Afgelopen week heb ik nieuwe pc onderdelen besteld. Het gaat om de volgende onderdelen;
Intel Core 2 Duo E7600 3.06 Ghz, 1066 MHz, 3 MB, Boxed
MSI P7N Diamond
Be Quiet! Dark Power Pro 450 Watt , 20+24 Pins, 80 Plus Rating
Cooler Master Elite 333 Zwart
WD Caviar Blue 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Asus DVD-E616A 16 X, 48 X, E-IDE/ATAPI, Retail, Wit
Kingston HyperX 1 GB, PC6400, 800 MHz (3x)
Asus Radeon HD 4650 1024 MB
Na alles in de kast geplaatst te hebben, en hem aangesloten te hebben, blijk ik geen beeld te krijgen. Het eerst waar ik aan dacht was een extra voedingskabel op de VGA-kaart (die vergeet ik namelijk altijd) maar die was er niet, dus dit kon het probleem niet zijn. Daarna alles nagekeken of alles wel stroom had. Dit bleek ook het geval te zijn, alle fans draaiden, HDD's gingen draaien, dvd speler werkte, geeft geen piepje of niks....maar nog steeds geen beeld. Toen heb ik de geheugen banken 1 voor 1 getest, maar dit hielp ook voor geen meter. Ik wat vrienden opgebeld, en die zeiden dat de videokaart wel eens stuk kon zijn, wat mijzelf ook wel een logische keuze leek. Dus videokaart terug gebracht naar het bedrijf waar ik het vandaan heb gehaald, laten testen, en je raad het al....hij doet het gewoon
Zou het moederbord naar de klote kunnen zijn? of is het iets anders? Als jullie het weten zou dat heel fijn zijn