quote:Op zondag 13 september 2009 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag een mooie TD return vandaag over 90 yards of zo
Lou zat gewoon te beven na afloop van die wedstrijd. Zal wel hard aankomen bij old man Lou. Hij heeft namelijk voorspeld dat Notre Dame de Championship Game zal halen dit seizoen. Maar goed, old man Lou zegt wel vaker maffe dingen.quote:Op zondag 13 september 2009 01:29 schreef Moonlighter het volgende:
Die Lou Holtz praat als Jimmy van southpark
Of volgende week @ Minnesotaquote:Op zondag 13 september 2009 10:10 schreef Wackyduck het volgende:
En mijn maat die bij Cal in het stadium zat meldde mij dat het een easy win was voor de Bears. De echte test komt natuurlijk pas over 3 weken bij de thuiswedstrijd tegen de Trojans...
Zeker nu bijna iedereen in het 'maze' op de tribune zat. Was trouwens fantastisch lawaaierig.quote:Op zondag 13 september 2009 04:08 schreef popolon het volgende:
Maar goede win vandaag, stadion zat weer volgepropt met 110.000+ mensen. Altijd mooi die camerabeelden van bovenaf.
't Stikt er hier in West Michigan helemaal van.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeker nu bijna iedereen in het 'maze' op de tribune zat. Was trouwens fantastisch lawaaierig.
Aardig wat spelers bij Michigan met Nederlandse roots zag ik. Dorrestein, van Bergen, Moosman (zelfs geboren in Amsterdam), van Slyke.
Zou wel wat voor Cal zijn om daar te verliezen, die West naar East trips zijn sowieso kut, zelfs de NFL teams uit het westen hebben het altijd moeilijk als ze een vroege East Coast game hebben. Cal speelt ook behoorlijk vroeg zaterdag, dus dat kan lastig worden.quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Of volgende week @ Minnesota
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |