Definitief verbroken en komend weekend afsprekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:11 schreef Zakenas het volgende:
Sorry voor de slappe kloonaccount, maar ik moet gewoon even een uitlaatklep hebben zonder dat ik het gevoel heb dat iemand weet wie ik ben...
Ik heb zojuist besloten afstand te nemen van mijn allergrootste liefde . Het was nooit wederzijds en ik ging er aan kapot, we probeerde vrienden te blijven, maar dat kon ik gewoon niet. Ik heb vannacht definitief alle banden afgesneden, inclusief onze zeer innige vriendschap. Ik heb geen flauw idee hoe ik hier nu mee verder moet aangezien we ook een hele grote gedeelde vriendengroep hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb komend weekend afgesproken om over alles te praten met de desbetreffende persoon en hoe we nu met de nieuwe situatie verder moeten, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen over hoe we nu verder moeten. Als iemand me ook maar 1 tip kan geven ben ik al heel dankbaar.
Bij voorbaat dank.
Zeer terecht opgemerkt, ik heb dit ook gehad met mijn huidige ex. Ik heb geloof ik wel 100x voorgenomen alle contact te verbreken. Het moeilijkste is om het besluit te nemen en er achter te blijven staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:22 schreef Tegan het volgende:
Bereid je maar voor. Zeggen is makkelijk, het volhouden is weer iets compleet anders. Mij is dat iig niet gelukt in een soortgelijke situatie.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:16 schreef JuiceJuice het volgende:
Dat is kut, wat was de directe aanleiding?
Afstand nemen is het tegenovergestelde van afspreken en doorpraten hoe je nu verder moet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:11 schreef Zakenas het volgende:
Sorry voor de slappe kloonaccount, maar ik moet gewoon even een uitlaatklep hebben zonder dat ik het gevoel heb dat iemand weet wie ik ben...
Ik heb zojuist besloten afstand te nemen van mijn allergrootste liefde. Het was nooit wederzijds en ik ging er aan kapot, we probeerde vrienden te blijven, maar dat kon ik gewoon niet. Ik heb vannacht definitief alle banden afgesneden, inclusief onze zeer innige vriendschap. Ik heb geen flauw idee hoe ik hier nu mee verder moet aangezien we ook een hele grote gedeelde vriendengroep hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb komend weekend afgesproken om over alles te praten met de desbetreffende persoon en hoe we nu met de nieuwe situatie verder moeten, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen over hoe we nu verder moeten. Als iemand me ook maar 1 tip kan geven ben ik al heel dankbaar.
Bij voorbaat dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |