Daar ben ik het wel degelijk mee eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:43 schreef SkyChat het volgende:
Alleen al om deze landen wil ik het uit je hoofd praten -> Iran, Pakistan/Afghanistan.
Daar ga je dus voor je eigen veiligheid niet doorheen zwerven.
Behalve iran, dat is een echt enorm gastvrij volk, en het land is super mooi dus je mist zeker iets als je het skipt... (en je kan er gratis bij moskeen eten -ook als westerse)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:43 schreef SkyChat het volgende:
Alleen al om deze landen wil ik het uit je hoofd praten -> Iran, Pakistan/Afghanistan.
Daar ga je dus voor je eigen veiligheid niet doorheen zwerven.
Je bent een vreemde in dat land en ervan uitgaande dat het daar enorm gastvrij kan zijn, wil nog niet zeggen dat er niets kan gebeuren. Religie speelt daar ook nog eens een sterke rol en in deze tijd van oorlog en omstandigheden kun je op gastvrijheid niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Behalve iran, dat is een echt enorm gastvrij volk, en het land is super mooi dus je mist zeker iets als je het skipt... (en je kan er gratis bij moskeen eten -ook als westerse)
Je moet gewoon iran er niet uit pikken, de oost-europeese landen zijn een stuk gevaarlijker. Religie is van geen rol in Iran tov hun gedrag naar gasten aan hun land, men is niet in oorlog met Iran en Iran voelt geen sympathie voor de buurlanden die aangevallen zijn (want deze zijn eigenlijk ook de vijanden van het perzische volk...)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je bent een vreemde in dat land en ervan uitgaande dat het daar enorm gastvrij kan zijn, wil nog niet zeggen dat er niets kan gebeuren. Religie speelt daar ook nog eens een sterke rol en in deze tijd van oorlog en omstandigheden kun je op gastvrijheid niet vertrouwen.
Als je bijvoorbeeld s' nachts bij de grens van Bulgarije aankomt dan laat de douane je niet eens meer door vanwege je eigen veiligheid, het is daar zo gevaarlijk dat ze vrezen voor je leven.
Maar je kunt er wel lekker eten dus het zal wel meevallen *kuch*
Dat zou inderdaad beter zijn, iran en dan richting zuid-pakistan (de taliban zit in het noorden)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:58 schreef Krogzar het volgende:
Toevallig heb ik van de week op googlemaps gekeken hoe een route van Nederland richting India eruit zou zien. Persoonlijk zou ik zelf echter ervoor kiezen om vanuit Turkije naar Iran en dan naar de kust om via de kust te lopen.
Dit heeft als grote voordeel dat je dan alleen nog maar door Pakistan moet, en waarschijnlijk ligt er een betere infrastructuur aan de kust.
Maarja ik weet 't fijne er ook niet van. Succes iig
mvg Krogzar
Wat is het leven toch simpel als je verlicht bent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:06 schreef Verlicht het volgende:
Lopend naar India, dat haal je niet. Of je wordt doodgestoken of beroofd door Oost-Europeanen, of je wordt afgeslacht door radicale gelovigen.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe gevaarlijk Azie (eerder midden-oosten) is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wat is het leven toch simpel als je verlicht bent.
Ik ben er nog nooit geweest, maar deel je ervaringen eens, denk dat TS daar meer aan heeftquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe gevaarlijk Azie (eerder midden-oosten) is.TS heeft ambitie om met een rugzak onze halve (gevaarlijke) wereld over te steken, lopend.
Gezond verstand, gast.
Maar hij heeft wel gelijk. Dit klinkt een beetje als een laatste reis van iemand die terminaal ziek is of het leven niet meer ziet zitten...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wat is het leven toch simpel als je verlicht bent.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar deel je ervaringen eens, denk dat TS daar meer aan heeft
Ja dat vroeg ik me ook al af, hij gaat vast niet naar Goaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Offtopic -> Maar waarom wil je naar India, met zo'n avatar?
Vast niet neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, hij gaat vast niet naar Goa
Eigenlijk ben ik een enorme knuffelbare boomknuffelaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Offtopic -> Maar waarom wil je naar India, met zo'n avatar?
Slapen wordt in een tentje, of bij mensen thuis, afhankelijk van de situatie en het gebied, wassen zal waarschijnlijk biotex en handwas inhouden, of als ik geluk heb en een wasserette tref de wasserette. Qua eten wil ik zoveel mogelijk lokale dingen eten, marktjes af, koken op allesbrandertje en vooral veel fruit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:45 schreef Virus3000 het volgende:
arme hond
Maar euhm, hoe ga je het doen met slapen/eten/wassen etc?
Als je teveel het amerikaanse nieuws volgt zou Amsterdam het sodom en gomorrah van de wereld zijn...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Te veel energie, maar als je regelmatig het nieuws in de gaten houdt dan weet je dat het absoluut niet verstandig is om als een blanke daar (Midden-Oosten - hevige conflictgebieden) rond te lopen.
Er bestaan van die opladers die werken op zonne-energie geloof ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:22 schreef Poepoog het volgende:
Hoe ga je je batterijen opladen? Zou je daar geen oplossing voor moeten zoeken.
Nieuws haal je uit diverse bronnen, ook van mensen uit je eigen omgeving.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:18 schreef Brad het volgende:
[..]
Als je teveel het amerikaanse nieuws volgt zou Amsterdam het sodom en gomorrah van de wereld zijn...
Echt, als je alleen met info van dat beeldbuiskastje kunt aankomen, zeg dan niets.
Ja, Pakistan en Afghanistan, zeker doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
gevaar is overal, als je bang bent moet je binnen blijven. Natuurlijk kun je ook gevaar meer ontwijken, maar als je een droom hebt, en de risico's wegen niet zo zwaar als de voldoening die je er uit kunt halen, dan moet je het gewoon doen.. dromen is leuk, maar ze realiseren nog net iets leuker
Ja, maar wat jij zegt slaat ook nergens op. Ziek vind ik het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
kap anders even met het verzieken van dit topic..
dat jij het hem afraadt en dat het daar gevaarlijk is dat is nu wel duidelijk..
Dat dromen leuk is, maar ze realiseren nog leuker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:14 schreef Verlicht het volgende:
Ja, maar wat jij zegt slaat ook nergens op. Ziek vind ik het.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:17 schreef Dual.Flipflop het volgende:
En heb je je ook afgevraagd hoeveel hond kan lopen per dag? Over ruw grind?
Natuurlijk is het voor dier mooier om te sterven in natuur dan drie hoog in de stad. Maar waarschijnlijk zegt hond; neem me dan naar waddenzee en zit daar me laatste jaren met me uit. Nu wordt hond afgemat, jij hebt schoenen, hond niet. Er is ook een kans dat hond na een maand van uitputting & voet slijtage in industrie regio crepeert en jij geen dierenarts kunt vinden.
Met hond onderdak bij mensen is weer een ander verhaal.
Misschien reis uitstellen tot tijdperk na hond? Dat geeft ook meer tijd voor onderzoek.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:14 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij zegt slaat ook nergens op. Ziek vind ik het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |