Die plaatste ik hier van de week ook.quote:
Als alles relatief is, waarom doe je dan zo'n absolute uitspraak als 'alles is relatief'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alles is relatief, ik had een spannender antwoord verwacht
zodat ik het nu kan terugnemen, ik vind dat jij nu gelijk hebtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Als alles relatief is, waarom doe je dan zo'n absolute uitspraak als 'alles is relatief'?
pokemon op de computer > gameboy, dan kan je het bij wijze van spreke in zes uurtjes uitspelen omdat je het spel sneller kan zettenquote:
In het eerste dorp praten tegen die kerel die je een lang verhaal wil vertellen over hoe je Pokémons kan vangen. Alles aanhoren en daarna vliegen naar dat eiland onderaan de kaart. Daar moet je rechts, net over het randje aarde, heen en weer zwemmen, totdat je Missingno. tegenkomt. Als je die verslaat, wordt het item dat je op de zesde plek hebt staan, met 50? vermenigvuldigd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pokemon op de computer > gameboy, dan kan je het bij wijze van spreke in zes uurtjes uitspelen omdat je het spel sneller kan zetten![]()
hoe ging die cheat ook alweer?
ohja!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
In het eerste dorp praten tegen die kerel die je een lang verhaal wil vertellen over hoe je Pokémons kan vangen. Alles aanhoren en daarna vliegen naar dat eiland onderaan de kaart. Daar moet je rechts, net over het randje aarde, heen en weer zwemmen, totdat je Missingno. tegenkomt. Als je die verslaat, wordt het item dat je op de zesde plek hebt staan, met 50? vermenigvuldigd.
Zoiets was het.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef Maisnon het volgende:Ergens tussen mijn uitleg en die van IQM in
Tsja, mijn geheugen zit vol met rare dingen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohja!![]()
dat je dat nog weet trouwens
Waar precies op PlanetClimax.com moet ik kijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |