Maar je hebt geen last meer van de hikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
Bedankt, nu zit er water in mijn neus.
Nu je het zegt, wtfquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar je hebt geen last meer van de hik
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Smeer pindakaas over je hoofd, eet een rauw ei, schop een hond en hou een half uur je adem in.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:33 schreef IQM het volgende:
Wat bij mij altijd werkt: je adem inhouden en in die periode zo vaak mogelijk slikken achter elkaar.
Huh waar heb jij het nou weer over???quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]en wanneer komen die handelen vooral van pas?
Neus dicht en slikken, blijven slikken, zo vaak mogelijk, achter elkaar, doorslikken!
nou ik ben anders wel van de hik af door een reactie in dit topic, dus het boeit wel degelijk iemand een hond en het topic heeft derhalve zijn vruchten opgeworptquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:37 schreef Teezie het volgende:
Even serieus, dit boeit toch geen hond man WTF
[ afbeelding ]
oh, ik liet de geest even de vrije loop door die smerige praat van die vuige pijphoer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Huh waar heb jij het nou weer over???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel voor het verschaffen van dit interessante stukje informatie op dit tijdstip, dwc.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1948
De langste hik allertijden begon. Charlie Osbourne was de gelukkige die sinds 1922 435 miljoen keer hikte vooraleer het eindelijk stopte. Dat was precies 11 maanden voor zijn dood in 1991. De man werd 98 jaar.
Dat heb ik nooit geweten. Dit krikt de kwaliteit van dit topic weer op. Mijn dank.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1948
De langste hik allertijden begon. Charlie Osbourne was de gelukkige die sinds 1922 435 miljoen keer hikte vooraleer het eindelijk stopte. Dat was precies 11 maanden voor zijn dood in 1991. De man werd 98 jaar.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:37 schreef Teezie het volgende:
Even serieus, dit boeit toch geen hond man WTF
[ afbeelding ]
quote:De hik (lat:singultus) is een periodiek optredende spontane onwillekeurige samentrekking van het middenrif tijdens inademing, gevolgd door het plots sluiten van het strotklepje wat een kenmerkend geluid veroorzaakt. Deze samentrekkingen volgen elkaar op met een interval van een of meerdere seconden.
Ja, en nou is het afgelopen met dwc's informatieve intermezzo! Het is hier veel te laat voor en het is weekend!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen dank, ik breng jullie graag wat bij op zo'n tijdstip.
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, en nou is het afgelopen met dwc's informatieve intermezzo! Het is hier veel te laat voor en het is weekend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |