En dan blu rays kopen zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef Lamon het volgende:
Koop gewoon een blu ray speler...die dingen kosten nog maar 200,- for God's sake...
Ja leuk...quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef Lamon het volgende:
Koop gewoon een blu ray speler...die dingen kosten nog maar 200,- for God's sake...
Dank je wel!! familie is er erg blij mee!!quote:
hoe werkt dat met downloaden als ik eerst keek was er zon linkje nu werkt het niet help help mijn zoontje wil het egt graag want hij hebt vakansie en nu heb hij niets te doen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:40 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dank je wel!! familie is er erg blij mee!!
20 hd'tjes voor jou!!!1
Hier mag niet gesproken worden over zgn. 'snoepjes'quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe werkt dat met downloaden als ik eerst keek was er zon linkje nu werkt het niet help help mijn zoontje wil het egt graag want hij hebt vakansie en nu heb hij niets te doen!
Google eens op het gratis programmaatje "FTD Watchdog".quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe werkt dat met downloaden als ik eerst keek was er zon linkje nu werkt het niet help help mijn zoontje wil het egt graag want hij hebt vakansie en nu heb hij niets te doen!
prima. Zo raakt usenet weer buiten het bereik van ComputerIdee lezers die allerlei crap erop gaan posten zoals zelfgemaakt gare DVD-rips of de complete discografie van de zangeres zonder naam ipv goede scenereleases.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
twas slechts een voorbeeld van de hedendaagse FTD Gebruikersquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Google eens op het gratis programmaatje "FTD Watchdog".
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef Twin1983 het volgende:
Sneue clochards! koop eens een keer gewoon wat.
Downloaden downloaden downloaden... shit moet eens een keer over zijn.
Dan nomineer ik jou als meest kansloze (l)user van de maand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:46 schreef LockonStratos het volgende:
[..]Deze nomineer ik voor de meest gaye post van de week
AHA!! Nog zoeen moraalridderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan nomineer ik jou als meest kansloze (l)user van de maand.
Mensen die alles downloaden ipv kopen. En mensen die het woord 'Royal' gebruiken. Dat is pas kansloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:55 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
AHA!! Nog zoeen moraalridder
Mensen die niet downloadenRoyal...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:55 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
AHA!! Nog zoeen moraalridder
Mensen die niet downloadenRoyal...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:56 schreef Mopst3r het volgende:
Cool, zag de trailers op playstation store staan... vondt ze wel vet
Als deze net zo als City of Heroes/Villains wordt dan koop ik hem
Benieuwd hoe het speelt op de ps3 dan...
Mensen die andere mensen hun post history checkenquote:
Doe ik ook, alleen dan moeten ze wel gepost worden hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Koop gewoon een HDX, tyf er een 1TB schijf in, download de 1080P .mkv`s en gas erop!
Meer dan genoeg te vinden in 1080P op Usenet hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:01 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Doe ik ook, alleen dan moeten ze wel gepost worden he
Alsof ik jou post historie ga checken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:00 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen hun post history checken
Tevens kun je voor de ps3 geen games downloaden, en MMO's al helemaal niet
Ja maar niet de door mij in de OP genoemde films, ten tijde van het plaatsen van dit topic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg te vinden in 1080P op Usenet hoor
Echt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof ik jou post historie ga checken.
Zo belangrijk ben je niet.
Kwam je post toevallig tegen in dat topic.
Nee dat klopt, misschien heeft het iets te maken met de spellingsfouten in de titels.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:05 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja maar niet de door mij in de OP genoemde films, ten tijde van het plaatsen van dit topic.
Relnicht.quote:
quote:
TS vindt blijkbaar dat de films eerst op internet moeten komen en daarna pas in de bios.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, misschien heeft het iets te maken met de spellingsfouten in de titels.
En sowieso films die nog in de bios draaien krijg je never op 1080P. Alleen wat vage CAM versies of met geluk een ripje van een promo-versie ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |