abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71717617
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
hoax
Denk je?
Ik had al helemaal te doen met die jongen.
pi_71717643
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:15 schreef nightsleeper het volgende:
Is een KTC (kamertrainingcentrum) niet iets voor jou? Je bent nog vrij jong en wat hulp bij het zelfstandig wonen zou daarom misschien niet verkeerd zijn. Bovendien worden die dingen gesponsord door de overheid, dus als je onder de achttien bent en nog naar school gaat betaal jij daar geen huur.
Als dit geen hoax is is het inderdaad een heel goede oplossing voor zolang als het nodig is.
pi_71717977
De vogel kwam op je schouder zitten tijdens de worsteling? Eigenaardig.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:49:42 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71718346
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk je?
Je maakt een kloon aan om het anoniem voor je familie te vertellen die hier meelezen en vervolgens ga je zo detaillistisch posten dat familie direct weet wie en wat het is.

Als het géén hoax is is TS zeldzaam dom.
pi_71718418
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 07:37 schreef Croga het volgende:

[..]

Daarnaast: 112 is bedoelt voor direct levensgevaar.
Wat een onzin. Ik heb al regelmatig 112 moeten bellen, dat was niet om direct levensgevaar maar wel een geval, snel hulp is noodzakelijk (brand, ongeluk, geweldpleging, vernieling). Bij geen enkele situatie was er sprake van direct levensgevaar, bij elke situatie was 112 het juiste nummer. Bij 112 word je snel geholpen en heb je snel weer de handen vrij om eventueel hulp te bieden bij de situatie.
Zoals 112.nl al zegt: "bel je: 0900-8844. Voorbeelden hiervan zijn: je hebt een aanrijding gehad met je fiets en er is alleen schade aan je fiets, of er zit een katje in de boom en dat kan er niet meer uit."

Als ik me in een situatie zou bevinden waarin ik me bedreigd en onveilig voel zou ik ook 112 bellen. Bij 0900-8844 ben je snel alweer 5 minuten verder, en dat kan op dit soort momenten wel eens vervelend uitkomen.
pi_71718931
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 07:37 schreef Croga het volgende:

[..]

Realiseer je heel goed dat je in haar huis woont en dat zij volledig voor je zorgt. Dat betekend inderdaad dat zij het voor het zeggen heeft. Je mag het er best niet mee eens zijn maar zij heeft simpelweg het laatste woord. Zoals de politie al zegt: Je bent pas 16.
Ik mag toch hopen dat je niet serieus bent . Dus volgens jou mag je in je eigen huis alles doen wat je maar wil omdat het toevallig jouw huis is? Een normale ouder luistert naar zijn kind en respecteert diens mening. Ik heb zo'n vreselijke hekel aan ouders die kicken op hun macht, altijd overal maar op antwoorden "omdat ik het zeg", dat is niet normaal.
pi_71719393
Serieus dit is een gevalletje jongerenzorg of hoe het ook heet. Je moeder die je behoorlijk heftig aanvliegt is zeker niet goed!
pi_71721934
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dit is een gevalletje jongerenzorg of hoe het ook heet. Je moeder die je behoorlijk heftig aanvliegt is zeker niet goed!
Jeugdzorg. En inderdaad is dit te partij die misschien je verder kan helpen aan een andere plek.
Gellukig zijn is het makkelijkste wat er is, om het te blijven is een ander verhaal?
http://www.automaticoo.nl
pi_71722132
Ik ben gestopt op het punt dat TS zegt dat ie z'n moeder een douw geeft en vervolgens "per ongeluk" een beuk verkoopt. Kan toch niet serieus zijn hoop ik?
A mind with a heart of it's own
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:03:39 #50
265545 E-Penis
I'll make it grow!
pi_71722945
Oog om oog, tand om tand.
Als jij een klap krijgt dan sla je terug. Big care of het je moeder is, je oma (nja oma zou ik niet doen ) of weet ik veel wie is.
Je laat je toch niet denigreren en pijnigen omdat je moeder niet spoort. Laat haar maar eens voelen als ze niet wil luisteren.

Nou hoef je niet per se te slaan, je kan der ook gewoon omver duwen op de grond.

En ja dit is een serieuze post
It sure is bitch
pi_71723175
De vogel staat symbool voor jouzelf ts.
Jij ervaart geen vrijheid thuis, dat is ook normaal. Thuis heb je nu eenmaal te maken met grenzen en wensen.
Je groeit groter, je wilt meer vrijheid, het gaat niet om die vogel, het gaat puur om jouzelf.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71723251
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
hoax
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je maakt een kloon aan om het anoniem voor je familie te vertellen die hier meelezen en vervolgens ga je zo detaillistisch posten dat familie direct weet wie en wat het is.

Als het géén hoax is is TS zeldzaam dom.
'Familie' als in neven, nichten, omen. Die komen ook af en toe op Fok. Al niet op het forum, (tot zover ik het weet) maar toch heb ik geen zin in om me eigen identiteit hier te bekennen. Niemand van m'n gezin komt op Fok, dus snel zullen ze er niet achter komen. Sterker nog, mijn familie weet niets af van deze situatie. (Op zussen / moeder na)
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De vogel kwam op je schouder zitten tijdens de worsteling? Eigenaardig.
Ja.
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben gestopt op het punt dat TS zegt dat ie z'n moeder een douw geeft en vervolgens "per ongeluk" een beuk verkoopt. Kan toch niet serieus zijn hoop ik?
Toen ik haar een duw gaf, raakte perongeluk mijn elleboog haar gezicht. Niet al te hard, ze is namelijk niet gewond geraakt. En ja, het gaat makkelijker dan je denkt.
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef E-Penis het volgende:
Oog om oog, tand om tand.
Als jij een klap krijgt dan sla je terug. Big care of het je moeder is, je oma (nja oma zou ik niet doen ) of weet ik veel wie is.
Je laat je toch niet denigreren en pijnigen omdat je moeder niet spoort. Laat haar maar eens voelen als ze niet wil luisteren.

Nou hoef je niet per se te slaan, je kan der ook gewoon omver duwen op de grond.

En ja dit is een serieuze post
Er zijn grenzen. Mijn zus was als eerst bij mijn kant toen ik haar het verhaal had verteld. Ze was ook duidelijk boos op mijn moeder, totdat zij ook een blauwe plek zag op haar arm die twee keer zo groot is als die van mij. Toen zij viel, bleek het dat ze haar arm tegen een stalen rand stootte. En daardoor een 2x grotere blauwe plek dan mij heeft. Tja, wat kan ik zeggen? Ik vind wel dat ze het verdient heeft, maar dat mijn zus dan mij gelijk weer 'ongelijk' gaat geven omdat ik 'haar de blauwe plek heb veroorzaakt' vind ik hyprocriet. Dat was namelijk niet expres, maar perongeluk. Het blauwe plek dat zij mij gaf was wel expres.

Al heb ik nu opgemerkt dat ze veel kalmer is geworden tegenover mij. Ze praat nauwelijks nu, maar als ze praat, dan praat ze op een 'aardige' manier nu. Wat dus bewijst dat ze toch wel een beetje bang is geworden, ik wou haar nooit bang maken. Maar het bleek toch de enige manier om de situatie te 'winnen'

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloon010101023 op 09-08-2009 03:46:54 ]
pi_71724798
Ik heb zojuist weer eens met mijn zus gesproken, (ze kwam zaterdagnacht en gaat morgen weer vertrekken). Het blijkt dat mijn moeder dus toch spijt heeft van wat zij heeft gedaan, hoe zij over de lijn ging. Nog wilt mijn zus dat ik mijn excuses ga aanbieden aan mijn moeder omdat zij toch 'hoger' is dan mij. Nou ja, dat zal in ieder geval niet gebeuren. Zij komt met woede op mij af, en dan heb ik de recht om me zelf te verdedigen. En ik ga niet mijn excuses bieden omdat ik mezelf verdedigd heb. Zij zal het zeer waarschijnlijk ook niet doen, excuses bieden is het laatste wat zij ooit zou doen. Dat Nederland om 12.27 uur aangevallen wordt door Duitsland is groter dan dat zij haar excuses aan zal bieden.

Al vind ik het een beetje laat dat ze het nu pas het gerealiseerd heeft dat ze fout zat. Waarom had ze nooit eerder spijt? Zoals ik al eerder vermeldde, dit is niet de eerste keer dat het zo ver ging. Het gaat vaker wel ver, al was dit het ergste dat er is gebeurd. Was ze bang omdat ik de politie inschakelde? Of omdat ik ineens bewees dat ik toch sterker ben van binnen dan ze had verwacht?

Maargoed, ik ben blij dat ze uiteindelijk toch spijt heeft gekregen van wat ze heeft gedaan. Had ik namelijk nooit verwacht, ze moest zelfs ervan huilen. En nu denk ik dat ze niet meer ooit zo ver zou gaan.

Ik wil iedereen hier bedanken voor de adviezen. Ik voel me nu stukken beter! Ik ga naar een kamer zoeken zoals Mirjam al eerder adviseerde. Misschien ben ik te jong, maar toch denk ik dat dit beter is voor mij. Maargoed, ik zie het wel. Als het nog eens zo ver gaat, ga ik naar de huisarts. En als het écht niet meer kan, ga ik waarschijnlijk naar de jeugdzorg.

Nogmaals, bedankt voor de reacties en adviezen allemaal! Het heeft me erg geholpen! Bij m'n eerste post was ik nogal erg gestrest/woest van binnen. Maar nu voel ik me weer compleet vrolijk.
pi_71748752
Inderdaad zeker niet jouw excuses aanbieden, maar haar excuses gaan eisen. Big deal of ze gaat huilen, ze zit namelijk gruwelijk fout.

En als het nog eens gebeurd, inderdaad gewoon jeugdzorg inschakelen of anders gewoon wegwezen. Echt waar, je hebt er alleen jezelf mee als je daar blijft wonen. Het zal wat lastig zijn, maar je bent veel beter of op kamers (of bij een vriend/familielid waar je tijdelijk mag intrekken).
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_71748772
TS, je hebt een rare zus. Geen excuses aanbieden in ieder geval
pi_71919756
damn das kut =O
volgens mij als het een meisje was geweest, hadden ze het veel eerder geloofd:o
dat merk je best vaak..

mja, k zal er met andere mensne over praten die je kunnen helpen =)
succes ermee!
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:48:26 #57
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71920622
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 08:12 schreef Kloon010101023 het volgende:
Ik heb zojuist weer eens met mijn zus gesproken, (ze kwam zaterdagnacht en gaat morgen weer vertrekken). Het blijkt dat mijn moeder dus toch spijt heeft van wat zij heeft gedaan, hoe zij over de lijn ging. Nog wilt mijn zus dat ik mijn excuses ga aanbieden aan mijn moeder omdat zij toch 'hoger' is dan mij. Nou ja, dat zal in ieder geval niet gebeuren. Zij komt met woede op mij af, en dan heb ik de recht om me zelf te verdedigen. En ik ga niet mijn excuses bieden omdat ik mezelf verdedigd heb. ...
Je moet je excuses aanbieden omdat je een kind bent, en niet naar je moeder hebt geluisterd dropsmurf.
Ik vind je liefde voor vogeltjes nobel, maar de ellende is allemaal begonnen omdat je niet naar je moeder luisterde en het vogeltje vrij liet vliegen in je eigen kamer.

Sorrie hoor, maar in doodgewone gezinnen is het heel normaal dat vogeltje in kooitje blijft.
Je had ten aanzien van het vogeltje gewoon naar je moeder moeten luisteren.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:57:29 #58
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_71920994
Wat een tokkie praktijken
pi_71951567
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:31 schreef Kloon1247130140171 het volgende:
Ik heb even een kloon account aangemaakt omdat ik het liefst mijn identiteit niet wil bekennen. Ik heb ook familieleden e.d. op Fok, maargoed. Ik ben een jongen van 16 jaar, en dat is tot zover wat ik bekend wil maken.

Vandaag ging het eens weer te ver. Het begon allemaal door een vogel. Vandaag wou ik mijn vogel naar mijn kamer halen om de vogel wat ruimte te geven, en om het te laten vliegen. Mijn moeder dumpt de vogel meestal ergens in een hoek in de gang, waar de vogel nauwelijks ruimte heeft. En dat vond ik niet kunnen. Ik heb al vaker met haar geprobeerd erover te bespreken, maar het lukt nooit. Bij haar is het "Plicht is plicht". Ik kan met haar überhaupt nooit ergens discussiëren, we kunnen het nooit ergens mee eens zijn met elkaar. Wat zij zegt, moet volgens haar.

Toen ik de vogel naar mijn kamer had gehaald, liet ik het ook meteen vrij zodat het een beetje rond kon vliegen. Toen kwam mijn moeder naar mijn kamer, ze wou de vogel weer bij de gang zetten. Ik weigerde dat, ik zei dat de vogel in mijn kamer moest blijven omdat zij de vogel nauwelijks ruimte biedt. Het werd allerlei geschreeuw, ze wou maar niet luisteren.

Uiteindelijk ging zij over de lijn en pakte mij vast. Ik duwde haar van me af omdat ik wist dat ze geweld zou gebruiken, en ze ging tegen het deur aan, en ik raakte per ongeluk met mijn elleboog haar gezicht. Geen gewonde plekken en dergelijks. Was een klein ongelukje. En toen werd het nog erger. De vogel was op mijn schouder, ze pakte de vogel bij d'r kop en kneep het dicht. Het leek wel alsof ze de vogel wou vermoorden. Toen werd ik woest, en duwde haar hard weg zodat zij de vogel los zou laten. Dat heeft ze ook gedaan, en ze viel op de grond. Toen deed ik de deur dicht omdat ik niet nog meer gezeik wou.

En drie kwartier lang ging zij tegen het deur aan bonken, ze wou me aanvallen. Toen ik de deur een klein beetje open deed, kwam zij met een ijzeren stok eraan. Ik wist dat het niet goed ging. Ik wou de politie bellen omdat ik me onveilig voelde. Maar ik vergat mijn mobiel in de keuken. Toen schreeuwde mijn moeder "Geef de huistelefoon die op de grond ligt!! Ik ga je zus bellen". Toen had ik de kans om de politie te bellen, en dat heb ik ook gedaan. Geraakte kans.

Uiteindelijk kwam de politie hierheen. Er waren er twee, de ene wou met mij spreken en de andere met mijn moeder. Ik heb de verhaal aan de politie uitgelegd, en mijn moeder stond steen en steenhard te liegen tegen de politie. Ze zei tegen de politie "Ik wou alleen maar met hem een gesprek hebben. Daarom bonkte ik tegen de deur." Bullshit. Dat geloofde de politie dus ook. Ze wou me aanvallen, ik heb aan de politie waar ik mee had gesproken uitgelegd dat het helemaal niet waar was. Ik zei ook tegen de politie: "Toen ik de deur een klein beetje open deed, zag ik haar met een ijzeren stok op mij af gaan".

De politie zei toen dat ik naar mijn moeder moest luisteren. Dat ik 'nog maar 16' was. Ik zei dat dit een democratisch land is, en dat ik ook mijn rechten heb. Als je ergens niet mee eens bent, dan bespreek je het, en valt überhaupt niet aan. Wat ik ook deed, de politie bleef mij maar geen gelijk geven en zei dat ik 112 onnodig heb gebeld en dat ik het zelf met mijn moeder moet bespreken. Hoe moet ik überhaupt met mijn moeder bespreken als zij mij blijft aanvallen? De politie wou maar niet luisteren. Ik heb de politie gebeld om mijn moeder te waarschuwen zodat ze de volgende keer niet zo ver gaat, maar ze gaven zelfs geen waarschuwing.

Nou lekker dan, zit ik daar alleen, nog steeds onveilig. Dit is namelijk niet de eerste keer dat het gebeurd is. Het gebeurd wel vaker, alleen deze keer heb ik de politie ingeschakeld. Niet zo erg als vandaag, maar ruzies komen wel vaker voor, ook met geweld. Sterker nog, 9 van de 10x met geweld.

Wat kan ik nou doen? Ik wil me veilig voelen, of ze nou ergens mee eens is of niet. Zij moet leren om een gesprek te hebben. Niet "Plicht is plicht". We leven verdomme niet in Iran. We leven in een democratisch land, Nederland. Ik wil mijn rechten, ik wil een normale discussie voeren zonder énig geweld. Wanneer onderneemt de politie nou actie? Natuurlijk was dit nog geen 'echt geweld' omdat zij mij niet te pakken had, maar wel een poging. Als ik de deur open liet, zou ze zeker mij gaan aanvallen. De vorige keer sloeg ze nog met een stok tegen mijn arm, nou lekker zo'n blauwe plek van 5 CM lang.

Zo, dat moest er even uit.
dude

sterkte man.

als ik jou was zou ik zo snel mogelijk op me zelf wonen.
Desnoods een lening openen!

edit:
ga naar je huisarts! en vertel daar alles.
Als je dit vaker doet kan zij ongeveer bijhouden hoe jou thuissituatie is.

Als je namelijk psychologische hulp nodig hebt (om het allemaal te verwerken) is hij/zij de gene die je kan helpen zoeken.

Meestal hebben zij wel begrip aangezien hun ervaring met klanten.
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_71954885
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:48 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Je moet je excuses aanbieden omdat je een kind bent, en niet naar je moeder hebt geluisterd dropsmurf.
Ik vind je liefde voor vogeltjes nobel, maar de ellende is allemaal begonnen omdat je niet naar je moeder luisterde en het vogeltje vrij liet vliegen in je eigen kamer.

Sorrie hoor, maar in doodgewone gezinnen is het heel normaal dat vogeltje in kooitje blijft.
Je had ten aanzien van het vogeltje gewoon naar je moeder moeten luisteren.
jij liet je ook met een 2 by 4 bewerken als je 's zaterdags niet voor 12en thuis was ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')