abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71735692
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:19 schreef Memmel het volgende:
Ah ok. Voor mij is de reden om dit door te gaan voeren dat ik in oktober weer ga werken en er dus iets meer regelmaat moet komen in zijn ritme.

Hoe is het nu met Tess? Hebben ze al een huilbui kunnen meemaken zoals jij ze meemaakt? Dat klinkt vervelend, maar je begrijpt wat ik bedoel.
nee ze gedraagt zich daar voorbeeldig
ik hoop dar ze toch vandaag of morgen een uitbarsting krijgt, heb nu het idee dat ik in de maling genomen wordt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:01:26 #127
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_71736260
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 05:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]Gisteren toen ik ging werken was Julian helemaal in tranen toen ik moest vertrekken. De tranen biggelden over z'n wangen. Het gaat dan zo tegen je moedersinstinct in om dan te vertrekken he.
Was het wel goed gegaan?

Ik mag Jari morgenochtend naar kdv brengen...
Gelukkig zijn het maar 5 halve dagen, maar toch... ik zie er zo verschrikkelijk tegenop. Als ik er al aan denk, draait mijn maag een paar keer om.
Mijn mannetje is nog maar net 10 weken, en dan ga ik hem nu al achterlaten
No more games, no more drama...
pi_71736408
Oh ja lijkt me zo erg om je kindje bij het kdv achter te laten. Ik moet over een maand ook alweer werken, zie er zo tegenop!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:30:00 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71736953
@Vicky dat is moeilijk idd, dat ze thuis de huilbuien heeft, en in het ziekenhuis zich dan voorbeeldig gedraagd.
ik hoop met je mee, dat daar idd een keer een uitbarsting krijgt.
hopelijk komt ze wel snel weer thuis.

@ Miss_sly
Ik begin bij te komen, wel nog steeds moe, en moet niet teveel te snel op willen gaan staan (incontinent is not funny)
Gelukkig is Roy een heel tevreden kindje, en erg rustig, je hoort hem eigenlijk niet echt huilen, ja als hij in bad gaat, de tummy is dan al een heel wat betere keuze
De bv is ook al goed opgang, en Roy begint alweer flink aan te komen, al was hij ook niet veel afgevallen. bij de geboorte 3820 gram, gisteren 3650 gram en vandaag alweer 3700 gram.
Wel heeft hij in de avonden mamahonger, en komt hij elk uur even drinken. maar overdag gewoon braaf om de 3 uur.
Kortom eigenlijk niks te klagen,alleen genieten
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:30:48 #130
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_71736971
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:07 schreef tessie het volgende:
Oh ja lijkt me zo erg om je kindje bij het kdv achter te laten. Ik moet over een maand ook alweer werken, zie er zo tegenop!
Ow jij ook al zo snel dus... nou ik hoop dat Jari en ik beiden snel gewend zijn eraan, en dat het allemaal meevalt.

Wat heerlijk Bar!
(En nu je toch post, anders was het beetje late reactie hihi) Wat een supermooi mannetje heb je zeg! Die wenkbrauwtjes
No more games, no more drama...
pi_71738300
Volgens mij........ ben ik ongesteld (aan het worden)

Thijs is pas 4 weken, maar ik heb na de ks niet lang gevloeid en heb nu buikpijn, rugpijn en hoofdpijn.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71738320
quote:
Dan is het een voordeel als je (net als ik) op kindjes past van anderen (ben gastouder). Ik hoef Thijs straks niet weg te brengen, andere mensen brengen hun kinderen juist hier....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71738490
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:25 schreef McLaura het volgende:
Volgens mij........ ben ik ongesteld (aan het worden)

Thijs is pas 4 weken, maar ik heb na de ks niet lang gevloeid en heb nu buikpijn, rugpijn en hoofdpijn.....
Kan ook gewoon bevallingsvloeien zijn, had ik na 6 weken weer. en daarna pas weer 8 maand later
pi_71738614
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef MamsX het volgende:

[..]

Kan ook gewoon bevallingsvloeien zijn, had ik na 6 weken weer. en daarna pas weer 8 maand later
Inclusief de krampen? Nouja, ik merk het wel....
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:26:16 #135
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71741501
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef Memmel het volgende:
Mixoxx, wat jij vroeg over het wakker zijn van je mannen: ik herken het. Morris heeft hetzelfde. Ik moet er echt aan wennen dat ie nu langer en vaker wakker is. Voor mij is het een teken om nu naar een wat strakker slaapritme te gaan. Ipv dat ie nu in slaap valt waar en wanneer hij wil, iets meer structuur aanbrengen. Eten, spelen, slapen.

Ik denk niet dat ze te weinig slaap krijgen hoor, zeker niet als je al een ritme aanhoudt. En als ze in bed liggen en ze liggen rustig, leren ze ten eerste alleen te zijn en daarbij rustig zelfstandig in slaap te vallen. Toch?
Ah, oke. Herkenbaar dus. Ze slapen 's nachts wel heel goed, dus eigenlijk moet ik natuurlijk niet klagen als ze dan overdag een beetje vaker wakker zijn... Vannacht hebben ze na de voeding van 23u tot 7u geslapen! Toen de fles gehad en daarna geslapen tot 11 uur! Heerlijk toch? Maar wat je zegt: ik moet er ook echt aan wennen dat ze gewoon vaker wakker zijn. Structuur vind ik enorm belangrijk, daarom zijn we ook al vroeg met een ritme begonnen. Was ook het advies van de kz. Dus om de vier uur voeding (natuurlijk is het wel eens een kwartiertje eerder of later....), en hier is de volgorde: schone luier, voeding, even spelen en dan weer slapen. Dat gaat goed. (na de voeding van 23u en 7u is er uiteraard geen speeltijd )

Bar, wat een mooi mannetje is Roy! Gefeliciteerd!

Grasjes
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:27:23 #136
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71741541
Bevallingsvloeien? Komt dat nog es een keer na 6 weken dan?
pi_71741567
Bar, wat lekker dat Roy zo goed groeit!

McLaura, dat zou al snel zijn, ongesteld.
Fake it till you make it...
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:35:11 #138
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_71741792
quote:
Ik ben weliswaar geen vrouw, maar vond het ook raar om Lennon daar de eerste keer zelf naartoe te brengen. Maar ja, Lennon huilde gelukkig niet en heeft het er erg naar zijn zin.
Weet wel dat het alleen de eerste keer raar voelde. Ik denk dat het wennen is aan het uit handen geven van je kind aan op dat moment 'vreemden'. Na een paar keer is het eigenlijk normaal, zeker als je weet dat er - in het geval van Lennon - nooit problemen zijn en hij het er gewoon naar zijn zin heeft. Maar goed, zo is onze ervaring.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:56:38 #139
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71744293
Ik vond het ook heel onnatuurlijk om Isis achter te laten bij het KDV. Zeker als ze me dan met grote ogen aan lag kijken van wat ga jij doen. Nu lacht ze gelijk naar de leidsters en vind het prachtig met alle kinderen om haar heen. Dus ga ik met een gerust hart aan het werk.

Tinuviel, aubergine valt hier erg in de smaak!

Vicky, ik hoop dat Tess als ze straks weer thuis het ook zo zal doen. Misschien had ze net dat zetje nodig?
pi_71753258
Goedemorgen dames, vanuit een mistig Nederland dit keer Allereerst wil ik alle nieuwe baby's welkom heten en hun mama's ook natuurlijk.
Seb heeft een supervakantie gehad. Hij heeft een lekker bruin kleurtje (zoals verwacht..) Wij hebben ook een fijne vakantie gehad, alleen vermoeiend is het wel met een baby. Lekker zwemmen, wandelen en Seb vooral flirten met de dames. Kijken of ze kijken, even knipperen met de oogjes en een glimlach op je gezicht toveren... Aan aandacht geen gebrek. Hij wil ook niet echt slapen als hij mensen hoort, hij wil overal bij zijn.
De potjes gingen wat minder op vakantie. Seb heeft vaak weinig geduld en met het warme weer ging dat er niet zo goed in. Maar dan maar gewoon een flesje. Met het gevolg dat mijn (anderhalve) bus flesvoeding op was voor het einde van de vakantie. Maar de Italiaanse kinderen krijgen ook flesvoeding, alleen die prijzen 15 euro voor een bus.

Seb kan inmiddels helemaal zelf gaan zitten. Hij zit steeds steviger nu. Ineens is hij een stuk minder gefrustreerd lijkt wel. Hij is ook al even mee geweest op de fiets. Daar geniet hij zichtbaar van. Maar nog maar kleine stukjes om te proberen. Hij tijgert de kamer door, soms maakt hij ineens een snoekduik waardoor het brullen is. Hou mijn hart vast af en toe
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:36:04 #141
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71753874
Welkom terug Estrys en Seb! Jullie hebben fijne vakantie gehad zo te lezen!
Wat gaat Seb hard ineens, voor mijn gevoel is het nog een 'klein' baby'tje... Wel lekker zeg, dat jullie kunnen fietsen! doen wij ook wel, alleen in de bakfiets in de maxicosi
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71757255
Welkom terug Estrys, dat klinkt als een heerlijke vakantie en volgens mij is Seb enorm gegroeid!

Kobus heeft zijn eerste prikken gehad en hij moest heel hard huilen.
Verder doet hij het goed, het is echt een grote, 60 cm lang alweer. En hij lachte heel lief naar de verpleegkundige voor de prikken he

We gaan naar de kinderfysio vanwege Kobus' voorkeurhouding. Hij zit niet vast in zijn nek, draait goed met zijn hoofd, maar heeft gewoon een platte kant.

Kijken of de fysio ons kan helpen daarmee.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71757259
Estrys
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 augustus 2009 @ 13:40:12 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71759156
welkom terug estrys!
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:21 schreef geppie het volgende:
Ik durf het bijna niet meer te vragen na die hele discussie weet iemand wat het verschil is tussen de Olvarit potjes van 8+ en 12+ ? Ja ik geef potjes
Is dat puur de structuur (grover gemalen) of zitten er in bepaalde dingen die ze nog niet mogen hebben?
in de potjes van twaalf maanden is zout enzo toegevoegd. dat mogen ze dus niet (ik was op het cb, en jouw vraag speelde nog door mijn hoofd, omdat ik met het verschil tussen potjes van 6 en 8 maanden zat)

wij zijn ook weer terug van het cb en meneer groeit uitstekend. was hij twee weken geleden 8055, en vorige week afgevallen naar 7840 (door ziekzijn) woog meneer vandaag een keurige 8180! en hij is 72 cm. dus we hebben niets te klagen!

in grafiekvorm:

en hij kan steeds langer zitten nu. we blijven oefenen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71761865
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

nee ze gedraagt zich daar voorbeeldig
ik hoop dar ze toch vandaag of morgen een uitbarsting krijgt, heb nu het idee dat ik in de maling genomen wordt
Ik herken het gevoel. Sterkte met Tess, ik las net het topic over dat ze in ziekenhuis is.

Mijn kind is in zeurmodus vandaag... morgen weer naar het kdv. Om eerlijk te zijn best een verademing na 14 dagen non stop Seb. Mijn schoonvader was ook in Italie maar het ging toch een beetje tegen mijn gevoel in om hem daar ook naar een oppas te brengen. Hij heeft wel lekker met mijn schoonzusje gezwommen

[ Bericht 6% gewijzigd door Estrys op 10-08-2009 15:16:24 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 16:25:12 #146
5428 crew  miss_sly
pi_71763968
Esrys, welkom terug Fijn dat de vakantie goed was

oeke, wat naar van die prikjes. Lijkt me echt niets als ze die krijgen. voor Kobus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:02:48 #147
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71764872
Oeke, wij mogen volgende week prikken halen, ben benieuwd! voor Kobus...

Hier vandaag een niet-slaapdag geloof ik. Tjemig, wat een gehuil vandaag... brrr! Het lijken krampjes te zijn, de infacol helpt niet meer geloof ik. Op een gegeven moment waren ze tegelijk aan het krijsen, zo vervelend! En zie ze dan maar eens te troosten, op t moment dat ik er eentje op de arm heb, begint de ander te huilen. Pfff... van 12 tot 16 uur non-stop bezig geweest, met tussendoor een voeding. Moet nu even bijkomen hoor

Oh ja, ze slapen nu... ssttt....
pi_71765208
ssssst

Alles ging best goed dachten we, om 10.00 een prik in elk been, hij sperde zo zijn oogjes open,
En even gehuild, in de doek gedaan en lekker geslapen en gedronken.
Om 3 uur werd hij huilend wakker helemaal over zijn toeren! Wilde niet drinken, niets.
Zetpil gegeven en nu ligt hij nog nasnikkend bij mij te slapen, maar ik mag niet weg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:21:59 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71765414
Kobus die prikjes zijn ook niet fijn hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Hier was het vannacht de omgekeerde wereld, Roy bedacht dat het wel leuk zou zijn, als hij nu gewoon klaar wakker was, dan vinden papa en mama dat ook vast niet erg
Hij was wel enorm lief,
om 07.00 uur konden moeder en zoon dan ook eindelijk slapen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71765564
Julian wil ook niks. Niks is goed, en er volgt gehuil.
Ik heb 'm even voor Babay-tv gezet.

Zo zit ie er twee weken niet voor, en nu maar even wel.
Heb ik even tijd om te eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')