Sorry, de soldaten van pubertijd, slechte humor en klaagbaak zijn je voor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:05 schreef Peter het volgende:
Zo luidde de TT enkele jaren geleden toen de nachtbagger verboden was en we sneaky Titels moesten bedenken om te kunnen slowchatten in de diepe nacht
Dat waren nog eens inteelt tijden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:09 schreef Peter het volgende:
* insert flauwe opmerking van J., C., PS, KS, RPP, DD enzulks.
Die kunnen het maar halfbakkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, de soldaten van pubertijd, slechte humor en klaagbaak zijn je voor.
fucking n00bsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Peter het volgende:
Ze reageren allemaal niet meer zo snel als toen ....
Sstquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:18 schreef Peter het volgende:
Verkapt, zie mij weer eens een keer laat posten in ONZ - topic
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:24 schreef Peter het volgende:
ik heb nogsteeds wat van cerrors bliepjesmuziek af en toe op staan
Je avatar die een schaap als viool probeert te bespelen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:26 schreef Teezie het volgende:
Hoi! Ik heb 2 voeten een een neus, dit was ik. Nu jullie!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je avatar die een schaap als viool probeert te bespelen..![]()
lamequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef Teezie het volgende:
[..]
Heeft ook 2 voeten en een neus inderdaad, goed opgemerkt! Toll!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lame, goed opgemerkt! Toll!
Lekkere BrE¤zAaA@h van me!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:37 schreef Teezie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Much love and respect
Ben alweer een tijdje weer aan het postenquote:
En hoe is dat zo gekomen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje weer aan het posten
Er kwam een nieuwe lay-out. Daarvoor was mijn lay-out veld niet ingevuld en had ik een forum zonder enkele code. Bij de nieuwe lay-out werd deze automatisch en kreeg ik toevallig in het fobo een bericht naar een topic verwijzend. En ik kon het gewoon bekijken ingelogd.quote:
Maar toch werd je weer aangetrokken tot de Dark Side..!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er kwam een nieuwe lay-out. Daarvoor was mijn lay-out veld niet ingevuld en had ik een forum zonder enkele code. Bij de nieuwe lay-out werd deze automatisch en kreeg ik toevallig in het fobo een bericht naar een topic verwijzend. En ik kon het gewoon bekijken ingelogd.
Ik was al die tijd(anderhalf jaar of zo)te lui om een admin te mailen!
Ach als een Fok!er op MSN of zo verwees naar een topic irriteerde het me wel een beetje dat ik niet kon reageren. Een mail naar een admin of een kloon(Ik heb sowieso altijd alleen met dit account gepost) had ik geen zin in. En nu zit ik weer delen van m'n tijd te verdoen met fokquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar toch werd je weer aangetrokken tot de Dark Side..!
Nog steeds geen leven gekocht dus?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach als een Fok!er op MSN of zo verwees naar een topic irriteerde het me wel een beetje dat ik niet kon reageren. Een mail naar een admin of een kloon(Ik heb sowieso altijd alleen met dit account gepost) had ik geen zin in. En nu zit ik weer delen van m'n tijd te verdoen met fok
Ik heb heul wel een levenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog steeds geen leven gekocht dus?
Maar goed.. Je zat dus even in de koelkast?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een levenAlleen als ik achter internet zit zit ik nu ook weer op fok
Int begin was het wel wat onwennig, weer beginnen met posten
Alsof je voor het eerst op fok zit en voorzichtig een beetje post
Alleen dan zonder de fase dat je de nieuwe topic knop ontdekt en alleen maar bagger uitkraamt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie TTquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vat um niet niet volgens mij en volgens mij ben ik niet erg knetter. Bedoel je een zelf opgelegde afkoel-ban?
quote:
quote:[nostalgie] Dingen die je in een koelkast kan stoppen
Ja was ik zo ook van plan. Vandaag nog dance parade.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ga slapen en probeer het morgen nog eens.. Of naja vandaag technisch gezien
Ah veel plezier dan!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja was ik zo ook van plan. Vandaag nog dance parade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |