abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71705100
Hoi,

Volgende maand is het weer zover, een woonbeurs!
Ik ben een jaar of 10 geleden eens geweest en ben dit jaar weer van plan te gaan.

Ben nog btje aan het dubben wat voor dag...of juist een avond of juist in t weekend...

de site is al online, alleen is nog niet alles operationeel volgens mij www.woonbeurs.nl

Ik ben benieuwd of er Fokkers zijn die de laatste jaren zijn geweest? Ging je vooral voor ideeen en inspiratie of heb je daadwerkelijk dingen gekocht?

Lijkt me leuk asl er dit jr Fokkers gaan, we hier info kunnen uitwisselen?
pi_71705216
tvp
75 topics = FIN
pi_71705364
Ik ben vorig jaar geweest, was niet zo veel aan. De Eijerkamp is leuker, én je hoeft er geen entree voor te betalen.
pi_71706054
hmm dat zou idd zonde zijn!
Maar is het niet zo dat het juist handig is, dat er van alles bij elkaar is, en je overal info over kunt krijgen?

wij krijgen vlgd jr sleutel nieuw appartement, en ik las dat je ergens gratis inrichtingadvies kunt krijgen enzo? dat lijkt me juist wel fijn, of is dat altijd zo bij winkels?
pi_71709269
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef Babbelzz het volgende:
wij krijgen vlgd jr sleutel nieuw appartement, en ik las dat je ergens gratis inrichtingadvies kunt krijgen enzo? dat lijkt me juist wel fijn, of is dat altijd zo bij winkels?
De meesten doen het niet echt gratis. Sommigen winkels bieden het aan als gratis, maar je moet er wel voor betalen. Dat geld krijg je later terug als je een bepaald bedrag bij hun afrekent aan nieuwe meubels.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71710693
mwah das dan weer een btje minder...goed om op te letten.

Toch lijkt t me wel handig hoor; alles bij elkaar; van vitrage-tot vloeren-meubels btje zien wat er moeglijk is...
pi_72709168
kickje, welke fokkers gaan?
pi_72714231
De afgelopen twee keer ben ik geweest.
Daarover nog slechts 80 fotoos op verzoek geplaatst in de SC ( toen die nog wat levendiger was) .
Hier is "nix" meer nodig. (?)

De buurvrouw en ik lagen om 9 uur voor de deur en zijn achterin begonnen - lekker rustig nog - en naar voren gewerkt tegen de stroom in.

Oh ja, vaak zijn er acties met reductie op de toegangsprijs.
  maandag 14 september 2009 @ 12:55:58 #9
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72727243
Niet mijn ding, ik ga meestal de vakbeurzen af, maar de laatste 2 jaar is er weinig vernieuwends te zien. Op een beurs voor consumenten zijn vooral dingen te zien die al jaren op de markt zijn, dus voor mij totaal niet interessant.
Maar ik kan me goed voorstellen dat het voor particulieren met een nieuw huis een leuk dagje uit is.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_72736863
ik heb me net aangemeld voor een interieuradvies voor 10 euro...ben benieuwd wat dat waar blijkt te zijn
pi_73104494
Morgen issut zover, ben erg benieuwd of t mee op tegen valt.
Net op de valreep nog ff kortingstickets opgehaald.
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:08:41 #12
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_73137004
ik ga aankomende dinsdag! ik houd jullie op de hoogte!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_73138403
Misschien een tip: De GAMMA heeft/had kortingsbonnen voor de woonbeurs. Dan moest je wel wat bij de GAMMA gekocht hebben natuurlijk.
  zondag 27 september 2009 @ 00:09:11 #14
190186 hierissieweer
pi_73138588
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef F3UTUS het volgende:
Misschien een tip: De GAMMA heeft/had kortingsbonnen voor de woonbeurs. Dan moest je wel wat bij de GAMMA gekocht hebben natuurlijk.
heb er nog wel eentje liggen... overigens op de site bestellen 3,50 euro korting, kost wel 2euro per boeking.
pi_73142184
Ben gisteren geweest! erg veel leuke ideeen voor ons nwe huis opgedaan. Nu eindelijk een idee hoe t kan qua inrichting, mooie kast laten tekenen, kleur en inrichtingsadvies gehad.

nu op zoek naar levernaciers die een aantal dingen écht goedkoper kunnen maken...
pi_73143009
Ik heb er vorig jaar nog gestaan als verkoper.

Paar rondjes kunnen lopen: als je van plan bent te verhuizen of de boel opnieuw in te richten is het een goede plek om in een keer te kunnen zien wat er zo'n beetje op de markt is. Maar laat je niet teveel verleiden door de OMG, JE BEROOFT ME BIJNA BEURSKORTING, want die valt vaak tegen. Ik heb een klant gehad die eerder die dag bij één van de mandemakers clubjes een complete keuken had bestelt, tegen een "absolute bodemprijs voor de apparatuur". Maar dezelfde apparatuur hadden wij voor nog minder en dat was gewoon de winkelprijs.

Kaike! Kaike! Nie Kopuh! is wel het devies daar.
pi_73210891
Zaterdag geweest, erg nuttig!

Tuinadvies gehad bij de Tuinbladen stands. Ruw ontwerp van onze tuin waar we absoluut verder mee kunnen.

Indeeladvies woonkamer waar we zelfs heel veel aan hebben.

Auping matrassen en spiraalbodems gekocht. Prijs was hetzelfde als bij slaapkamerzaken (handig mobiel internet). Wilden we langer en ach als je er toch bent

Ideetjes opgedaan, ook lelijke dingen gezien Ik vond het in ieder geval voor herhaling vatbaar. Drukte viel me ook mee al was het volgens verschillende standbouwers behoorlijk druk.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:02:16 #18
190186 hierissieweer
pi_73222121
vandaag geweest, heb het erg leuk gehad, veel leuke dingen gezien, vond zelf vooral de design hal erg leuk om te zien. Wat boeken gekocht bij een standje, waren erg goedkoop, 100% wonen, 100%thuis voor 7,50 en het ariadne decoratieboek voor 5 euro.
Een leuk zilveren hertengewei kandelaar voor 8,50. En een abbo genomen op de eigen huis en interieur waarbij ik een gourmetstel gratis kreeg. Maar goed vond het erg leuk om deer heen te lopen en sfeer te snuiven. Al vind ik de toegangsprijs en de parkeerkosten wel wat hoog (14 euro met gammabon en 15euro parkeren) maar dat mag de pret niet drukken, leuk dagje gehad!
pi_73226434
Ook vandaag geweest.
Qua drukte vond ik het heel goed te doen.
Erg veel gezien. Heel handig om al lopend naar links te kijken en dan bijna tegen iemand op lopen...
Ook een hele leuke standhouder gesproken...
Was een erg geslaagde dag. Zaterdag naar de showroom van 1 van de standhouders.
Ik wil een kast op maat laten maken en wat ze in de stand hadden staan zag er goed uit.
Van een ander krijg ik een offerte over de mail voor een schuifwand van glas. Zag er erg mooi uit.

Tip voor het er naartoe reizen: auto parkeren in de Arena (Transferium / P1), even met je inrijkaart langs de P+R-balie voor OV-kaartjes. Op met de metro naar de Rai.
Als je weer terug kom weer even langs de balie en 6,- ( ) afrekenen. En op de rijksweg weer op.
Oke, je moet even van en naar de metro lopen... maar het is kostentechnisch wel een stuk lekkerder.
We waren met z'n 2en, dus ieder 3,- kwijt...
pi_73253503
wij hebben daar een kast laten tekenen... heb t in de mail maar zie dat t niet de naam van die kastentoko erin staat (suf van ze)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')