Op hoeveel dataverkeer zat je +/- per dag dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:06 schreef GieJay het volgende:
Wij zaten ook bij xs4all en heb mijn fup ook flink misbruikt maar nooit iets van gehoord, dus bij xs4all zit je denk ik wel goed
Ik zat vaak op campings afgelopen vakantie waar je gewoon wifi had.quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
TVP, want ik moet zeer binnenkort wellicht ook een tijdje op een camping bivakkeren(wel een stadscamping, dus dat scheelt weer
).
De camping zelf had wifi? Of zat je op die van de buren?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:27 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik zat vaak op campings afgelopen vakantie waar je gewoon wifi had.
Nee nee, de campings hadden zelf wifiquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De camping zelf had wifi? Of zat je op die van de buren?.
Dat dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef DJSmiley het volgende:
Los van datalimieten en FUPS... wat heeft TS eraan als ie, doordat ie nogal in een uithoek, alleen GPRS heeft?
Ik heb weinig hoop dat ie met KPN wel UMTS zou hebben, als alle andere providers daar niet verder komen dan GPRS.
Enige optie is even een sim van een KPN abbonee lenen/toestel lenen en dan testen hoe dat bereik is daar.
En inmiddels ook gedaanquote:
Nouja, als jij op de wat meer bevolkte plaatsen met je huidige provider wel gewoon 3g of 3.5g dekking hebt, dan ligt het niet aan je telefoon...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
En inmiddels ook gedaan.
En zowaar volle bak.
Dus óf m'n telefoon zorgt er gewoon voor dat ik alleen een GPRS verbinding krijg (instellingen. ) óf KPN is de enige die me volledig ontvangst kan bieden...
Godsetering... Dit weekend dan de kans om de vodafone dongel te testen en wát een teringmeukquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:35 schreef kastanova het volgende:
Vodafone Dongel heeft een vriendin anders nog wel liggen, is alleen de vraag of het ding ook prepaid "normale" simkaartjes accepteert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |