Hij valt wel grootquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:53 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Dat eerste tuniekje, valt die groot of klein voor een M?
Hij's leuk!
Als je maat 40 hebt is ie niet sloerie kortquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Californium het volgende:
hoe kort is dat plooirokje? sloerig kort of?
Dan zit ie wel goed denk ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:34 schreef Californium het volgende:
heb maatje 38maar dat zal hetzelfde vallen denk ik? of Zou hij veel te groot zijn?
En is mn pakketje al op de post gegaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:28 schreef Miss_S het volgende:
Ik wacht even tot morgen af om te zien van wie ik het geld allemaal al heb en dan doe ik het morgenavond op de post
Dat is vaag als er eentje langer over doet dan de ander.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeej een pakje in de brievenbus!
-edit- hmm het is maar de helft.. vraag ik me toch af waar de postbode de andere helft gelaten heeft..
Ja idd! nou ja ik wacht geduldig af.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is vaag als er eentje langer over doet dan de ander.....
Ahh jammer, de paarse is wel kleinerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja idd! nou ja ik wacht geduldig af.
Het roze rokje is te groothelaas, die gaat richting vriendinnen.
Ik ben niet lang...misschien lange bovenbenen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn 2e pakje is ook binnen, en het donkerpaarse rokje past idd wel!
Maarem zo kort zijn de rokjes toch niet? of ben ik zo klein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |