Ik ga niet in mijn eentje op het terras zitten hoor, daar vind ik niet zoveel aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, da's zonde! Zulk kwaliteitsvoedsel.moet je binnen 10 minuten opeten.
Kun je niet driven? Of je gezellig laten bekijken op het terras aldaar? Ik ben al lang niet meer bij de M geweest. Da's echt iets voor uitstapjes, ik zal er nooit speciaal naartoe rijden. Dat doe ik wel naar de frietboer.
Mij maak je er ook niet blij mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap die Ben and Jerry hype echt niet. Iedereen wordt geil als ze er alleen maar denken, wij hadden t laatst ook ineens in huis, cookie dough, maar t had net zo goed straciatella hoe je t ook spelt, uit de supermarkt kunnen zijn
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed ook weleens driven als ik van zuid naar noord reed. In Maastricht naar de Mac bij de A2, altijd kipnuggets bestellen, want die zijn lekker en kun je met één hand eten en zo bij Sittard had ik gedineerd.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
ow ik voel me stom![]()
op de bon staat aan op tv, laten een ongeluk zien, en hoe de politie handelt etc. en een mevrouw zit klem in de auto en ik zit erom/door te janken
Ben je vandaag ook emotioneel incontinent of is het iets persoonlijks waar het je aan doet denken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
ow ik voel me stom![]()
op de bon staat aan op tv, laten een ongeluk zien, en hoe de politie handelt etc. en een mevrouw zit klem in de auto en ik zit erom/door te janken
beidequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je vandaag ook emotioneel incontinent of is het iets persoonlijks waar het je aan doet denken?
Beter dan pillen is trouwen met een loodgieter of zoiets. Die doet tenminste iets aan die lekkende pijpen en buizen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
beide
zelf 1 1/5 jaar geleden een autoongeluk gehad, waarvan ik de laatste tijd me toch hoger zit dan ik dacht, en emotioneel incontinent ben ik altijddaarvoor slik ik pillen om t in toom te houden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter dan pillen is trouwen met een loodgieter of zoiets. Die doet tenminste iets aan die lekkende pijpen en buizen.
Doe dan ook wat ik zeg, je luistert ook nooit hèquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet in mijn eentje op het terras zitten hoor, daar vind ik niet zoveel aan
Weet je wat, ik ga het gewoon halen.
Dan maar koud![]()
Tot zo!
Grote friet, 2 mayo (eentje gebruikt uiteindelijk, maar ik ben altijd bang dat ik te weinig hebquote:
Hahah, dat heb ik ook altijd met de mayoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Grote friet, 2 mayo (eentje gebruikt uiteindelijk, maar ik ben altijd bang dat ik te weinig heb) en een hamburgertttt!
Daar ben ik ooit ook in getrapt, das echt niet t zelfdequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een tube Mad Sauce gekocht: altijd MacMayo in huis!
Kloos inuf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit ook in getrapt, das echt niet t zelfde
13.30 uur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
ha! Nou, ik ben pleite en zuupn.tot morg!
pffff, wat vroegquote:
Absoluut realismequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:26 schreef nokwanda het volgende:
Realisme of bescheidenheid?
Zijn daar getuigen van?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
Aha, hier is Ingetje!
Let op; komt zo een foto van mij!
Ik vind jou soms ook broekpisserig grappigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben mijn kraampje aan het pimpen. En ik moet er zelf bijna van in mijn broek piesen van het lachen
Soms vind ik mezelf zo grappig.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik las het....ik zou haast blij zijn dat onze vrienden niet wisten dat we kwamen en dus niet thuis waren en we dus een half uur moesten wachten in hun tuin en dat er geen drank in huis was en dat ik dus een pakje wicky kreeg en meneer I. kindercola![]()
Want anders had ik hier nu nog niet geweest
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:21 schreef Muis006 het volgende:
Eliezerd wa bende bruin! Ik ben jaloers.
En vrolijk
De pubers zijn van de beeb; ik heb ze er gratis bijgekregenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
ff serieus...die pubers zijn van ElisaBeeb + meneer? Of van ElisaBeeb + ElisaB?
Ze blijven alleen niet zo miniatuurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De pubers zijn van de beeb; ik heb ze er gratis bijgekregen
(was een aanbieding; nu met gratis miniatuurtjes)
Kraamdramaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaarrrr is ons Greysje trouwens?
Ik wil nog graag reactie op m'n pemmetje van vanmiddag
En bedanktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had je anders voorgesteld, ik zat aan een dwerg te denken maar dit ziet er beter uit
Nee, die zie ik hier ook niet. Maar ze zijn er echt hoor!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Maarrrr....ik zie niet overduidelijk tieten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maarrrr....ik zie niet overduidelijk tieten
Dat waren ze 9 jaar geleden wel heur. Dus ergens is er iets misgegaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze blijven alleen niet zo miniatuur
Ahahahahquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had je anders voorgesteld, ik zat aan een dwerg te denken maar dit ziet er beter uit
Dat is pas lol als je t aantrekt, foto maakt en hier postquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een super kort broekkie gekocht. Man, wat een lol voor ¤ 7,50
Dat zijn de leuke prijsjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een super kort broekkie gekocht. Man, wat een lol voor ¤ 7,50
't Is een merkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef nokwanda het volgende:
Wat is in hemelsnaam een Protestrokje?
Is het een prote-strokje? Is het een protest-rokje? Zo ja, waartegen protesteer je dan?
Een rokje van het merk Protest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef nokwanda het volgende:
Is het een prote-strokje? Is het een protest-rokje? Zo ja, waartegen protesteer je dan?
Rokje van het merk Protestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef nokwanda het volgende:
* schenkt snel bij en gaat er voor zittenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, moment! Ben aan het uploaden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* schenkt snel bij en gaat er voor zitten
Zo ik al zei: de tetten nemen even tijd; het is nogal een groot bestandquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
* schenkt snel bij en gaat er voor zitten
Co was om 21 uur thuis. 'nuff said.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef Muis006 het volgende:
Co, hoe was je wilde seks heute abend?
Ja, ik zit er ganz klaar voor!! Hoe was je vakantie??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net op tijd om tetten te kijken
[ afbeelding ]
Kort, regen, krakend huisje, ook nog wat zon, puberende pubers, beessies in huis; ik heb me prima vermaakt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef conleche het volgende:
Ja, ik zit er ganz klaar voor!! Hoe was je vakantie??
Da's geen boezem, dat zijn jetsers van tetten! Maandag gaan we Slanken; d'r af met die dames!quote:
Ja, had gekundquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, ik dacht dat je bij die andere foto een staart had?
Omfg, ik zou dus echt nóóit naar een leerling durven hèquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's geen boezem, dat zijn jetsers van tetten! Maandag gaan we Slanken; d'r af met die dames!
[..]
Ja, had gekund
Je had zeker niet meegekregen dat de leerling-kapster mijn hele kapsel verknipt had? En dat de echte kapper-dame het op basis van het allerkortste stukje opnieuw geknipt heeft? Echt gebeurd... twee weken geleden
Ik ook wel...of chips...of toastjes met allerlei lekkersquote:
Had ik het van tevoren maar gewetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg, ik zou dus echt nóóit naar een leerling durven hèMijn haar is heilig
Je lult teveel over sex. Dan krijg je dat!quote:
Hoe had je het dan? Fotoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik het van tevoren maar gewetenNee, ze had vást haar diploma al wel (alleen nog niet erg lang)
Mijn haar is niet heilig; het is grijs en het groeit vanzelf wel weer aan
Trusten!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Je lult teveel over sex. Dan krijg je dat!![]()
Fuck. Nu heb ik zin in en kroket en die liggen in de vriezer. Nope. Ik ga naar bed! Weltrusten!!
Ik heb ook trek in van allesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in een frikandel.
Uhhh... een stukkie langer?quote:
Ben ik ook, dus het klopt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:58 schreef Muis006 het volgende:
Varkens schijnen anders erg kieskeurig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your message has been sent
Return to inbox
.
Eigenlijk hoop ik zo ontzettend hard dat ze ons de toegang ontzeggen na deze mail, dat mijn ouders wel naar een nieuwe DA móeten. Want ik zie ze er voor aan om gewoon weer naar deze te gaan.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik las tentendepartementquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:Hara ben jij nog op of al op????
Ik ben klaar voor de show , heb logeetje gehad onverwachts, zelfde ventje als dat ik laatst mee had naar die filmpremiere en het strand wilde graag meeHeeft met Kees op de bank geslapen en ik hoor niks anders meer als Keesje Keesje Keesje
![]()
Hara, farmfood brokken zijn bij de beste brokken, dus das prima. Mijn honden kakten dr alleen pikzwart en wat nattig van geloof ik, ze hebben het een poos gegeten tot ze t niet meer wilden.
En ik denk dat ik van Elisa kan winnen in de tettendepartment![]()
Yup, maar ik ben niet gegaan ivm gezondheidsgedoe. Dus ik zit nu rustig op mn kontquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Moest jij niet werken Muis?![]()
De zon komt hier door! Het wordt een heerlijke vlooienmarkt![]()
En de bad- en strandmode opruiming van Wehkamp is gevaarlijk leuk
Vervelend zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben niet gegaan ivm gezondheidsgedoe. Dus ik zit nu rustig op mn kont.
Stimmt! Maar ik moet zo eerst eens kleren aan gaan doen ipv pyjama.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vervelend zeg![]()
Maar aan the bright side; nu kun je wel gezellig meevlooien
Ik moet ook nog douchen en aankledenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stimmt! Maar ik moet zo eerst eens kleren aan gaan doen ipv pyjama.
Eigenlijk.
Zou het dan sneller 14.00 zijn?
Joah. En voor de verandering naar MM geluisterd, en bij 8 bier en 4 wodka cola gestopt en overgegaan op water. Ik voel me primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Heb je lekker geborreld gister Q?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Na 8 bier en 4 wodka zou ik me geloof ik niet super voelen
JOEPIEIEIEIEIEIEquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
En ik denk dat ik van Elisa kan winnen in de tettendepartment![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik las tentendepartementen dat win je toch echt niet van de EHBO tent
Ik voel me echt primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Na 8 bier en 4 wodka zou ik me geloof ik niet super voelen
Aah ja!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Ziet er goed uit Qtje!
Vergeet niet het kraampje plaatje nog bovenin te zetten he?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef nokwanda het volgende:Nog meer dan een half uur voor ik het topic kan posten. Maar ik kan het pas vanavond teruglezen.
We gaan straks lekker naar mijn schoonmamma die vast zin heeft om even de hort op te gaan. Das dan wel leuk. Ik heb een lieve schoonmamma.
Ik oefen regelmatigquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef nokwanda het volgende:
Q, ik zou dood zijn na die hoeveelheid drank
zet eens http:// voor de url? ander zou ik het ook niet weten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef nieslief het volgende:
*checkt haar sigje*
Grrrr lukt niet wat doe ik verkeerd.
VLOOIENMARKT - instructies, chaos en vragen topic!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:59 schreef nokwanda het volgende:
Kan iemand een nieuw vlooienmarkt topic openen. Ik heb em per ongeluk dichtgegooid en ik weet niet hoe ik die OP kan maken.
jij hebt asielactie.n staan in plaats van. nL zie ik nu opeens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef nieslief het volgende:
Ik heb alleen maar gekopieerd en geplakt vanuit het asieltopic. Tekstje aangepast, spaties verwijderd en klaar toch???
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |