Gelukkig bestaat er zoiets als de noodhulpdienst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij ze een keer nodig hebt en ze je afwimpelen omdat ze 'het te druk hebben' (om auto's te flitsen) dan poep je wel anders
Ja dat was bij Peter R de unit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:28 schreef Kentoet het volgende:
Laatst was er een eigenaar van een motorwinkel die aangifte kwam doen van een bij hem ontvreemde motor. Hij had de gegevens van de dief en wist ook waar de motor op dat moment stond dmv een ingebouwde chip.
Het antwoord van de politieman: "Sorry meneer, ik kan u niet helpen want u heeft nog een boete openstaan."![]()
Als het bloedserieus is heb ik er wel vertrouwen in dat de politie komt en als de vlammen door het dak hadden geslagen was ik allang afgetaaid. Daar gaat de klacht dan ook niet over.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en vervolgens klagen
[..]
Bel dan 112 als je het zo serieus vind
Oja, daar was het bij idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ja dat was bij Peter R de unit inderdaad.
Die hele aflevering zat vol epische faal van de politie idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:39 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Oja, daar was het bij idd.
Die aflevering deed mij definitief bevestigen wat de prioriteiten van de politie zijn.
Wel als je het in een blik doet en dan dat blik op de kolen zet...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:31 schreef Acinonyx het volgende:
Kan kaarsvet dan uit zichzelf branden ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |