quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:24 schreef starrated het volgende:
Ja ik ben het bedenken ervan zat, ik laat het even aan jullie over.
Doen! En dan Jan Rein de Wit en andere Christen-fundamentalisten uitroeienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:37 schreef Biogarde het volgende:
Voor de kust van Urk de piraat uithangen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:37 schreef Biogarde het volgende:
Voor de kust van Urk de piraat uithangen.
Nee, eigenlijk niet. Ik heb net een pand gekocht om van daar uit auto's te verkopen met als freebee een gratis oude wasmachine, uitsluitend voor export naar Afrika, bij voorkeur Nigeria, want daar zit veel geld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:21 schreef Leonidas82 het volgende:
bij deze dit topic waarin we kunnen brainstormen om rijk te worden
Ik trap af:
-sparen
-beleggen
-werken
-handel
Nu zijn dit algemeenheden maar ik denk vooral dat, indien je rijk wilt worden, je vooral GROOT moet denken. Dus handel in auto's, ontroerend goed, export in autobanden/onderdelen naar noord-midden Afrika, 2e hands handel in witgoed etc.
Jullie nog wat ideeën?
Maar heb je zelf nog iets behalve de 'cliché' zaken als aandelen en auto's?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Alleen reageren als je een zinvolle bijdrage kunt leveren
Opmerkingen als: ga ik niet delen of ga ik niet op internet gooien, is onzin gezien er 1000 boeken zijn geschreven met tips over rijk worden evenals voldoende informatie op google. Dit topic is juist bedoeld om informatie met elkaar uit te wisselen hoe je, anders dan gewoon werken, geld kunt verdienen!
Moderator, gaarne alle bagger uit dit topic verwijderen!
Zinvolle bijdrage leveren als meneer iets ontroerend goed vindt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Opmerkingen als: ga ik niet delen of ga ik niet op internet gooien, is onzin gezien er 1000 boeken zijn geschreven met tips over rijk worden evenals voldoende informatie op google. Dit topic is juist bedoeld om informatie met elkaar uit te wisselen hoe je, anders dan gewoon werken, geld kunt verdienen!
De schrijvers zijn nog het slimst.. Een ieder weet natuurlijk dat mensen die dergelijke boeken kopen geen talent of fantasie voor wat dan ook hebben.quote:
De enigen die (misschien) rijk worden van die boeken zijn de schrijvers en de uitgevers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef Leonidas82 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |