En mous is sacho en P_iglet heeft een doodmoeie klauterkabouterquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef huuphuup het volgende:
zooo weer terug van het boodschappen doen.
Heeft er iemand nog van die c1000 zegeltjes nodig? Ik heb er 7 in de aanbieding. De eerste die PM'd mag ze hebben
kreeg er 3 bij de boodschappen net en vond er nog es 4 op straat, zwerver die ik ben pak ik dat natuurlijk gelijk opzonder erbij na te denken dat wij net 1 zo'n kaart vol hebben en er dus niks meer aan hebben
valt wel mee.. jouw post is van 14.25 ik pm'de om 14.30..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef huuphuup het volgende:
eeeen ET staat in de turbostandde zegeltjes zijn weg
hihi dat valt idd wel mee dan jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
valt wel mee.. jouw post is van 14.25 ik pm'de om 14.30..
Ga ik nu de rest van m'n zegeltjes bij elkaar sprokkelen.. de voorraadkast aanvullen bij de c1000
ik heb 2-kleurige meubels, white wash en ongelakt. En de ongelakte delen (o.a. de bovenkant van de commode) schilder ik donkergrijs (ook zo'n wash waar je de nerven nog doorheen ziet). Dus heel erg veel werk is het niet maar het schuren wel want al die ongelakte delen zijn natuurlijk veel meer beschadigd. B heeft ook lekker lopen kauwen op die randjes van zijn ledikantjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Oxy
Rocka, wat ga je doen met de meubeltjes? Hele andere kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |