quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:23 schreef steefstijf het volgende:
Kun je verwachten in Bulgarije.
Houd je ALTIJD aan de regels daar, anders heb je flink wat gezeik.
Heb je de OP niet gelezen?quote:
Neequote:
Ook alleen maar omdat ik de motoriek van een een kind van 8 had door die liters alcohol die ik naar binnen heb gewerkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef Robin__ het volgende:
Maar je hebt wel mooi over de schoenen van die teringhond gezeken
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
En terecht, in Bulgarije weten ze iig hoe ze met irritante Hollandse toeristen om moeten gaan.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:21 schreef Juicyhil het volgende:
Je had het gewoon verdiend.
Dude blijf jij maar eens overeind staanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Gaat ie liggen door een taser.Echte mannen trekken die pijltjes er gewoon uit.
Ik denk niet dat jij bij 50.000 of 100.000 volt (weet ik veel hoe veel voltquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Gaat ie liggen door een taser.Echte mannen trekken die pijltjes er gewoon uit.
Ik weet niet waar jij allemaal over droomtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:40 schreef B.E.D het volgende:
TS lag dus op de grond met z'n piemeltje nog uit zijn broek. ;')
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:40 schreef B.E.D het volgende:
TS lag dus op de grond met z'n piemeltje nog uit zijn broek.
En daar hebben die kindjes aan gesabbeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:40 schreef B.E.D het volgende:
Haha, dit topic is dus nep:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal over droomt
Je was aan het plassen toen je op de grond viel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:21 schreef pindaplukker het volgende:
Alleen ik was nog lang niet klaar en draaide me om terwijl ik nog aan het pissen was.
Pist TS recht op de schoenen van die anabolen kut bulgaar, hij kwaad.. Pakt gelijk zijn tazer en douwt dat ding in mijn buik. TS viel shakend op de gronddat doet echt moeilijk veel pijn, kan ik je wel vertellen.
Ik zeg toch nergens dat het niet zo was ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:44 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Haha, dit topic is dus nep:
[..]
Je was aan het plassen toen je op de grond viel.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:40 schreef B.E.D het volgende:
Dus het werkt wel...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet zo was ?
Je hoeft het overigens niet te geloven hoor. mijn buik is nog steeds gevoelig op die plek.
Mij zie je dus echt niet meer pissen daaro
Volgens mij had je dat eerder moeten bedenken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mij zie je dus echt niet meer pissen daaro
Conclusie: TS had na een avondje doorhalen in zijn broek geplast en verzint er een stoer verhaal omheen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:44 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Haha, dit topic is dus nep:
[..]
Je was aan het plassen toen je op de grond viel.
Ja als je moet, dan moet jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat eerder moeten bedenken.
Ik moet altijd alleen naar huis en nog nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:39 schreef Botje96 het volgende:
Tasers.
Handig als je na het uitgaan alleen naar huis toe moet.
Als ze tegen mij zouden zeggen dat het 100 euro kost zou ik ze heel hard uitlachen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan sowieso beter niks verkeerd doen daar. Of je krijgt dit soort taferelen, of anders beland je in een of andere vunzige cel waar je jezelf voor 100 euro moet uitkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |