54,7%, ik ga ervoor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Ang3l 4 Jesse Weafer
- edit Kom op Mal, je kan het.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
54,7%, ik ga ervoor!
Ooh, nu al een Ang3l-hertje gespot?
Ik zie Jean-Marc, ik zie een Tré, whoever the hell that is maar ze maakt rare insinuerende opmerkingen, ik zie een Luther de Randy Jackson van SYTYCD uithangen met z'n zonnebril op. In een donker theater. Ik bedoel. Een smiley:quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef Malahide het volgende:
77,5%: hij gaat als een speer(tje) nu
Ik kijk niet uit naar 12 weken Canadese judges met hun debiele gelik en gekrijs.
Zijn ze al weer net zo vervelend als altijd?
Jean-Marc![]()
Tré![]()
Luther![]()
Blake
En zit die brulboei van een Murphy er nu al direct bij?
Ik hoor die TrapTré gewoon dat suggestieve MMM MMM MMM zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie Jean-Marc, ik zie een Tré, whoever the hell that is maar ze maakt rare insinuerende opmerkingen, ik zie een Luther de Randy Jackson van SYTYCD uithangen met z'n zonnebril op. In een donker theater. Ik bedoel. Een smiley:En ik zie een Mary Murphy en ze gilt niet echt heel hard. Eigenlijk helemaal niet. Eigenlijk heeft nog niemand echt zitten gillen. Maar soms maakt een danser een kronkel met zijn/haar linkerpink en dan hoor je "OOOHHH YESSS. MMM MMM. MMM!" vanuit de jurybanken.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik hoor die TrapTré gewoon dat suggestieve MMM MMM MMM zeggen.
Om mij te pesten heeft mijn download besloten om op 98% op 30 kB/s zijn ding te gaan doen.
Maar goed dat we nog ff op vakantie gaan Cee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
Zo, bijna klaar met de eerste aflevering volgens mij. Ik weet het niet hoor, schatjes. Het deed me niks. En op het laatst komt er een stortvloed aan onbekende herten voorbij die nog naar de bootcamp gaan. Met zo'n belachelijk bootcamp achtig gastje OH WACHT DAT IS BLAKE. Oh! Hahahahahaaa!![]()
Gut, dit wordt een lang seizoen voor me.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef Malahide het volgende:
[..]
Maar goed dat we nog ff op vakantie gaan Cee.
Daarna hebben we wel weer energie en slaan we er ons gezamenlijk doorheen.
Hij is binnen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen, nog succes en trusten alvast Mal!
[ afbeelding ]
Ik wil geile ballroomers met een Franse tongval en gespierde, volwassen contemporarymannen. Heb nu wel even genoeg van al die Billy-Jakob-Kent-hertjes. En dan bedoel ik niet eens een Robert, maar een echte vent van ergens achterin de 20. Met haar op de borst. Niet te veel echter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil niet klein en lief! Ik wil groot slankgespierd getint en zwartharig mooie zwaan hengsterig prinselijk!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:52 schreef Saeramir het volgende:
Ja ja jaaaa oh jaaa! Schoonloeder is weg dus ik ga nu rustig kijken!![]()
![]()
![]()
Mooi! (edit: binnen 5 minuten binnen gehaald. 5 minuten! Het moet niet veel gekker worden!)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:42 schreef Saeramir het volgende:
oh afl 2 staat ook al online he!! ben hem aan het neerladen terwijl ik zit te kijken naar afl 1
We willen een Phillipquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik wil geile ballroomers met een Franse tongval en gespierde, volwassen contemporarymannen. Heb nu wel even genoeg van al die Billy-Jakob-Kent-hertjes. En dan bedoel ik niet eens een Robert, maar een echte vent van ergens achterin de 20. Met haar op de borst. Niet te veel echter.
[..]
Als je Australische Phillipe bedoelt... hell yeahquote:
Hell YEAH!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Malahide het volgende:
[..]
Als je Australische Phillipe bedoelt... hell yeah.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:47 schreef Malahide het volgende:
Dat hertje dat Cee voor Ang3l gespot heeft vind ik overigens meer iets voor Saertje (klein en lief).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |