Alleen je bakkenbaarden kan ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben geen geit of gitarist bij Anthrax
Isgoed, volgende week gaat niet lukken want dan ben ik aan het Nerden, maar daarna vinden we vast wel plek voor Sumo of iets anders. En tegen die tijd heb ik vast ook wat meer een idee hoe ik het "wil hebben".quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:12 schreef Murmeli het volgende:
nja dan moeten we toch nog maar een keer gaan eten en dan kijk ik ff...
Haha, gaan we proberen de 6x5 te halenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
ja dat is goed ed. sumo was lekkerneem ik geen bami meer
nee dat niet, maar 4x zou wel tof zijn. als ze zelfs van het restaurant al zeggen dat we weinig hebben gegeten....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Haha, gaan we proberen de 6x5 te halen
Dit kan ook via PM of MSN hoorquote:
80% van singles kan via pm of msnquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
80% van singles kan via pm of msn
maar dan zeg je niks
Waar naartoe?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
het is ook veel leuker op het forum zelfhahaha..
anders doen we het wat centraler: wie vindt het leuk om dan mee te gaan?
Jaquote:
Dat gaat vast wel lukken, kom ook vast nog wel eens in Dordtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaof een keer samen een biertje drinken
Yep * ThE_ED tooquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
Hemeltje, wat ben ik traag vandaag
Pff erg he?quote:
Ik heb vandaag bewust vrij gehouden, maar het valt me toch ook wat tegen ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff erg he?
Komt gewoon omdat ik mijn weekend (t/m maandag) al had gepland, maar de ander is nu ziek geworden & nu verveel ik mij
Okequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel lukken, kom ook vast nog wel eens in Dordt
Haha irritant is dat ja! Ik ben volgende week ook twee extra dagen vrij & daarna heb ik écht vakantie.. Nou, dat gaat wat worden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bewust vrij gehouden, maar het valt me toch ook wat tegen ja.
Ik ben wel moe maar niet traag. Ik ben gelukkig nog niet bejaardquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
Hemeltje, wat ben ik traag vandaag
Ik heb wel inkopen gedaan voor het nerden van volgende week bij de bouwmarkt en ook nog wat losse dingetjes die ik wilde hebben. Verder misschien maar eens creatief gaan doen ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha irritant is dat ja! Ik ben volgende week ook twee extra dagen vrij & daarna heb ik écht vakantie.. Nou, dat gaat wat worden!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:42 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli geeft baby schouderklopje
en taait af om te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |