abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71790550
Ik denk dat ik gewoon een schoen ga kopen met een stijve zool.. ik denk dat dat het beste is? Maar ik zou wel ff een voorbeeld ofzo willen weten Dus weet iemand wat? Of weet iemand of die schoen op marktplaats een stijve zool heeft?
pi_71790931
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef daaf1820 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een schoen ga kopen met een stijve zool.. ik denk dat dat het beste is? Maar ik zou wel ff een voorbeeld ofzo willen weten Dus weet iemand wat? Of weet iemand of die schoen op marktplaats een stijve zool heeft?
Wat bedoel je? geen clips dan ofzo?

Sowieso 2e hands zweet schoenen kopen.

Er is een reden voor clips he
pi_71818481
Ik weet het niet meer..
Ik kan Raceschoenen + SPD plaatjes kopen..
Ik kan Raceschoenen + SPD-SL Pedalen kopen..
En dan is het ook nog zo dat die SPD SL pedalen later veel handiger zijn..
En kwa prijs maakt het misschien niet eens zo heel veel uit later
Trouwens bij:
http://www.futurumshop.nl(...)edstrijdschoen.phtml
Of bij een andere raceschoen die je koopt zit toch automatisch een SPD-SL plaatje onder?

[ Bericht 14% gewijzigd door daaf1820 op 12-08-2009 14:18:15 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:21:09 #29
154307 Oxyligen
I do not seek. I find
pi_71840146
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:12 schreef daaf1820 het volgende:
Ik weet het niet meer..
Ik kan Raceschoenen + SPD plaatjes kopen..
Ik kan Raceschoenen + SPD-SL Pedalen kopen..
En dan is het ook nog zo dat die SPD SL pedalen later veel handiger zijn..
En kwa prijs maakt het misschien niet eens zo heel veel uit later
Trouwens bij:
http://www.futurumshop.nl(...)edstrijdschoen.phtml
Of bij een andere raceschoen die je koopt zit toch automatisch een SPD-SL plaatje onder?
Niet automatisch. Er zitten gaatjes in voor een SPD-SL plaatje. Combinatie 'Raceschoenen + SPD' komt nauwelijks voor. Zou zoeken naar een raceschoen-aanbieding waarbij je goedkoop SPD-SL pedalen krijgt.
Aan namen heb ik niks. Rugnummers moet ik hebben!
pi_71862466
Maar als je een Raceschoen nieuw koopt moet je dan ook nog een SPD-SL plaatje eronder gooien?
pi_71865086
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef daaf1820 het volgende:
Maar als je een Raceschoen nieuw koopt moet je dan ook nog een SPD-SL plaatje eronder gooien?
Ligt aan de winkel. Bij Futurumshop zitten ze er standaard bij blijkbaar, maar hoeft niet per sé.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:54:31 #32
48077 N3M0
Niemand? ... nee niemand nee!
pi_71911760
Ik ben dus een van de weinige die op zijn racefiets SPDtjes heeft zitten. Puur en alleen met de reden dat ik er ook een beetje normaal op kan lopen.

SPD-SL gaan dan wat eerder stuk. Als ik in Frankrijk/Duitsland fiets dan stap ik wel eens af en ga ik op een teras zitten. Is net wat makkelijekr dan SPD-SL
pi_71912534
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:54 schreef N3M0 het volgende:
Ik ben dus een van de weinige die op zijn racefiets SPDtjes heeft zitten. Puur en alleen met de reden dat ik er ook een beetje normaal op kan lopen.

SPD-SL gaan dan wat eerder stuk. Als ik in Frankrijk/Duitsland fiets dan stap ik wel eens af en ga ik op een teras zitten. Is net wat makkelijekr dan SPD-SL
Dat valt nou ook wel weer mee. Ik heb laatst nog een aantal kilometer erop moeten lopen. M'n trapper was los gekomen (ja, vraag mij ook niet hoe) en ik had natuurlijk geen imbus bij me.
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:29:20 #34
48077 N3M0
Niemand? ... nee niemand nee!
pi_71916294
ook daar zal je wel verschillende kwaliteiten in hebben. één van de redenen bij mij is ook dat ik en Racefiets en MTB heb. 1 paar goede schoenen en dat is dus SPD geworden.
pi_71916360
Min of meer per ongeluk SPD gekocht. Wist niet dat SPD-SL bestond en kocht dus MO86 schoenen erbij van Shimano. Ze zitten heerlijk maar op lange ritten merk ja dat je een klein steunvlak hebt. Ik vind het niet enorm veel beter lopen dan een race schoen.

Deze winter wat mountainbiken en dan zet ik de pedalen over. Dan kan ik voor de racefiets mooi Look monteren en SIDI schoentjes halen.
pi_71947358
Ja ik laat SPD gewoon eropzitten maar het is lastig om goeie schoenen voor SPD te vinden vind ik..
Meeste zijn idd MTB kan niet zo heel veel Toerschoenen of gewoon Raceschoenen vinden.
pi_72152770
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:54 schreef N3M0 het volgende:
Ik ben dus een van de weinige die op zijn racefiets SPDtjes heeft zitten.
Ik heb SPD op zowel de ATB als de racefiets, en SIDI mtb-schoenen en SIDI raceschoentjes.. Op de atb zit de shimano 747 en ik geloof op de racefiets een goedkopere, kon wel eens de 515 zijn, in ieder geval een van de goedkopere soort.

Op geen enkele afstanden last gehad van de pedalen hoe klein bijv de 747 ook is. Als ik al ergens last van heb dan is het als de schoenen te strak zijn aangetrokken, maar dat is met de sidi's met een klikje op te lossen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_80932088
Reactie Ursul de geer Post

De link die Ursul de Geer gebruikt in zijn reactie verwijst naar SPD-SL Race schoenen van Shi... met 3 schroeven. Waar andere grote plastic 3-hoekige gele of rode plaatjes ook wel look plaatjes genoemd bijhoren.
Echter deze schoenen waarnaar ursul de geer linkt zijn dus niet geschikt voor de SPD pedalel en bijbehorende SPD plaatjes te herkennen aan 2 imbus-schroeven waarover de vraagsteller gezien de foto over beschikt.

Omdat de koper van deze fiets gezien de foto beschikt over SPD pedalen zal hij dus ook gebaat zijn bij bijpassende SPD schoenen met metalen Pijl-punt vormige schoenplaatjes die in de schoenen worden bevestigd door 2 imbusschroefjes.

Voordeel van SPD schoenen is dat er fiets-wandel schoenen zijn waarbij de metalen schoenplaatjes iets verzonden liggen in het profiel van de zool, waardoor je er makkelijker op kan lopen.

BV deze SPD schoen van Shimano verkrijgbaar vanaf ¤ 39 http://www.futurumshop.nl(...)ike-toerschoen.phtml
is wel geschikt voor de afgebeelde spd pedalen.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:27:02 #39
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_80933599
Kijk eens naar de datum man.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:21:39 #40
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_81089373
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef pisnicht het volgende:
Kijk eens naar de datum man.
Dat dus, + dat bij mijn linkje ook de bijbehorende pedalen gewoon zaten.
Overigens is ut gewoon ursel.
pi_81265258
Registreren op FOK! voor die ene post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')