21e eeuw mijn beste. Telefoons is the keyword.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk dat je je laptop mee neemt.
Dan zouden ze jou toch moeten herkennen.
Ik ben net naar buiten gegooid door een uitsmijter, omdat ik elke groep ging vragen of ze van KLB waren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef Skaai het volgende:
Waar sta je dan? Ik herken ook niemand.
Oh was jij die stalker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben net naar buiten gegooid door een uitsmijter, omdat ik elke groep ging vragen of ze van KLB waren.
Zit nu op het station.
Hij heeft Mexicaanse griep, zou naar een feestje gaan waar ie niemand aardig vond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef blckbb het volgende:
Ben ik de enigste die 't grappige niet snapt van dit topic?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hij heeft Mexicaanse griep, zou naar een feestje gaan waar ie niemand aardig vond.
Dat zou wel smerig zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hij heeft Mexicaanse griep, zou naar een feestje gaan waar ie niemand aardig vond.
Juicyhil is niet fors, maar hij draagt wel vaak roze kleding heb ik gehoordquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef J.Herrer het volgende:
Ik was er ook ff wezen kijken en ik zag een forse kerel die op Juicyhil leek dus daar heb ik heel sneaky een foto van gemaakt
Dag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef Trannellius het volgende:
`:')
Ik ben naar een verjaardag toe, de groeten
Arriba!
Nou en.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Juicyhil is niet fors, maar hij draagt wel vaak roze kleding heb ik gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |