het wel.......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:52 schreef J.Herrer het volgende:
TS vindt die schele Guido zeker wel grappig
wiesda?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:57 schreef J.Herrer het volgende:
Guido
Dat jij al die moeite hebt gedaan om dat terug te vindenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WAHAHAHAHAHAHHAAAAA
TS Is Echt SOOOO grappig!!!!!!!!
the Maze
![]()
![]()
en waarom dan toch een topic openen in KLB?quote:
Het was bij vlagen inderdaad redelijk vermakelijk. Een beetje zoals de gemiddelde grappige jongen in je vriendengroep. Anekdotes met een redelijke entertainmentwaarde en zo nu en dan een aardige grap. Van een cabaretier verwacht ik meer dan dat. Innovatieve humor. Intellectuele uitdaging, als het mee zit. Ik heb geen van beiden kunnen ontdekken in het vanavond uitgezonden programma. Najib Amhali is een behoorlijke stand up comedian, maar wat mij betreft echt geen volwaardig cabaretier.quote:
wat zit het leven toch vol met paradoxenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en waarom dan toch een topic openen in KLB?
Je vindt hem niet leuk, maar je geeft hem nu wel nog meer aandacht...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:28 schreef Petertje81 het volgende:
Kut, ik reageerde serieus in een KLB-topic.
Wat betreft Najib Amhali ben ik het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Het was bij vlagen inderdaad redelijk vermakelijk. Een beetje zoals de gemiddelde grappige jongen in je vriendengroep. Anekdotes met een redelijke entertainmentwaarde en zo nu en dan een aardige grap. Van een cabaretier verwacht ik meer dan dat. Innovatieve humor. Intellectuele uitdaging, als het mee zit. Ik heb geen van beiden kunnen ontdekken in het vanavond uitgezonden programma. Najib Amhali is een behoorlijke stand up comedian, maar wat mij betreft echt geen volwaardig cabaretier.
'Diepgaande' cabaretten zijn ook leuk, maar op z'n tijd is flauwe humor des te leuker. En daar is Najib Amhali dan weer goed in. Het was trouwens de eerste show die ik van hem zag dus ik weet niet hoe hij normaal gesproken is, nu gewoon stand-up comedian niveau inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Het was bij vlagen inderdaad redelijk vermakelijk. Een beetje zoals de gemiddelde grappige jongen in je vriendengroep. Anekdotes met een redelijke entertainmentwaarde en zo nu en dan een aardige grap. Van een cabaretier verwacht ik meer dan dat. Innovatieve humor. Intellectuele uitdaging, als het mee zit. Ik heb geen van beiden kunnen ontdekken in het vanavond uitgezonden programma. Najib Amhali is een behoorlijke stand up comedian, maar wat mij betreft echt geen volwaardig cabaretier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |