abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71705098
Vorige deel: Het grote kleine babietjes topic #208!

Babietjes

17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
09 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 10-08-2009 19:26:02 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71705175
* Proud to be a Nono meldt zich

Ik ben verliefd op mijn altijd-lachende-Merel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71705200
en daar heb je zeker een mooie foto van...
75 topics = FIN
pi_71705221
Is van vorige week

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71705312
Ik heb hier de laatste tijd maar weinig gepost maar we komen nu toch even langs om gedag te zeggen want Jasja is gisteren 1 jaar geworden !

Blij meisje met taart

Blij meisje bij wheelybug - die ze trouwens ook nogal eng vond

Mijn zus kwam gistermorgen terug van vakantie in China en had een heleboel mooie kadootjes meegenomen.

En ik was vanmorgen met mijn slaperige hoofd even vergeten dat ze de keukenkastjes open kan trekken

Het was een geweldig leuk jaar, ik ben iedere dag weer vreselijk blij en dankbaar dat we zo'n lief meisje hebben en het gaat zooo snel, geniet elke dag van jullie kindjes en tot ziens in het volgende topic
pi_71705333
Even tvp-tje, want kleine meid ligt te mopperen...
Fake it till you make it...
pi_71705462
Mereltje
Jasja
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:27:27 #8
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71705527
Nummer_zoveel, wij gebruiken de maxi-cosi als wandelwagen, Annicka heeft namelijk precies hetzelfde. We wandelen toch nooit uren achter elkaar, dus ze zit er per dag niet langer in dan twee uur. Zij happy, wij happy.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71705586
Nog gefeliciteerd met Jasja!! Leuk dat je ook in het dremestopic komt.
En X had ook niets met de wheelybug (muis) ook eng.
Nu groet ze de muis en geeft hem een zwieper en thats it
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:33:30 #10
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71705631
Jasja, gefeliciteerd.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71705781
Jasja, van harte gefeliciteerd
Sara
Merel
Ukje
pi_71705834
Merel

Jasja gefeliciteerd!
pi_71705865
Blije Merel

Jasja nog gefeliciteerd tot in het volgende topic
pi_71705925
Wat betreft dat nono-zijn: het allermooiste is nog dat, als je maar met liefde en aandacht voor je baby zorgt, deze je toch wel lief vindt en je toch de allebelangrijkste bent in de hele wereld lekker knuffelen en eten en heel veel kun je dan gelukkig nog niet fout doen
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:55:46 #15
108648 cattie
lieve moeder
pi_71706038
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

die opmerking is niet denigrerend bedoeld, het is mijn mening. Respect voor de moeders die dat doen , maar ik heb daar geen zin in/behoefte aan.
Zo vind ik het nogal denigrerend dat moeders die fv geven door sommigen hier gezien worden als 'slechte' moeder.
Maar je kunt ook zeggen: "ik heb geen zin om mijn kind elk uur de borst te geven" dat houdt hetzelfde in maar klinkt 1000x beter en niet denigrerend.
En ik weet niet of je op mij doelt met het "slechte" moeder, maar ik vind niet dat iemand die geen bv geeft een slechte moeder is.

Qua buggy: ligt heel erg aan je wandelwagen. Sommige hebben een buggy inzet die helemaal plat kan en goed ondersteund, andere niet.
pi_71706098
Ghe, ik moest gisteren weg om op te passen dus ik kon niet verder lezen wat er allemaal gepost werd naar aanleiding van mijn posts gisteren.
Ten eerste vind ik het ontzettend knap dat iedereen een discussie over toetjes weet te verbuigen naar iets compleet anders..de BV/ FV discussie. (die kennen we nou wel)

Diaan, wat ik bedoelde met je spreekt jezelf tegen.. Je zei 'ieder kind is anders en vervolgens dat je het bij twan ook zo had gedaan dus dan kon het geen kwaad. Flauw van me idd.
Maargoed, waar het nou op neer kwam.

Ik vraag!

als jij weet dat toetjes en bijv. diksap nog niet goed zijn voor je baby..en iig al helemaal niet nodig. Waarom geef je het dan? En waarom wacht je daar niet mee.

Dit vind ik zelf een doodnormale vraag..maar hij kan lomp overkomen idd omdat de vraag je eigenlijk aanvalt op iets wat je verkeerd zou doen in mijn ogen.

Dat jij een zoon van 7 hebt. wil toch ook niet betekenen dat jij alles wel weet?
Mijn moeder gaf ons vroeger koffie in de fles, slagroom en happen suiker om ons stil te krijgen. Ik leef ook nog steeds..maar dat betekent niet dat dat een erg goede zet van haar was, toch?

Jij zei dat je vond dat lennon afwisseling nodig zou hebben of dat ie af en toe wel wat lekkers mocht en dat Twan er ook niet minder slecht van is geworden.
Zoals ik ook al zei: je baby heeft zoveel verschillende soorten fruit en groenten nog niet gegeten. hij kan toch beter eerst aan die smaak wennen.
Maar oke ik zal niets meer zeggen over toetjes enzo..want dat kost ons heel veel topics.

En DJMO.

Ik las dat het je irriteerde dat ik betweterig ben. Ik zal maar niet de 1000 posts van je aanhalen waarin je weer eens iets van google quote en iemand anders advies geeft terwijl je zelf je kop in je kont hebt zitten.

Ik moet je niet, inderdaad! maar, ik probeerde de afgelopen weken iets vriendelijker te zijn. Om de gezelligheid enigzins te bewaren in het topic.

Als je niet zo gefixeerd zou zijn op wat jantje al wel of niet kan in tegenstelling tot anderen dan had je geweten dat die post toen geen sneer was naar jan.
Op het CB zeiden ze dat het wel heel erg snel was dat elin DOORrolde dus niet op r buik en terug of op haar rug en terug. Daarna zei jij dat jan dat ook al deed .. dus ik vroeg doorrollen of omrollen? want anders klopt er niets op dat CB.
Daar bedoelde ik dus mee dat ze dan verkeerde richtlijnen zouden hebben daar. Als al 2 kindjes doorrollen in 1 topic en de richtlijn 9 maanden is dan zou dat opmerkelijk zijn.

Dus dit was geen aanval naar jou toe. Op het moment dat je daarna zei dat we niet allemaal wonderkinderen hadden toen knapte er idd iets bij me ja.

Jij bent degene die zo ontzettend geobserdeerd is door je baby, jan doet dit jan doet dat jan is enig jan huilt niet jan is nooit ziek jan is geweldig. mensen sturen mij pm's om me op posts van jou te wijzen waarin je weer eens zegt dat Jan een superkind is.

Als ik post dat Elin grappige hupsbewegingen maakt en hijgt en ik vraag welke baby's dat nog meer doen. Is het enige wat jij kan zeggen 'o dat doet Jantje al 3 weken, of langer ik hou het niet meer zo bij' terwijl een ander zegt, ja dat doet de mijne ook, grappig he. Jij moet zogenaamd weer eens bewijzen dat jan het ook wel doet en kan.
Dus begrijp me niet verkeerd, ik vind jan een schatje ik stoor me alleen aan jou. En dat je jezelf constant in een slachtofferrol drukt terwijl je zelf diegene bent die het op je afgeroepen heeft. En maar klagen over jeugdzorg. Je zou blij moeten zijn dat JJ bij je mag zijn onder welke voorwaarden allemaal dan ook.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:13:05 #17
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71706425
Nieuw topic, nieuwe kansen!
Kan dit, indien gewenst, voortgezet worden in PM? BVD!

Madelieve, wat een mooie spam van je dreumes Van harte nog!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:13:38 #18
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71706446
Weet je wat ik niet snap? Dat er hier mensen zitten die onder het mom van "ik mag het toch zeker wel vragen?" het nodig vinden om anderen ter verantwoording te roepen omdat die dingen doen die ze zelf anders aan zouden pakken. Je zou ook gewoon je mond kunnen houden en er overheen kunnen lezen. Dat je het zelf anders aan zou pakken betekent niet dat iets wat iemand anders doet per definitie verkeerd of slecht is. PM-en over de posts van een ander of iemand aanvallen die in het verleden fouten heeft gemaakt maar nu duidelijk hartstikke haar best doet om het anders aan te pakken? Bah! Who died and made you queen?

[ Bericht 99% gewijzigd door Lois op 08-08-2009 19:26:32 (originele post teruggezet) ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71706815
Je weet waar een forum voor is toch?
En als jij het idee hebt dat iemand iets verkeerd doet of dat iets toch echt anders kan, dan zou een ander daar maar overheen moeten lezen?
En over iemand aanvallen die dronk en rookte tijdens een zwangerschap en nu loopt te zeiken op mensen die haar juist proberen te helpen ipv haar kind ook uit huis te plaatsen net als de eerste.
Hartstikke goed van haar idd!

[ Bericht 99% gewijzigd door Lois op 08-08-2009 19:28:17 (dan deze ook terug) ]
pi_71706987
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nummer_zoveel, wij gebruiken de maxi-cosi als wandelwagen, Annicka heeft namelijk precies hetzelfde. We wandelen toch nooit uren achter elkaar, dus ze zit er per dag niet langer in dan twee uur. Zij happy, wij happy.
Maxi-cosi past helaas niet op de Bugaboo-kinderwagen.
En inderdaad, wandelen doen wij ook niet uren achter elkaar.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:53:21 #21
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71707209
Jasja gefeliciteerd

Ik heb Joep net nog een paracetamol gegeven. Zijn temp is 37,9. Niet te hoog, maar wel hoger dan ik van hem gewend ben en dat was gisterenavond ook al zo. Hij slaapt ook veel. Van 10.30 tot 12.30 en net om 13.30 weer in slaap gevallen. Nog even een poging gedaan om iets te eten, maar dan begint hij te kokhalzen. Dus ik laat hem maar lekker slapen. Hij zal wel gewoon niet zo lekker zijn van de prikken.
Morgen zouden we eigenlijk uit eten gaan ivm ons 2 jarig huwelijk, maar als Joep nog zo is, dan ga ik niet. Ookal weet ik dat mijn moeder prima voor hem zorgt, dan blijven we gewoon lekker thuis en bestellen we iets lekkers!
Niet mieten! Door gieten!
pi_71707244
Zo weer werken.
Heb wel zin om te gaan werken, maar tegelijkertijd ook moeite Julian weer achter te laten.
Ik ben z'n moeder, ik wil voor hem zorgen.
Toen ik nog verlof had had ik er geen moeite mee om hem een middagje naar m'n schoonmoeder te brengen, maar dat was af en toe. Maar een paar keer per week is toch wel vaak.
Gisteravond toen ik hem ophaalde van het kinderdagverblijf om 18.00 had ik hem nog de hele dag niet gezien. Toen keek ie me ook aan zo van : 'Wie is die vrouw?'

Maar qua gevoel is het moeilijk.
pi_71707264
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:53 schreef seilram het volgende:
Jasja gefeliciteerd

Morgen zouden we eigenlijk uit eten gaan ivm ons 2 jarig huwelijk, maar als Joep nog zo is, dan ga ik niet. Ookal weet ik dat mijn moeder prima voor hem zorgt, dan blijven we gewoon lekker thuis en bestellen we iets lekkers!
Kan ik me voorstellen. Dan ben je tijdens het eten met je gedachten toch steeds bij je zieke kindje.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:59:48 #24
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71707343
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Dan ben je tijdens het eten met je gedachten toch steeds bij je zieke kindje.
Ja inderdaad. Ookal is hij niet mega ziek. Ach, misschien is het even een off-day. We kijken morgen wel.

Ik moet trouwens over 2 weken ook weer gaan werken, wel gelukkig maar 3 dagen in de week en de andere dagen is Joep bij papa, maar toch... Ik ga even 1 week werken en dan nog 3 weken vakantie. Dus eind september begint het "echte" leven weer volop. Lijkt me ook best moeilijk een hele dag zonder je kindje.
Even heel off-topic, een vriend van mij gaat volgende maand naar Afghanistan en heeft een zoon van 8 maanden. Als hij na 4 maanden terug komt, dan kent zijn eigen kindje hem niet meer. Wat een hel lijkt me dat zeg
Niet mieten! Door gieten!
pi_71708214
nummer_zoveel, je kunt adapters kopen zodat je maxi cosi op de bugaboo kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')