abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71703556
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 08:54 schreef hardromacore het volgende:
minder volk idd,

dan gooi ik mijn snelheid gewoon 5 km/u omlaag
idd heerlijk is dat
en dan als ze proberen in te halen weer een beetje gas bij geven
en uiteraard als ze dan eindelijk voorbij komen nog even breed lachen en vriendelijk zwaaien
blablablablablablablablablablablablablabla
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:22:37 #27
264940 8108139dpths
pi_71703570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

idd heerlijk is dat
en uiteraard als ze dan eindelijk voorbij komen nog even breed lachen en vriendelijk zwaaien
pi_71703964
Jij moet mijn rijgenot gewoon niet verstoren met je rijlessen. Je kan toch ook ergens op een of ander verlaten circuit gaan lessen?

Maar nee, dat doe je niet omdat je om moet leren gaan met mede weggebruikers. En die gaan kleven ja, als jij niet aan de kant gaat. Deal with it.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_71703986
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:51 schreef dddour het volgende:
Jij moet mijn rijgenot gewoon niet verstoren met je rijlessen. Je kan toch ook ergens op een of ander verlaten circuit gaan lessen?

Maar nee, dat doe je niet omdat je om moet leren gaan met mede weggebruikers. En die gaan kleven ja, als jij niet aan de kant gaat. Deal with it.
Tokkie-figuur Jij hebt op je woonwagenkamp leren rijden dan of zo? En binnen de bebouwde kom is het inderdaad altijd maar zo supermakkelijk om voor iemand aan de kant te gaan.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:00:17 #30
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_71704095
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:01 schreef Jarzwork het volgende:
slecht idd, maar vergeet niet dat snelheidsmeters een behoorlijke afwijking kunnen hebben.... op de teller van je achterbuurman reed je misschien 20...

[..]
Mooi verhaal... afwijking is in de meeste auto's een procent of 5. Dus de meeste snelheidsmeters zitten een procent of 5 boven de daadwerkelijke snelheid. De snelheidsmeting van een GPS (bijvoorbeeld tomtom) is wat dat betreft veel nauwkeuriger.

Jij hebt het nu over een verschil in snelheidsmeting van ruim 30% tussen twee auto's. Dat lijkt mij vrijwel onmogelijk.

Waar ik mij aan erger zijn van die mensen bijvoorbeeld op de A4 als het rustig is en er 5 rijbanen beschikbaar zijn lekker op de 2e baan (dus 2e van links) blijven rijden en dan bij voorkeur ook nog langzamer dan de maximum snelheid rijden. En dan natuurlijk ook niet doorhebben dat de ene na de andere auto van de rechterrijbaan helemaal naar links gaat om hem/haar in te halen en na het inhalen weer naar rechts gaat. Gewoon lekker als een autist op de 2e baan blijven rijden.
pi_71704287
ik erger me daar ook aan als ik bij m'n stiefvader in de auto zit, hij is zo'n standaard leasebak rijder, die de gehele rit flink kort op mensen zit op de snelweg.

zelf houd ik liever wat afstand, vooral omdat ik meestal op een motor zit, en dan heb je toch voornamelijk jezelf ermee als er wat misgaat. maar af en toe als iemand flink langzaam op de linkerbaan blijft kleven terwijl 'ie makkelijk naar rechts kan, dan ga ik wel een beetje iemand opdrukken, want zelf laat ik bijna altijd wel een snellere weggebruiker langs als ik de mogelijkheid heb.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:15:56 #32
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71704345
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:00 schreef Dlocks het volgende:

Waar ik mij aan erger zijn van die mensen bijvoorbeeld op de A4 als het rustig is en er 5 rijbanen beschikbaar zijn lekker op de 2e baan (dus 2e van links) blijven rijden en dan bij voorkeur ook nog langzamer dan de maximum snelheid rijden. En dan natuurlijk ook niet doorhebben dat de ene na de andere auto van de rechterrijbaan helemaal naar links gaat om hem/haar in te halen en na het inhalen weer naar rechts gaat. Gewoon lekker als een autist op de 2e baan blijven rijden.
Jij bedoelt dat stuk tussen Hoofddorp en Nieuw -Vennep zeker?
Je komt ze daar idd erg vaak tegen ja. Voorheen ging ik tijdens het inhalen wel eens naast iemand rijden om via handgebaren proberen duidelijk te maken dat ie echt niet op de 3e baan kon blijven rijden.
Maar die schaapachtige blikken die je dan krijgt.
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe sommigen aan hun rijbewijs zijn gekomen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_71704439
Mensen die bumperkleven op drukke wegen zijn wel het meest kansloos.

'Respect my authority"
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:41:46 #34
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_71704762
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Bumperkleven bij een leswagen is idd behoorlijk kansloos.
Dit dus.
Horrible Cunt!
pi_71705877
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

idd heerlijk is dat
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:52:52 #36
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71705988
Om de een of andere reden krijgen mensen bij een leswagen een waas voor de ogen en moeten ze ineens allemaal ontzettend grappig gaan doen. Iedereen heeft het moeten leren, dus waarom laat je leswagens niet gewoon even met rust. Rij er om heen als je haast hebt, maar ga niet proberen om grappig te doen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71706006
quote:

Jezus, wat ben jij een achterlijke josti. Als ik volgens mijn snelheidsmeter rond de 30-33 rijd op een 30-weg, dan moet jij gewoon opflikkeren en je aan de regels houden. Al helemaal als iemand in een lesauto rijdt moet jij maar gewoon het zekere voor het onzekere nemen en wat meer afstand houden. Lesauto's maken gewoon onderdeel uit van het verkeer dus je zult er toch echt mee moeten leren leven.
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef karr-1 het volgende:
Om de een of andere reden krijgen mensen bij een leswagen een waas voor de ogen en moeten ze ineens allemaal ontzettend grappig gaan doen. Iedereen heeft het moeten leren, dus waarom laat je leswagens niet gewoon even met rust. Rij er om heen als je haast hebt, maar ga niet proberen om grappig te doen.
Dit dus, waarom moet je het nou extra moeilijk voor de ander maken , iedereen heef thet een keer moeten leren.
Cool story, Hansel.
pi_71706040
Het valt me trouwens op dat het meestal grote Amerikaanse auto's (Dodge e.d.), BMW's of bestelbusjes zijn die bumperkleven.
Cool story, Hansel.
pi_71706051
TS is beginnend bestuurder !!!!!

Wat overigens wel helpt als je een klever hebt is heel eventjes je rem aantikken, of je lampen aan en uit doen, zodat die gast achter je denkt dat je op de rem trapt
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:56:54 #40
152789 karr-1
pi_71706062
quote:

Jij hebt je rijbewijs bij een pakje boter gekregen zeker?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:57:26 #41
152789 karr-1
pi_71706073
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

Wat overigens wel helpt als je een klever hebt is heel eventjes je rem aantikken, of je lampen aan en uit doen, zodat die gast achter je denkt dat je op de rem trapt
Dat doe ik dan ook standaard.
pi_71706084
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
TS is beginnend bestuurder !!!!!

Ja, maar dat ga ik toch niet doen als mijn rij-instructeur naast me zit .
Cool story, Hansel.
pi_71706110
Lesauto's bij verkeerslichten zijn overigens wel EXTREEM kut Super traag optrekken en vaak ook nog eens de auto af laten slaan
pi_71706128
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, maar dat ga ik toch niet doen als mijn rij-instructeur naast me zit .
Je remlichten gaan al aan als je het rempedaal maar HEEL ietsjes indrukt. Dus zonder dat je merkt dat je remt. Gewoon proberen
pi_71706130
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Lesauto's bij verkeerslichten zijn overigens wel EXTREEM kut Super traag optrekken en vaak ook nog eens de auto af laten slaan
Dat is bij mij na de eerste dag lessen niet meer gebeurd .
Cool story, Hansel.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:01:22 #46
152789 karr-1
pi_71706153
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Klopt, maar hey niemand rijd perfect de eerste keer dat je in een auto zit. Als je na een paar lessen nog steeds traag optrekt en afslaat dan is het een ander verhaal.
pi_71706225
De motor is bij mij geen enkele keer afgeslagen
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:05:29 #48
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71706238
Op zich heb ik niks tegen leswagens maar ik hoef sommigen alleen niet in de spits voor me te hebben.
Ik kan me kwaad maken om mensen die nog totaal geen gevoel met hun voertuig hebben maar wel met hun lesbak de spits in duiken.
Ik heb meerdere keren mee gemaakt dat plekken waar het normaal gesproken tijdens de spits normaal druk is een gigantische klerezooi werd om dat er één of andere josti het nodig vond om één van zijn eerste lessen in de spits te gaan nemen.
Laat ze daar eens even lekker mee wachten tot ze wat verder zijn.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_71706241
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klopt, maar hey niemand rijd perfect de eerste keer dat je in een auto zit. Als je na een paar lessen nog steeds traag optrekt en afslaat dan is het een ander verhaal.
Dan heb je een slechte leraar..
En waarom moet alles perfect, hebbie haast ofzo?
pi_71706248
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]

De eerste paar lessen is het vooral een beetje leren omgaan met de koppeling, dus kan het inderdaad gebeuren dat hij wel eens afslaat.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')