abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71702432
Sorry voor de slappe kloonaccount, maar ik moet gewoon even een uitlaatklep hebben zonder dat ik het gevoel heb dat iemand weet wie ik ben...

Ik heb zojuist besloten afstand te nemen van mijn allergrootste liefde. Het was nooit wederzijds en ik ging er aan kapot, we probeerde vrienden te blijven, maar dat kon ik gewoon niet. Ik heb vannacht definitief alle banden afgesneden, inclusief onze zeer innige vriendschap. Ik heb geen flauw idee hoe ik hier nu mee verder moet aangezien we ook een hele grote gedeelde vriendengroep hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb komend weekend afgesproken om over alles te praten met de desbetreffende persoon en hoe we nu met de nieuwe situatie verder moeten, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen over hoe we nu verder moeten. Als iemand me ook maar 1 tip kan geven ben ik al heel dankbaar.

Bij voorbaat dank.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 05:16:44 #2
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71702447
Dat is kut, wat was de directe aanleiding?
pi_71702454
Bereid je maar voor. Zeggen is makkelijk, het volhouden is weer iets compleet anders. Mij is dat iig niet gelukt in een soortgelijke situatie.
pi_71702479
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:11 schreef Zakenas het volgende:
Sorry voor de slappe kloonaccount, maar ik moet gewoon even een uitlaatklep hebben zonder dat ik het gevoel heb dat iemand weet wie ik ben...

Ik heb zojuist besloten afstand te nemen van mijn allergrootste liefde . Het was nooit wederzijds en ik ging er aan kapot, we probeerde vrienden te blijven, maar dat kon ik gewoon niet. Ik heb vannacht definitief alle banden afgesneden, inclusief onze zeer innige vriendschap. Ik heb geen flauw idee hoe ik hier nu mee verder moet aangezien we ook een hele grote gedeelde vriendengroep hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb komend weekend afgesproken om over alles te praten met de desbetreffende persoon en hoe we nu met de nieuwe situatie verder moeten, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen over hoe we nu verder moeten. Als iemand me ook maar 1 tip kan geven ben ik al heel dankbaar.

Bij voorbaat dank.
Definitief verbroken en komend weekend afspreken
??????
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71702518
Eerlijkheid duurt het langst...
pi_71702589
Gewoon dumpen die handel.
Dat werkt echt het beste
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_71702596
Komt tijd, komt pils.. No worries mate.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71702659
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:22 schreef Tegan het volgende:
Bereid je maar voor. Zeggen is makkelijk, het volhouden is weer iets compleet anders. Mij is dat iig niet gelukt in een soortgelijke situatie.
Zeer terecht opgemerkt, ik heb dit ook gehad met mijn huidige ex. Ik heb geloof ik wel 100x voorgenomen alle contact te verbreken. Het moeilijkste is om het besluit te nemen en er achter te blijven staan.

Tip: Gun jezelf even een paar maanden rust zonder contact met haar/hem!
pi_71704099
Jij hebt de banden doorgesneden, dus je besluit lijkt me heel definitief. Aangezien ze nog wel in je vriendengroep zit moet je een manier vinden om met hem/haar om te gaan. Daarvoor is dat ene gesprek dat nog komt wel handig. Je moet gaan accepteren dat het over is en zorgen dat je haar niet meer leuk vind, als dat niet lukt, probeer dan niks meer te doen met je gevoel voor hem/haar.

het is moeilijk...maar het gevoel gaat wel over. succes!
Karma will get back @ you
pi_71704195
-Zoek iemand anders om verliefd op te worden.
-Blijf voor jezelf herhalen dat dit meisje een trut is, om elke negatieve reden die je maar kan bedenken.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71704522
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:16 schreef JuiceJuice het volgende:
Dat is kut, wat was de directe aanleiding?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:29:08 #12
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_71705558
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_71708231
Moeilijk hoor! Vooral omdat je direct ook een hele goede vriend kwijt bent. Dubbel verlies.

Ik denk dat je alle contact moet verbreken voorlopig. Lastig vanwege de vriendengroep die jullie delen. Maar dan moet je misschien afspreken met bepaalde leden van die groep, zodat je zeker weet dat hij er niet is. Pas als jij weer een nieuwe liefde hebt gevonden kan de gewone vriendschap eventueel hersteld worden. Als je hem blijft zien terwijl hij met anderen aan het daten is, maak je je eigen leven tot een hel. Niet doen dus.

Sterkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 08-08-2009 16:53:05 ]
pi_71710422
Vervelend ja. Ik heb hetzelfde meegemaakt, heb het verhaal daarover in een soortgelijk topic niet al te lang geleden verteld
Het komt er iig op neer dat het zwaar wordt maar dat jouw enige manier is om er overheen te komen, zowel met haar als met je vrienden het contact verbreken. Of je moet het met je vrienden zo kunnen regelen dat je af en toe met hen alleen af kunt spreken, maar dat wordt vaak toch wel moeilijk. Bij mij ging dat echt niet, die groep deed gewoon erg veel samen en als ik mee wilde doen met alles dan kwam ik haar telkens weer tegen. Haar gewoon zien, en niet eens spreken, was al te zwaar. Ik kon het al helemaal niet uitstaan als ze dan op stap met anderen kerels ging praten, laat staan zoenen. Op een bepaald moment moet je voor je eigen geestelijke gezondheid kiezen. Ik zou zeggen ga hard op zoek naar andere mensen om mee om te gaan, en bedenk je op zware momenten dat je heus de enige niet bent
pi_71721188
Waar is TS nou?
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:46:35 #16
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71721316
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:11 schreef Zakenas het volgende:

Ik heb zojuist besloten afstand te nemen van mijn allergrootste liefde. Het was nooit wederzijds en ik ging er aan kapot, we probeerde vrienden te blijven, maar dat kon ik gewoon niet. Ik heb vannacht definitief alle banden afgesneden, inclusief onze zeer innige vriendschap. Ik heb geen flauw idee hoe ik hier nu mee verder moet aangezien we ook een hele grote gedeelde vriendengroep hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb komend weekend afgesproken om over alles te praten met de desbetreffende persoon en hoe we nu met de nieuwe situatie verder moeten, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen over hoe we nu verder moeten. Als iemand me ook maar 1 tip kan geven ben ik al heel dankbaar.

Bij voorbaat dank.
Afstand nemen is het tegenovergestelde van afspreken en doorpraten hoe je nu verder moet.

Afstand nemen is afstand nemen.
Ditteh niet. Dit is aandacht van je liefde vragen voor jouw probleem. Het omgekeerde van wat je denkt besloten te hebben.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')