Whatever. Simons-Ooijer of Ooijer-Marcellis, in beide gevallen is het middelmaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:47 schreef Dos37 het volgende:
ik vond Simons ooijer ook goed werken moet ik eerlijk bekennen.
hans wil zo graag dat derksen hem waardeert maar derksen minacht hem..quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie ook steeds het idee dat Hans bang is voor Derksen? Altijd maar die verlegen blik naar hem toe.²
Dat zeker ze haalden beide ook een gele kaart achterin.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whatever. Simons-Ooijer of Ooijer-Marcellis, in beide gevallen is het middelmaat.
Vind het altijd zo'n neplachquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:52 schreef gitaarsnaar het volgende:
die evil lach van Genee erachter aan![]()
Story of his life.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
hans wil zo graag dat derksen hem waardeert maar derksen minacht hem..
hij wil zo graag bevestiging van derksen zo van: "ja hans daar heb je gelijk in goed gedaan jongen".. alleen derksen pwnd hem de hele tijd.
Kraay is de reden waarom het programma zo leuk is.De minachting van Johan naar Hans, het slappe geouwehoer van Hans en Rene, de lachwekkende nieuwtjes/weetjes van Hansquote:
Snap ik ook niet. Aissati moet erin. Oh nee, shit, staan we al gelijk achter met 1-0 door een terugspeelbal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Theo oproepen voor het Nederlands elftal? Tyf eens heel snel op Wilfred. Idioot.
Inderdaad, lijkt me een beetje verspilling van talent als we nu Krul halen.quote:
Touchez.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef need2009 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Aissati moet erin. Oh nee, shit, staan we al gelijk achter met 1-0 door een terugspeelbal.
denk dat De Guz zelf niet wil.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Krul voor de Guzmann goed voorstel johan
Als ik lachwekkende nieuwtjes wil horen/lezen kijk ik wel op GeenStijl. Hans voegt echt niets toe. Ik erger me dood aan die gast. Vervang Hans door elke willeurige coryfee en we zijn die ellendeling zo vergeten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kraay is de reden waarom het programma zo leuk is.De minachting van Johan naar Hans, het slappe geouwehoer van Hans en Rene, de lachwekkende nieuwtjes/weetjes van Hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |