quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Ja, zou vandaag naar Den Haag, maar gaat niet doorquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:06 schreef Teezie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je krijgt van mij de hand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Waarom kruip je dan niet weer in bed?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, zou vandaag naar Den Haag, maar gaat niet door
Ga terug slapen dan gek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, zou vandaag naar Den Haag, maar gaat niet door
Ik moest wakker worden om me ziek te melden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:10 schreef Het_hupt het volgende:
Ik ben klaar wakker nu
en ook nog erg happy van de senseo
Ben je ziek? och koedikoedikoediquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest wakker worden om me ziek te melden.
Nu kan ik niet meer slapen.
Nee, ben niet ziek. Maar te weinig geslapen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ben je ziek? och koedikoedikoedi
Ook dat kan gebeurenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ben niet ziek. Maar te weinig geslapen.
Marijkequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Morgen Emmen, Erwin, Trev, SWJ!![]()
![]()
quote:
quote:
Ratel!quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef cerror het volgende:
Er zit hier naast bij de buren zo'n irritante kutkankerteringkefhond al de hele ochtend te blaffen als een malle.
Heeft iemand cyankali en een stuk leverworst?
Hier ook maar ff, zit hier ook zo'n klein kutkeffertje te gieren als n astmapatientquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef cerror het volgende:
Er zit hier naast bij de buren zo'n irritante kutkankerteringkefhond al de hele ochtend te blaffen als een malle.
Gewoon wurgen dat kreng.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef cerror het volgende:
Je zou je maar druk maken om een topic waar nog geen slotje op zit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Half 3 en nog niet dicht? De modjes hebben weer een dagje vrij?
Ik maak me er niet druk om, het verbaast me eerder...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken om een topic waar nog geen slotje op zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |