abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71808067
Is het al mogelijk om thuis over te stappen, XS4ALL (kpn-netwerk) heeft namelijk een leuke aktie:

http://www.xs4all.nl/alle(...)en/actie_jun2009.php

Geen idee wat de FUP is, maar de snelheden zijn wel goed. XS4ALL kennende zal het wel redelijk zijn.

edit: ga ik op tweakers kijken, wat de opties zijn. Zie ik dat TS daar ook al een topic heeft aangemaakt. Onze TwenteTerror

[ Bericht 23% gewijzigd door Rapaille op 12-08-2009 01:52:44 ]
pi_71808196
TS,Welke Camping? OudeMolen toevallig? Groesbeek
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_71808231
Wij zaten ook bij xs4all en heb mijn fup ook flink misbruikt maar nooit iets van gehoord, dus bij xs4all zit je denk ik wel goed
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71812611
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 02:06 schreef GieJay het volgende:
Wij zaten ook bij xs4all en heb mijn fup ook flink misbruikt maar nooit iets van gehoord, dus bij xs4all zit je denk ik wel goed
Op hoeveel dataverkeer zat je +/- per dag dan?
I was an atheist until I realized I was God
pi_71814077
Los van datalimieten en FUPS... wat heeft TS eraan als ie, doordat ie nogal in een uithoek, alleen GPRS heeft?

Ik heb weinig hoop dat ie met KPN wel UMTS zou hebben, als alle andere providers daar niet verder komen dan GPRS.

Enige optie is even een sim van een KPN abbonee lenen/toestel lenen en dan testen hoe dat bereik is daar.
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:55:11 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71914530
TVP, want ik moet zeer binnenkort wellicht ook een tijdje op een camping bivakkeren (wel een stadscamping, dus dat scheelt weer ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:27:47 #57
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71914717
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
TVP, want ik moet zeer binnenkort wellicht ook een tijdje op een camping bivakkeren (wel een stadscamping, dus dat scheelt weer ).
Ik zat vaak op campings afgelopen vakantie waar je gewoon wifi had.
pi_71914768
Heb je uberhaupt al geprobeerd om met de campingbeheerder hier iets over af te spreken? Bijv. dat je voor je werk iets sneller internet nodig hebt en dat je hem wel 10-20 euro per maand extra wilt betalen hiervoor (is nog steeds een koopje in vergelijking met de alternatieven).

Andere opties gaan het niet worden vrees ik. Als t-mobile slecht bereik heeft dan heeft zo'n kpn-dongle vast net zo slecht bereik.
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:36:50 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71914820
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:27 schreef Boomfluisteraar het volgende:

[..]

Ik zat vaak op campings afgelopen vakantie waar je gewoon wifi had.
De camping zelf had wifi? Of zat je op die van de buren? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:38:00 #60
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71914832
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De camping zelf had wifi? Of zat je op die van de buren? .
Nee nee, de campings hadden zelf wifi .
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:07:17 #61
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71915144
Groesbeek is sowieso al ruk qua ontvangst, ook met de telefoon. Alleen KPN heb ik daar goed werkend gekregen, met Orange en T-Mobile altijd gezeik gehad. Dus dikke kans dat een internetverbinding die je uit de lucht plukt ook niet de sterkste is...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71915283
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef DJSmiley het volgende:
Los van datalimieten en FUPS... wat heeft TS eraan als ie, doordat ie nogal in een uithoek, alleen GPRS heeft?

Ik heb weinig hoop dat ie met KPN wel UMTS zou hebben, als alle andere providers daar niet verder komen dan GPRS.

Enige optie is even een sim van een KPN abbonee lenen/toestel lenen en dan testen hoe dat bereik is daar.
Dat dus.
pi_71917392
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:24 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat dus.
En inmiddels ook gedaan .

En zowaar volle bak .

Dus óf m'n telefoon zorgt er gewoon voor dat ik alleen een GPRS verbinding krijg (instellingen . ) óf KPN is de enige die me volledig ontvangst kan bieden...
pi_71918258
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

En inmiddels ook gedaan .

En zowaar volle bak .

Dus óf m'n telefoon zorgt er gewoon voor dat ik alleen een GPRS verbinding krijg (instellingen . ) óf KPN is de enige die me volledig ontvangst kan bieden...
Nouja, als jij op de wat meer bevolkte plaatsen met je huidige provider wel gewoon 3g of 3.5g dekking hebt, dan ligt het niet aan je telefoon...

Ik gok dat alleen KPN je die dekking geeft op die plaats.
pi_71918692
KPN heeft wel de beste dekking natuurlijk, je zou idd bij je telefoon nog eens kunnen kijken. Bij mijn HTC kan ik bv. los de GSM en de data-verbinding in- en uitschakelen. Dus dan zou je wel kunnen bellen en wellicht ook crappy beetje data kunnen verzenden, maar idd niet voluit omdat je tel geen échte data-verbinding toestaat.
pi_71924122
zeg Kast.. leverd er geen kabelsloerie internet
pi_71938567
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:35 schreef kastanova het volgende:
Vodafone Dongel heeft een vriendin anders nog wel liggen, is alleen de vraag of het ding ook prepaid "normale" simkaartjes accepteert.
Godsetering... Dit weekend dan de kans om de vodafone dongel te testen en wát een teringmeuk .

De pre-installed software op de dongel deed geen ene kut, dus maar even een update gedownload.
Ik kwam niet eens windows meer in! . (XP)
Dus hé, maar eens op Vista proberen dan .
En hop, ook die gehele windows installatie naar de kloten...
EDP errors, firefox kreeg bij de opstart al direct een crash en ál mijn programma's liepen na de installatie vast.
Geweldige ruksoftware dus .

Anyway, nog ergens een versie tussen die 2 gevonden... En zelfs die geeft een foutmelding bij het verbinding maken; een geweldige RAS 619 waar zowel ik als de klantenservice geen oplossing voor kan vinden.

Oftewel, ook al ZOU ik een snelle Vodafone-verbinding kunnen krijgen, dan zou ik hem nog niet eens aan de praat krijgen... En mag ik nog 2 verneukte windows installaties op de koop toenemen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')