abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 september 2009 @ 08:29:21 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_72924888
Ach vorig jaar zagen de Gators in de 2e game tegen Miami er ook nog niet goed uit, tegen Ole Miss in de 4e game werd zelfs verloren maar alles daarna is geschiedenis...iedereen werd vermorzeld. Ik maak me niet echt zorgen om de Gators, de WR moeten alleen even een stapje omhoog doen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_72928606
GVD kunnen ze die Musberger niet dumpen bij ESPN?
Zit de rerun te kijken van TT @ Texas, en als het begint met : "you're looking live....." krijg ik al slechte zin...

En dan gaat ie ook nog domme opmerkingen maken zoals: "Texas has dominated after the TT-fieldgoal" aan het eind van het eerste kwart.... Ik weet niet welke game hij zat te kijken, maar de TT defense had gedurende het 1e kwart behoorlijk grip op de Texas offense, zonder de puntreturn had Texas geen punten...

Weg met die ouwe
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_72928817
Ik zou graag Musberger en Holz eens samen een wedstrijd zien becommentarieren!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72963839
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:29 schreef kidkash19 het volgende:
Ach vorig jaar zagen de Gators in de 2e game tegen Miami er ook nog niet goed uit, tegen Ole Miss in de 4e game werd zelfs verloren maar alles daarna is geschiedenis...iedereen werd vermorzeld. Ik maak me niet echt zorgen om de Gators, de WR moeten alleen even een stapje omhoog doen
Ik zou ook niet weten wie ze nu nog zou kunnen verslaan. Ze hebben dit jaar één lastige uitwedstrijd, tegen LSU. Ze krijgen Georgia en FSU thuis en ik zie in The Swamp niet verliezen. Ik blijf zeggen dat ze ongeslagen blijven.
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Ik zou graag Musberger en Holz eens samen een wedstrijd zien becommentarieren!
Alsjeblieft.....Doctor Lou. Dat ze die bejaarde maar snel van het scherm halen.

Miami dus ranked als #9. Een tikkeltje aan de hoge kant maar zo be it. Top 15 was naar mijn mening beter geweest. Volgende week naar Virginia Tech (#11) en dan thuis tegen Oklahoma (#10). Dan is de reeks van 4 ranked tegenstanders op een rij EINDELIJK voorbij.
pi_72963873
Zijn denk ik wel wedstrijden die Miami zou moeten kunnen winnen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72964032
Tegen VT in Blacksburg is nooit makkelijk... Oklahoma is maar afwachten welke QB er speelt...
Ik denk dat als Miami met 1-1 uit de die wedstrijden komt ze het goed gedaan hebben.

De hoge ranking van Miami komt voornamelijk doordat FSU BYU ruim klopt op eigen veld.
pi_72964291
Winnen in Blacksburg is zeker niet makkelijk. Als de Canes net zo goed run defense spelen als tegen GT dan geef ik ze een kans tegen VT. Ik ben benieuwd hoe Jacory Harris het tegen die VT D gaat doen. Tot nu toe speelt hij erg goed dit jaar maar dit word de beste D die ze tot nu toe dit jaar tegen zijn gekomen. Erg fysiek en snel. En tegen de Sooners word het idd maar afwachten wie de QB is. Maar goed, aan het begin van het seizoen hield ik rekening met een 0-4 of 1-3 start. Voor een 2-2 start zou ik tekenen. Alles wat beter is dan dat is gewoon erg meegenomen.
pi_72980723
Over Arkansas WR Childs:
"His name may be Childs, but his catches are manly"
  donderdag 24 september 2009 @ 11:18:31 #184
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73063852
ESPN America a.s. zaterdag.

16:00 College GameDay
18:00 Indiana at Michigan - College Football
22:00 Boston at NY Yankees - MLB
02:00 Iowa at Penn State - College Football

Echt waarom deze wedstrijd uitzenden. Het gaat nergens meer om, de Yankees zitten al in de play-offs terwijl je gewoon geweldige wedstrijden om 21:30 hebt.
- Arkansas @ Alabama
- Cal @ Oregon (die komt zondagochtend wel in de relive)
- Miami @ Virginia Tech

Gelukkig zijn er streams
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_73066673
Nou ja, ESPNA is natuurlijk niet alleen voor football. Denk dat hee hoop mensen ook wel Sox @ Yankees willen zien.
pi_73066856
NO GOOD!

pi_73067800
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef PirE het volgende:
ESPN America a.s. zaterdag.

16:00 College GameDay
18:00 Indiana at Michigan - College Football
22:00 Boston at NY Yankees - MLB
02:00 Iowa at Penn State - College Football

Echt waarom deze wedstrijd uitzenden. Het gaat nergens meer om, de Yankees zitten al in de play-offs terwijl je gewoon geweldige wedstrijden om 21:30 hebt.
- Arkansas @ Alabama
- Cal @ Oregon (die komt zondagochtend wel in de relive)
- Miami @ Virginia Tech

Gelukkig zijn er streams
Ik was ook aardig verbaast toen ik deze programmering las. Gaan ze gewoon College Football onderbreken vanwege de zoveelste Yanks-BoSox game van dit seizoen.

Dan maar een stream vinden voor VT-MIami....
pi_73069956
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef zjroentje het volgende:
NO GOOD!

[ afbeelding ]
Doe het 'm maar eens na. 2 bonuspunten waard.
pi_73070295
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik was ook aardig verbaast toen ik deze programmering las. Gaan ze gewoon College Football onderbreken vanwege de zoveelste Yanks-BoSox game van dit seizoen.

Dan maar een stream vinden voor VT-MIami....
Dat maakt de beslissing om zaterdag naar de film te gaan wel een stuk makkelijker... heb geen zin in gepiel met streampjes, ik kijk VT-Miami wel achteraf...
pi_73083041
quote:
18:00 Live Indiana at Michigan - College Football
The Hoosiers of Indiana travel to The Big House, aka Michigan Stadium, to face the 23rd-ranked Wolverines in front of 100,000 screaming fans for a Big Ten showdown.
21:30 Live California at Oregon - College Football
The Cal Golden Bears make the trip north to Autzen Stadium in Eugene to play the Oregon Ducks in a Pac-10 contest.

01:00 MLB Special: The Faces of RBI 2009 - MLB
RBI presented by KPMG is one of many Major League Baseball initiatives dedicated to enhancing youth participation and interest in baseball.
02:00 Live Iowa at Penn State - College Football
Kirk Ferentz leads the Iowa Hawkeyes into University Park, Pennsylvania to face Joe Paterno's Penn State Nittany Lions at Beaver Stadium in front of over 100,000 fans.
En zo werd de beslissing weer moeilijker om zaterdag een filmpje te pakken... programmering aangepast blijkbaar
  donderdag 24 september 2009 @ 21:57:28 #191
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73084755
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef Guard het volgende:

[..]

En zo werd de beslissing weer moeilijker om zaterdag een filmpje te pakken... programmering aangepast blijkbaar
Ze hebben het licht gezien

Eindelijk een keer PAC-10
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_73090243
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze hebben het licht gezien

Eindelijk een keer PAC-10
Go Bears!
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_73092856
Overrated Rebels verliezen van de Gamecocks
pi_73122137
Waar komt in godsnaam de traditie vandaan dat sportcommentators in de USA zo'n oversized headset ophebben?
pi_73129032
Het bevalt me maar niks dat de meeste "experts" verwachten dat Miami vandaag in Blacksburg wint. Ik had ze liever in de underdog rol gezien. Net zoals in de eerste 2 wedstrijden van het jaar. Meestal laten ze het juist totaal afweten als ze als favoriet een big game ingaan. Het is in ieder geval een belangrijke game in de ACC.
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:48:31 #196
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73129207
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:42 schreef The_Playmaker het volgende:
Het bevalt me maar niks dat de meeste "experts" verwachten dat Miami vandaag in Blacksburg wint. Ik had ze liever in de underdog rol gezien. Net zoals in de eerste 2 wedstrijden van het jaar. Meestal laten ze het juist totaal afweten als ze als favoriet een big game ingaan. Het is in ieder geval een belangrijke game in de ACC.
The U is ook favoriet bij de bookmakers.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:46:36 #197
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_73130595
Eric Decker
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_73131167
Verhaal van Kovacs blijft ook mooi:
via student-body try-outs staat hij nu iedere week in het veld op zowel special teams en defense voor Michigan
pi_73131538
Flink wat ranked team in distress:
FSU thuis achter tegen USF, Michigan thuis achter tegen Indiana.
UNC achter on the road tegen GT, LSU en Kansas hebben het ook moeilijk...

Michigan TD nu overigens
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:26:58 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73131575
Wolverines - Hoosiers is wel 't kijken waard.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')