abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71713933
Hallo allemaal,

Wat betreft CV-indeling, waar kan ik eventueel buitenlandervaring (Erasmus programma) plaatsen? Achtergrondinformatie: 4 maanden semester aan een buitenlandse universiteit (het doen van onderzoek en volgen van vakken).

Nu heb ik zelf op een recruitmentafdeling gewerkt, de ene sollicitant post zijn of haar buitenlandervaring onder nevenactiviteiten, de ander juist onder opleidingsgeschiedenis.

Wat is nu de juiste plek?
pi_71714109
't Maakt geen donder uit waar het staat.
Als het maar duidelijk is voor de eventuele werkgever wat het is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_71714195
Gewoon weg laten, een werknemer zit echt niet op iemand te wachten die elke keer op reis gaat
You dream it, I live it.
pi_71714224
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Meddo het volgende:
Gewoon weg laten, een werknemer zit echt niet op iemand te wachten die elke keer op reis gaat
"werknemer"?

En "4 maanden semester aan een buitenlandse universiteit" kun je hardly "iemand die elke keer op reis gaat" noemen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:56:23 #5
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_71714263
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

hardly
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:04:18 #6
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71714465
Opleiding lijkt mij logisch (volgen van vakken op een andere universiteit)
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71714634
quote:
Ja een werknemer Hij neemt het door jou gemaakte werk toch aan..
Bovendien is zo een erasmus programma (wat een naam ) meer een cultureel uitje dan studie.
You dream it, I live it.
pi_71714800
Ik heb het onder een apart kopje Studie buitenland..

en dan van recruiters de vraag krijgen, wat deed je dan op je stage in het buitenland
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_71715478
Het boeit in principe niet zoveel, maar het is meen ik gebruikelijk om het onder het kopje "opleiding" te plaatsen.

Dus iets als:

Universiteit van Buitenland, Aug - Dec 2002
Int. Uitwisseling

Universiteit van Nederland , 2000 - 2003
BSc Blablaa
Oh really?
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:41:01 #10
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_71764307
quote:
BS.

Buitenlandervaring (studie/stage) laat zien dat je en ondernemend persoon bent die uitdagingen durft aan te gaan en zich makkelijk aanpast aan een 'vreemde' omgeving. Ook is het een goede manier om van een op Nederland gecentreerd wereldbeeld af te komen. Het hangt er natuurlijk wel van af wat je gedaan hebt. Ik denk hoe dan ook dat het relevant is voor potentiėle werkgevers om te weten wat je in het buitenland hebt gedaan.

Dan heb ik het natuurlijk niet over backpack reisjes ofzo, dat plaats je maar bij 'interesses' oid.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_71766294
Ik zou het onder het kopje opleiding zetten wel als apart stukje
Ja doei.
pi_71769035
quote:
Hier kan ik alleen maar van binnen heel hard om lachen

ontopic: als het om stage gaat gewoon onder werkervaring zetten en erbij zetten dat het stage is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')