Ze komt ze IRL bij je thuis bakken!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht maar gewoon mijn topique af, gij nieuwsgierig aagje!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Fritz is in tha hous! We weten alleen niet precies waar
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef Muis006 het volgende:
Alleen bij Greys thuis hoor.
Voor Greys.
Als Heer G in de UK is.
Hihiiiiiiiiiiiihihihihi.quote:
Geen kumbaya gaan zingen dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
Oh, ik moet opschieten, zometeen crematie![]()
Ben een beetje zenuwachtig en daar ga ik altijd stom van giechelen
Tot straks!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
Oh, ik moet opschieten, zometeen crematie![]()
Ben een beetje zenuwachtig en daar ga ik altijd stom van giechelen
Tot straks!
Eerst sesam bolletjes vinden. En ik heb geen grill plaat, wel een ovenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon sesambolletje opensnijden, en heel even op een grillpan leggen met de binnenkant
Wat een taal is het toch ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
TietVanPiet![]()
Lime Cookies![]()
Ik ha neie skuon kocht yn it Fean, mei een hakje![]()
Ik bin grut![]()
En ek een rokje, hiel skottig![]()
Die hebben we beide nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
De Aldi heeft volgens mij sesambolletjes, Super de Boer ook hoor!
Ik spreek het dan gelukkig ook niet van huis uitquote:
Ging alleen over SHE hoor, jouw naam is nergens genoemd tot deze postquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
Oh en leuk zeg, dat afzeiktopic van vannacht/gisteravond.
Stond een foto van mij met SHE in de OP. We waren allebei dik en lelijk geloof ik, volgens de posters in het topic.
Altijd een opsteker, dat soort dingen.
Ben dan wel weer héél benieuwd hoe zo iemand (mij totaal onbekend) dan weer aan zo'n foto komt he. Het is een foto van een jaar geleden, een Slank meet in Utrecht, die volgens mij nooit op FOK! heeft gestaan, juist omdat we er niet echt flatteus op stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |