Ik ga niet in mijn eentje op het terras zitten hoor, daar vind ik niet zoveel aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, da's zonde! Zulk kwaliteitsvoedsel.moet je binnen 10 minuten opeten.
Kun je niet driven? Of je gezellig laten bekijken op het terras aldaar? Ik ben al lang niet meer bij de M geweest. Da's echt iets voor uitstapjes, ik zal er nooit speciaal naartoe rijden. Dat doe ik wel naar de frietboer.
Mij maak je er ook niet blij mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap die Ben and Jerry hype echt niet. Iedereen wordt geil als ze er alleen maar denken, wij hadden t laatst ook ineens in huis, cookie dough, maar t had net zo goed straciatella hoe je t ook spelt, uit de supermarkt kunnen zijn
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed ook weleens driven als ik van zuid naar noord reed. In Maastricht naar de Mac bij de A2, altijd kipnuggets bestellen, want die zijn lekker en kun je met één hand eten en zo bij Sittard had ik gedineerd.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
ow ik voel me stom![]()
op de bon staat aan op tv, laten een ongeluk zien, en hoe de politie handelt etc. en een mevrouw zit klem in de auto en ik zit erom/door te janken
Ben je vandaag ook emotioneel incontinent of is het iets persoonlijks waar het je aan doet denken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
ow ik voel me stom![]()
op de bon staat aan op tv, laten een ongeluk zien, en hoe de politie handelt etc. en een mevrouw zit klem in de auto en ik zit erom/door te janken
beidequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je vandaag ook emotioneel incontinent of is het iets persoonlijks waar het je aan doet denken?
Beter dan pillen is trouwen met een loodgieter of zoiets. Die doet tenminste iets aan die lekkende pijpen en buizen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
beide
zelf 1 1/5 jaar geleden een autoongeluk gehad, waarvan ik de laatste tijd me toch hoger zit dan ik dacht, en emotioneel incontinent ben ik altijddaarvoor slik ik pillen om t in toom te houden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter dan pillen is trouwen met een loodgieter of zoiets. Die doet tenminste iets aan die lekkende pijpen en buizen.
Doe dan ook wat ik zeg, je luistert ook nooit hèquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet in mijn eentje op het terras zitten hoor, daar vind ik niet zoveel aan
Weet je wat, ik ga het gewoon halen.
Dan maar koud![]()
Tot zo!
Grote friet, 2 mayo (eentje gebruikt uiteindelijk, maar ik ben altijd bang dat ik te weinig hebquote:
Hahah, dat heb ik ook altijd met de mayoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Grote friet, 2 mayo (eentje gebruikt uiteindelijk, maar ik ben altijd bang dat ik te weinig heb) en een hamburgertttt!
Daar ben ik ooit ook in getrapt, das echt niet t zelfdequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een tube Mad Sauce gekocht: altijd MacMayo in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |