Kijk eens goed naar die foto: dat noemt men openquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
Als ie open is kun je er doorheen. Pas wanneer die gesloten is, moet je stoppen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
Als ie open is kun je er doorheen. Pas wanneer die gesloten is, moet je stoppen.
Denk eens na. Als iets open is, impliceert dat je er gebruik van kunt maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die foto: dat noemt men open
Nogmaalsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Denk eens na. Als iets open is, impliceert dat je er gebruik van kunt maken.
Doe je mond eens open.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
weet je wat ik ga heel veel benzine kopen en dit voor 10 cent meer verkopen, kijk hoeveel winst je maakt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hij is open voor het vaarverkeer, laat ik het dan maar voor je uitleggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, hij is open voor waterverkeer, maar dicht voor de automobilist (wat ook het oogpunt is waar het topic vanuit geschreven is).quote:
En die hebben voorrang op wegverkeerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij is open voor het vaarverkeer, laat ik het dan maar voor je uitleggen
Ja. Iedereen weet toch dat de brug 'draait' als er boten langs moeten? Heb je ooit gehoord van de brug staat 'open'? NEE! Het is 'de brug draait!'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
De brugklep staat toch open of niet soms?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, hij is open voor waterverkeer, maar dicht voor de automobilist (wat ook het oogpunt is waar het topic vanuit geschreven is).
OMG stop de discussie en maak jezelf niet nog belachelijker, je zit zó foutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
Je kunt er geen gebruik van maken, ergo hij is dicht (voor jou).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De brugklep staat toch open of niet soms?Dus je kan er geen gebruik van maken
Tunnel open want er moest een boot langsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef IJsblock het volgende:
Hehehe collega van me, altijd te laat en elke keer een originelere smoes; "Ehhhhh, ja man, de tunnel stond open en er moest een boot met spoed langs, dus daarom ben ik 2 uur te laat......."
Een tunnel die open staat omdat er een boot langs moetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef IJsblock het volgende:
Hehehe collega van me, altijd te laat en elke keer een originelere smoes; "Ehhhhh, ja man, de tunnel stond open en er moest een boot met spoed langs, dus daarom ben ik 2 uur te laat......."
Creatief was dit wel het dieptepunt in zijn smoezencarriere, heel snel werd hij ontslagen....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een tunnel die open staat omdat er een boot langs moet![]()
![]()
![]()
Nee, de wereld ging omlaagquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Creatief was dit wel het dieptepunt in zijn smoezencarriere, heel snel werd hij ontslagen....
Bijdeweg, je kunt ook zeggen dat de brug omhoog ging.
Ik denk ook niet dat je een attractie met een brug kan vergelijken. Vrijwel iedereen zegt dat een brug 'open' is. Al snap ik jouw standpunt ook wel. Ik weet nu echt niet meer wat juist isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
Zou trouwens wat zijn als je in een pretpark staat:
NIEUWE ATTRACTIE....NU OPEN!!!
en je moet dan in de rij staan omdat je er geen gebruik van kunt maken.
Echt, de taallogica van mensen hier
Niet gek dat hij snel werd ontslagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Creatief was dit wel het dieptepunt in zijn smoezencarriere, heel snel werd hij ontslagen....
Bijdeweg, je kunt ook zeggen dat de brug omhoog ging.
http://www.onzetaal.nl/advies/openbrug.phpquote:Ook de grote Van Dale (2005) houdt het erop dat de brug open als er schepen door kunnen, en dicht wanneer dat niet het geval is.
Jij ziet 'open' als synoniem voor toegankelijk, terwijl 'open' net zo goed 'niet dichtgemaakt' betekent (wat in dit geval dus is).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
Zou trouwens wat zijn als je in een pretpark staat:
NIEUWE ATTRACTIE....NU OPEN!!!
en je moet dan in de rij staan omdat je er geen gebruik van kunt maken.
Echt, de taallogica van mensen hier
Idd, het definieve bewijs dat Trannellius een domme lul is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/openbrug.php
opgelost slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |