Ook al heeft Kraaij niet altijd wat zinnig toe te voegen. Maar die 4 samen is gewoon super.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon elke week Kraaij uitnodigen. Vind ik een prima gast
Dat zal het vooral zijn inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ook al heeft Kraaij niet altijd wat zinnig toe te voegen. Maar die 4 samen is gewoon super.
Oja Suarez ook idd. Honda was het vorige week al, dus die zal het niet worden iig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:46 schreef GieJay het volgende:
[..]
Al heeft Suarez drie keer gescoord en Honda ook 2 keer
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon elke week Kraaij uitnodigen. Vind ik een prima gast
Nee joh.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen er gasten kwamen was het pas echt een goed programma, jammer dat ze dat niet meer doen. Maar het blijft vermakelijk hoor.
Exact.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee joh.
Gasten voegen 9 vd 10 keer niets toe en krijgen veel te veel aandacht. Ik wil gewoon anderhalf uur slap gelul over voetbal, net alsof je met vrienden in de kroeg zit.
+ 1quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee joh.
Gasten voegen 9 vd 10 keer niets toe en krijgen veel te veel aandacht. Ik wil gewoon anderhalf uur slap gelul over voetbal, net alsof je met vrienden in de kroeg zit.
Ik heb de hele zomer al een voorgevoel dat Honda bij Wolfsburg gaat tekenen..quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd of Johan wat meer duidelijkheid kan verschaffen welke clubs er gisteren op de tribune zaten voor Honda.
Die hebben liever een Volkswagen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:19 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik heb de hele zomer al een voorgevoel dat Honda bij Wolfsburg gaat tekenen..
ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook wel een beetje zin in.
Ja, maar die is er niet.. en aangezien Wolfsburg een autostad is..quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die hebben liever een Volkswagen.
Daar hoeven we ons toch niets voor te schamen? Er zijn massa's mensen die graag naar de real life soap van Jan Smit kijken en dan is VI toch echt van een beduidend hoger niveauquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook wel een beetje zin in.
Slap ouwehoeren over voetbal heeft weinig niveau, maar daarom is het juist zo lekker op een luie maandagavond.. Erna lezen we allemaal braaf een boek van Immanuel Kant om het te compenserenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hoeven we ons toch niets voor te schamen? Er zijn massa's mensen die graag naar de real life soap van Jan Smit kijken en dan is VI toch echt van een beduidend hoger niveau.
Naar verluidt in ieder geval Arsenal en Liverpool.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd of Johan wat meer duidelijkheid kan verschaffen welke clubs er gisteren op de tribune zaten voor Honda.
Liverpool pleasequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Naar verluidt in ieder geval Arsenal en Liverpool.
Ik neem me altijd elke week voor om relax zonder reclames om 23:00 online te kijken, maar stiekem kan ik niet wachten tot 21:30 vandaag..quote:
Sowieso allemaal vrouwenreclames en tokkiespul....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef Paul het volgende:
Wat een belachelijke reclame van Henk Wijngaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |