Ja of je gaat er daarom wel heen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:29 schreef Trannellius het volgende:
1 voordeel: ik had niet zo veel zin in een verjaardag vanavond omdat ik de meeste mensen daar niet zo mag, nu heb ik er wat minder problemen mee om heen te gaan
Dat zegtie toch ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja of je gaat er daarom wel heen.
Dank, maar ik kan zeggen dat het niet zo gek veel voorsteld hoor.quote:
Scherp +1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja of je gaat er daarom wel heen.
Ik had ook niet anders verwacht. De media maken er één grote paniekmeuk vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dank, maar ik kan zeggen dat het niet zo gek veel voorsteld hoor.
Maar goed, lekker een weekje vrij dus
Ja, paar mooie boekjes kopen, ventilator aanschaffen en dan chillen. In de avonden een jointje roken bij het bekijken van toffe filmpjes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dank, maar ik kan zeggen dat het niet zo gek veel voorsteld hoor.
Maar goed, lekker een weekje vrij dus
quote:
Ik ben op vakantie een paar dagen in Spanje geweest, vermoedelijk is dat het geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Klote man![]()
Enig idee waar je het op hebt kunnen lopen?
Ik zal het proberen. Mocht het toch mislukken, er is gelegenheid tot tekenen van een condoleanceregister in mijn fobo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:44 schreef IJsblock het volgende:
De eerste Fokker die ik ken met de Mexicaanse Griep!![]()
Beterschap en niet doodgaan!
Volgens mij wordt het te breed uitgemeten heel die griep, het is bij gezonde personen met een paar dagen over, het enige wat je hebt is dat je iets meer vertiefstraald dan normaal bent en je je longen uit je lijf hoest en 2 kuub snot moet opvangen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Mocht het toch mislukken, er is gelegenheid tot tekenen van een condoleanceregister in mijn fobo.
Donequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Mocht het toch mislukken, er is gelegenheid tot tekenen van een condoleanceregister in mijn fobo.
Vind ik ook. Maar af en toe sta je eens met je handen vol spullen en ben je even iets te laat. Kan best eens gebeuren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:46 schreef Roi het volgende:
Lekker asociaal om ook zonder hand voor je mond te hoesten.
Nee, dat is absoluut onmogelijk in het leven van Roi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar af en toe sta je eens met je handen vol spullen en ben je even iets te laat. Kan best eens gebeuren.
Nou mooi, maar weet je wat RIP betekent?quote:
OMG!! Een newbie!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou mooi, maar weet je wat RIP betekent?![]()
![]()
Newbie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
OMG!! Een newbie!!
Wie tyft hem door een bushokje?
De reden dat de media deze griep zwaar overdrijft is volgens mij de Spaanse griep in het begin van de 20e eeuw. Daar stierven wel tientallen miljoenen mensen aan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:50 schreef karr-1 het volgende:
Al die overdreven onzin rond om die griep maakt het ook niet veel beter. Het is best vervelend om griep te hebben en je gaat er heus niet dood aan. Maar als je de media gelooft is Armageddon zowat aangebroken en zijn we op de rand van totale uitsterving.
En in Mexico wordt ook Spaans gesproken dus de link is snel gelegdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De reden dat de media deze griep zwaar overdrijft is volgens mij de Spaanse griep in het begin van de 20e eeuw. Daar stierven wel tientallen miljoenen mensen aan.
Tsja maar het is dan ook niet echt vergelijkbaar of zo. Mensen die er aan dood gaan waren toch al ziek, zwak en misselijk. Een beetje gezond iemand komt er probleemloos doorheen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De reden dat de media deze griep zwaar overdrijft is volgens mij de Spaanse griep in het begin van de 20e eeuw. Daar stierven wel tientallen miljoenen mensen aan.
Waar is die verjaardag? Ik moet vanavond ook naar een verjaardagquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:29 schreef Trannellius het volgende:
1 voordeel: ik had niet zo veel zin in een verjaardag vanavond omdat ik de meeste mensen daar niet zo mag, nu heb ik er wat minder problemen mee om heen te gaan
Oh dan is het goed, die verjaardag waar ik naar toe ga heeft een BBQquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
Een vriend van me is in een lollige bui door te reserveren voor 4 personen vanavond bij een Mexicaans restaurant
Scherp +1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Caspian het volgende:
[..]
![]()
Juist niet scherp. TS zegt toch al dat hij er nu minder problemen mee heeft om er naartoe te gaan, juist zodat hij die mensen kan besmetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |