'meneer dit sausje is 11 graden en mag maximaal 7 graden zijn'
wat een zielig gezeur
en natuurlijk krijgt elke ondernemer een onvoldoende
ja vind je het gek als je zo loopt te mierenneuken
quote:als je maar lang genoeg filmt vind je altijd wel wat natuurlijk
Op donderdag 18 april 2002 21:59 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm kat in de keuken, onbeschermd & ongekoeld vlees, open prullebak / naast het eten... 't is maar wat je gezeur noemt...
quote:je hebt gelijk
Op donderdag 18 april 2002 22:03 schreef Ez3 het volgende:
Wisp, zeur toch niet zo...Mijn mening: De Smaakpolitie is een goed programma
En btw; als ik moet kiezen tussen een bak Kipnuggets of een stukje Nouveau Cuisine; dan weet ik het wel hoor
quote:wat? de kipnuggets?? :p
Op donderdag 18 april 2002 22:07 schreef Reintje het volgende:
En btw; als ik moet kiezen tussen een bak Kipnuggets of een stukje Nouveau Cuisine; dan weet ik het wel hoor
quote:Met zoetzure saus!!!
Op donderdag 18 april 2002 22:12 schreef officer het volgende:[..]
wat? de kipnuggets?? :p
'Wat goed, U heeft de horeca code!'
'Ik moet er nog in beginnen'
What the fuck? Zijn er geen diploma's nodig om een eigen toko te openen of zo??
quote:je krijgt wel een verkeerd beeld denk ik, ze hebben een heleboel van die lui lopen filmen en alleen bij die shoarma boeren waar het niet in orde was hebben ze uitgezonden
Op donderdag 18 april 2002 22:17 schreef Pommeloer het volgende:
Ik ga dus echt never nooit meer shoarma eten, die gasten hebben geen enkel idee wat hygiene inhoudt!'Wat goed, U heeft de horeca code!'
'Ik moet er nog in beginnen'
What the fuck? Zijn er geen diploma's nodig om een eigen toko te openen of zo??
quote:En waar baseer je dat op? Ik kijk vaker naar dat programma, en ze laten echt niet alleen de slechten zien hoor!
Op donderdag 18 april 2002 22:19 schreef Wisp het volgende:[..]
je krijgt wel een verkeerd beeld denk ik, ze hebben een heleboel van die lui lopen filmen en alleen bij die shoarma boeren waar het niet in orde was hebben ze uitgezonden
Dat ze nu geen goede konden vinden geeft misschien de indruk dat ze express een slecht beeld van de shoarmatent proberen te creeren, maar dat is dus heus niet zo!
Of heb jij inside info die anders bewijst??
quote:nee, algemene ervaring met dit soort programma's
Op donderdag 18 april 2002 22:33 schreef Pommeloer het volgende:[..]
En waar baseer je dat op? Ik kijk vaker naar dat programma, en ze laten echt niet alleen de slechten zien hoor!
Dat ze nu geen goede konden vinden geeft misschien de indruk dat ze express een slecht beeld van de shoarmatent proberen te creeren, maar dat is dus heus niet zo!
Of heb jij inside info die anders bewijst??
als ze allemaal zaken laten zien waar alles gewoon volgens de regels gaat is het natuurlijk geen sensatie, dat trekt geen kijkcijfers
quote:Kijkcijfers trekt dit programma volgens mij toch al vrij weinig...
Op donderdag 18 april 2002 22:35 schreef Wisp het volgende:[..]
dat trekt geen kijkcijfers
quote:dat ook, maar anders al helemaal niet
Op donderdag 18 april 2002 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Kijkcijfers trekt dit programma volgens mij toch al vrij weinig...
quote:Algemene ervaring? Dus toch inside info, want dan heb je dus ergens vandaan dat al die programma's waar je slechte dingen ziet alleen de slechte dingen laat zien en de goede weg-edit.
Op donderdag 18 april 2002 22:35 schreef Wisp het volgende:[..]
nee, algemene ervaring met dit soort programma's
als ze allemaal zaken laten zien waar alles gewoon volgens de regels gaat is het natuurlijk geen sensatie, dat trekt geen kijkcijfers
Dus: wat is je bron?
quote:Mierenneukt? Een kat in de keuken? Melk overtijd? Saus van 20 graden? Uitbaters die geen idee hebben van hygiene?
Op donderdag 18 april 2002 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit programma laat alleen de slechte zaken zien en mierenneukt nogal. Niks nieuws onder de zon, want iedereen wist allang dat de shoarmazaken het niet zo nauw nemen met alle regeltjes.
Dat hoofd van die presentator is ook niet helemaal waterpas trouwens...
Als dat mierenneuken is, wil ik niet weten hoe jouw eigen keuken eruit ziet..
quote:Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
Op donderdag 18 april 2002 22:47 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Mierenneukt? Een kat in de keuken? Melk overtijd? Saus van 20 graden? Uitbaters die geen idee hebben van hygiene?
Als dat mierenneuken is, wil ik niet weten hoe jouw eigen keuken eruit ziet..
quote:duidelijk student he
Op donderdag 18 april 2002 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
quote:Ik wil inderdaad dus niet weten hoe jouw keuken eruit ziet.
Op donderdag 18 april 2002 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
Sauzen die misschien wel dagen lang op kamertemperatuur bewaard worden.
Rot fruit, uitgedroogde plakken kaas en ham.
Onafgedekt vlees in de koelkast. Afval tussen de levensmiddelen, enz.
Dat sommige mensen dit ook nog redelijk normaal vinden begrijp ik ook niet, want van je duurbetaalde broodje shoarma verwacht je toch wel wat meer.
Geen shoarmaboer meer voor mij voorlopig...
quote:Vrij netjes hoor, geen katten iig, en ook geen andere onhygienische rommel in de keuken!
Op donderdag 18 april 2002 22:58 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Ik wil inderdaad dus niet weten hoe jouw keuken eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |