Maar je kunt ook zeggen: "ik heb geen zin om mijn kind elk uur de borst te geven" dat houdt hetzelfde in maar klinkt 1000x beter en niet denigrerend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
die opmerking is niet denigrerend bedoeld, het is mijn mening. Respect voor de moeders die dat doen , maar ik heb daar geen zin in/behoefte aan.
Zo vind ik het nogal denigrerend dat moeders die fv geven door sommigen hier gezien worden als 'slechte' moeder.
Maxi-cosi past helaas niet op de Bugaboo-kinderwagen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nummer_zoveel, wij gebruiken de maxi-cosi als wandelwagen, Annicka heeft namelijk precies hetzelfde. We wandelen toch nooit uren achter elkaar, dus ze zit er per dag niet langer in dan twee uur. Zij happy, wij happy.
Kan ik me voorstellen. Dan ben je tijdens het eten met je gedachten toch steeds bij je zieke kindje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:53 schreef seilram het volgende:
Jasja gefeliciteerd![]()
Morgen zouden we eigenlijk uit eten gaan ivm ons 2 jarig huwelijk, maar als Joep nog zo is, dan ga ik niet. Ookal weet ik dat mijn moeder prima voor hem zorgt, dan blijven we gewoon lekker thuis en bestellen we iets lekkers!
Ja inderdaad. Ookal is hij niet mega ziek. Ach, misschien is het even een off-day. We kijken morgen wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dan ben je tijdens het eten met je gedachten toch steeds bij je zieke kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop