quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou kan ik nooit meer serieus naar die film kijken.
quote:
Het einde was zo vaag, joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het einde was zo vaag, joh.
ik volg het nu al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Download/huur/koop 'm en ga 'm een keertje kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb net al 5 uur tv zitten kijken
deja vu, volgensmij heb je deze eerder gepostquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
Vandaag in de categorie "WTF?""
[ afbeelding ]
Vorige deel.
Volgens mij niet. Zag 'm net in dit topic.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
deja vu, volgensmij heb je deze eerder gepost
all correct, ik heb hem al genoteerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Download/huur/koop 'm en ga 'm een keertje kijken.
aha vandaar! (dat is een goed topic trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zag 'm net in dit topic.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het einde was zo vaag, joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is genoeg hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |