Dat wekt niet de indruk dat je erg hard gezocht hebt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Het is mij dan ook overkomen.
Heb al enige jaren een oude brommer in de schuur staan en heb hem 2 jaar lang netjes geschorst.
Kreeg dus een brief dat mijn brommer als niet verzekerd geregistreerd stond. Ik wou hem dus snel weer schorsen maar was toen mijn kentekenbewijs kwijt door de verhuizing. Heb ik hem toevallig net weergevonden is het te laat.
Nope, want het feit, niet verzekerd met een geldig kentekenbewijs, is al eerder geconstateerd.quote:Heb een Transactievoorstel van 260 euro in de bus. Dat is mijn brommer niet eens waard! Ik heb al een beetje gegoogled en ik ben niet de eerste die het overkomt. Maar er valt verder schijnbaar niet veel aan te doen. Als ik hem nu snel schors en doe alsof de brief maandag pas is binnengekomen zal ik daar wat mee kunnen?
De boete is voor de constatering. Als je nu verder niets doet, dan heb je over 2 a 3 maanden de volgende boete in de bus, want je bent nog steeds niet verzekerd terwijl je kentekenbewijs niet geschorst is. Dat zou hetzelfde zijn als 1x te hard gereden, netjes betalen en vervolgens mag je altijd te hard rijden.quote:En weet iemand als ik akkoord ga met het schikkingsvoorstel of ik hem dan alsnog moet schorsen?
Goh, wat een intelligente bijdrage weer. TS is gewoon vergeten de jaarlijkse schorsing opnieuw te doen, krijgt een boete en heeft er vragen over. Om dan gelijk 'sukkel' te gaan roepen....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:41 schreef karr-1 het volgende:
TS is een sukkel die op de blaren zal moeten zitten.
Sorry mijn fout, ik was iets te enthousiast. Ik trek het woord sukkel in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Goh, wat een intelligente bijdrage weer. TS is gewoon vergeten de jaarlijkse schorsing opnieuw te doen, krijgt een boete en heeft er vragen over. Om dan gelijk 'sukkel' te gaan roepen....
Naja, die boete moet natuurlijk ook iets van een "straf" in zich hebben, als het een tientje was zou 3/4 van de brommers op de weg waarschijnlijk niet verzekerd zijn..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Heb zeker wel gezocht! uiteindelijk moest mijn vriendin toevallig weer haar apk doen en zat mijn kentekenbewijs in haar mapje in haar auto. Hoe die daar ooit in is gekomen is mij ook een raadsel. Ik ga maandag wel schorsen en betaal die boete wel al blijf ik erbij dat ik het stom vind dat je per jaar moet schorsen en niet gewoon kunt schorsen tot dat je het ongedaan laat doen en dan elk jaar een acceptgiro thuis krijgt ofzo. En dan de boete van 260 euro is ook belachelijk hoog voor een oud brommertje die dat nog niet eens waard is. Het is niet dat ik nou 200 rij op de auto baan ofzo. maar goed het zij zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |