nee ze gedraagt zich daar voorbeeldigquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:19 schreef Memmel het volgende:
Ah ok. Voor mij is de reden om dit door te gaan voeren dat ik in oktober weer ga werken en er dus iets meer regelmaat moet komen in zijn ritme.
Hoe is het nu met Tess? Hebben ze al een huilbui kunnen meemaken zoals jij ze meemaakt? Dat klinkt vervelend, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Was het wel goed gegaan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 05:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]Gisteren toen ik ging werken was Julian helemaal in tranen toen ik moest vertrekken. De tranen biggelden over z'n wangen. Het gaat dan zo tegen je moedersinstinct in om dan te vertrekken he.
Ow jij ook al zo snel dus... nou ik hoop dat Jari en ik beiden snel gewend zijn eraan, en dat het allemaal meevalt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:07 schreef tessie het volgende:
Oh ja lijkt me zo erg om je kindje bij het kdv achter te laten. Ik moet over een maand ook alweer werken, zie er zo tegenop!
Dan is het een voordeel als je (net als ik) op kindjes past van anderen (ben gastouder). Ik hoef Thijs straks niet weg te brengen, andere mensen brengen hun kinderen juist hier....quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:07 schreef tessie het volgende:
Oh ja lijkt me zo erg om je kindje bij het kdv achter te laten. Ik moet over een maand ook alweer werken, zie er zo tegenop!
Kan ook gewoon bevallingsvloeien zijn, had ik na 6 weken weer. en daarna pas weer 8 maand laterquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:25 schreef McLaura het volgende:
Volgens mij........ ben ik ongesteld (aan het worden)![]()
Thijs is pas 4 weken, maar ik heb na de ks niet lang gevloeid en heb nu buikpijn, rugpijn en hoofdpijn.....
Inclusief de krampen? Nouja, ik merk het wel....quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef MamsX het volgende:
[..]
Kan ook gewoon bevallingsvloeien zijn, had ik na 6 weken weer. en daarna pas weer 8 maand later
Ah, oke. Herkenbaar dus. Ze slapen 's nachts wel heel goed, dus eigenlijk moet ik natuurlijk niet klagen als ze dan overdag een beetje vaker wakker zijn... Vannacht hebben ze na de voeding van 23u tot 7u geslapen! Toen de fles gehad en daarna geslapen tot 11 uur! Heerlijk toch? Maar wat je zegt: ik moet er ook echt aan wennen dat ze gewoon vaker wakker zijn. Structuur vind ik enorm belangrijk, daarom zijn we ook al vroeg met een ritme begonnen. Was ook het advies van de kz. Dus om de vier uur voeding (natuurlijk is het wel eens een kwartiertje eerder of later....), en hier is de volgorde: schone luier, voeding, even spelen en dan weer slapen. Dat gaat goed. (na de voeding van 23u en 7u is er uiteraard geen speeltijdquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef Memmel het volgende:
Mixoxx, wat jij vroeg over het wakker zijn van je mannen: ik herken het. Morris heeft hetzelfde. Ik moet er echt aan wennen dat ie nu langer en vaker wakker is. Voor mij is het een teken om nu naar een wat strakker slaapritme te gaan. Ipv dat ie nu in slaap valt waar en wanneer hij wil, iets meer structuur aanbrengen. Eten, spelen, slapen.
Ik denk niet dat ze te weinig slaap krijgen hoor, zeker niet als je al een ritme aanhoudt. En als ze in bed liggen en ze liggen rustig, leren ze ten eerste alleen te zijn en daarbij rustig zelfstandig in slaap te vallen. Toch?
Ik ben weliswaar geen vrouw, maar vond het ook raar om Lennon daar de eerste keer zelf naartoe te brengen. Maar ja, Lennon huilde gelukkig niet en heeft het er erg naar zijn zin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:07 schreef tessie het volgende:
in de potjes van twaalf maanden is zout enzo toegevoegd. dat mogen ze dus niet (ik was op het cb, en jouw vraag speelde nog door mijn hoofd, omdat ik met het verschil tussen potjes van 6 en 8 maanden zat)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:21 schreef geppie het volgende:
Ik durf het bijna niet meer te vragen na die hele discussieweet iemand wat het verschil is tussen de Olvarit potjes van 8+ en 12+ ? Ja ik geef potjes
![]()
Is dat puur de structuur (grover gemalen) of zitten er in bepaalde dingen die ze nog niet mogen hebben?
Ik herken het gevoel. Sterkte met Tess, ik las net het topic over dat ze in ziekenhuis is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ze gedraagt zich daar voorbeeldig
ik hoop dar ze toch vandaag of morgen een uitbarsting krijgt, heb nu het idee dat ik in de maling genomen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |